jaquote:Op zondag 23 december 2012 22:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Allebei kan dus, afhankelijk van het bedrag ?
Hij schijnt ook hele saaie colleges te geven heb ik van horen zeggen.quote:Op zondag 23 december 2012 20:49 schreef Ryon het volgende:
Is de UvA overgestapt op Schlössels? De verraders!
nicequote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef Boterbartje het volgende:
Will I Am belt glazenhuisje op, hoe vet
haha beter ga je dan naar rechtbank almelo, kun je gelijk door naar Enske voor pils op de oude marktquote:Op maandag 24 december 2012 00:34 schreef Yreal het volgende:
Verdomme, ik moet morgen nog naar de rechtbank gaan om in verzet te gaan tegen die bon. Als bijzonder gevolmachtigde mag dat niet schriftelijk
ja, rechtbank den haag, slimmerd.quote:Op maandag 24 december 2012 00:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
haha beter ga je dan naar rechtbank almelo, kun je gelijk door naar Enske voor pils op de oude markt
uiteindleijk blij dat ik thuis SR ben gaan kijken met bier want
1. het is i.t.t. de andere nachten nu nog erg druk
2. het bier is hier gratis en daar 5 euro per 0,4L glas
3. het regent
Beetje uit de richting maar ik dacht dat de intercity vanuit Den Haag CS om het half uur rijdt naar Enschedequote:
Wat snap je niet aan, dikke lul met je enschede?quote:Op maandag 24 december 2012 00:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Beetje uit de richting maar ik dacht dat de intercity vanuit Den Haag CS om het half uur rijdt naar Enschede
Zo gemoedelijk en gezellig als het in Enschede is zal het nooit ergens in de Randstad kunnen zijn!quote:Op maandag 24 december 2012 00:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan, dikke lul met je enschede?
Face it, blijkbaar zit hier niemand te wachten op Enschede en SR.quote:Op maandag 24 december 2012 00:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
haha beter ga je dan naar rechtbank almelo, kun je gelijk door naar Enske voor pils op de oude markt
uiteindleijk blij dat ik thuis SR ben gaan kijken met bier want
1. het is i.t.t. de andere nachten nu nog erg druk
2. het bier is hier gratis en daar 5 euro per 0,4L glas
3. het regent
Nou vraag me af waarom het dan de drukste SR ooit is met vandaag dik 350.000 mensen en morgen waarschijnlijk meer dan een half miljoen in het centrum. en recordbedrag natuurlijk!!quote:Op maandag 24 december 2012 00:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Face it, blijkbaar zit hier niemand te wachten op Enschede en SR.
he, a, jij ook Hierquote:Op maandag 24 december 2012 00:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Face it, blijkbaar zit hier niemand te wachten op Enschede en SR.
Er staat ook 'hier' als in hier in het topic.quote:Op maandag 24 december 2012 01:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou vraag me af waarom het dan de drukste SR ooit is met vandaag dik 350.000 mensen en morgen waarschijnlijk meer dan een half miljoen in het centrum. en recordbedrag natuurlijk!!
EN HET IS FUCKING GEZELLIG KUT RANDSTAD TWENTE IS BESTE LALA
Ah sorry, het is toch fucking chill.quote:Op maandag 24 december 2012 01:05 schreef Actaeon het volgende:
t ook 'hier' als in hier in het topic
Klinkt wel tofquote:Op maandag 24 december 2012 00:34 schreef Yreal het volgende:
Verdomme, ik moet morgen nog naar de rechtbank gaan om in verzet te gaan tegen die bon. Als bijzonder gevolmachtigde mag dat niet schriftelijk
Je gaat in beroep bij de bestuursrechter toch? Ik moet dat ook nog voor een bon doen, maar dan wel schriftelijk.quote:Op maandag 24 december 2012 01:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb geen ideeee wat ik er moet gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |