Heel tof inderdaad.quote:
Aangezien The Living Daylights niet klinkt als iets wat Hazes geschreven kan hebben en ik ook niet vermoed dat jij naar hardstyle luistert denk ik dat het met die hel wel meevalt. Maargoed: hit me!quote:Op zondag 23 december 2012 13:03 schreef eriksd het volgende:
De albumversie van The Living Daylights
Dat moet echt hel op aarde voor Tchock zijn gok ik zo.
quote:Op zondag 23 december 2012 13:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aangezien The Living Daylights niet klinkt als iets wat Hazes geschreven kan hebben en ik ook niet vermoed dat jij naar hardstyle luistert denk ik dat het met die hel wel meevalt. Maargoed: hit me!
Ben blij dat ze de andere versie gebruikt hebben. Maar, even serieus, klinkt helemaal niet slecht. Waar haal jij vandaan dat ik een hekel aan A-Ha heb?quote:
Oh, ik ben dus niet de enige die dat heeftquote:Op zondag 23 december 2012 13:02 schreef Tchock het volgende:
Ik heb een soort vreemde nervositeit over me nu ik niets meer hoef uit te voeren en ook geen schuldgevoel hoef te hebben dat ik niets uitvoer
Nooit last van eigenlijk.quote:Op zondag 23 december 2012 13:02 schreef Tchock het volgende:
Ik heb een soort vreemde nervositeit over me nu ik niets meer hoef uit te voeren en ook geen schuldgevoel hoef te hebben dat ik niets uitvoer
Ik denk ook niet dat het teveel was.. ik ben niet voorbij de 5 liter gekomen, zo duur op de oude markt. Maar als je 's morgens pas tussen 6 en 8 thuis komt breekt het je opquote:Op zondag 23 december 2012 14:08 schreef Tchock het volgende:
Ik ben helemaal niet brakDe voordelen van vrijdag en zondag drinken
Wat doe jij hier?quote:Op zondag 23 december 2012 15:29 schreef Ties02 het volgende:
Gister na het gala was ik pas brak![]()
en ook nog eens verslapen voor de trein, nu maar een paar uurtjes later naar huishuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |