Is echt geweldig, die sanne hans. Wát een topwijfquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Danku.Jij nog relax-plannen voor vanavond?
[..]
Nope nog niet geweest en geen plannen in die richting.
Goed om te horen dat je het leuk hebt gehad!quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is echt geweldig, die sanne hans. Wát een topwijf
Maar nu lig ik mooi voor de kachel met chocomelk, gister was het 6 uur en vanmorgen kwam ik half 8 pas thuis. Aardige liters bier ook gehad, nu even bijkomen dus
Ik heb dat ook weleens. Dat gevoel dat je ineens overvallen wordt door de LaPo. Some serious scary shit that is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Helemaal niet gerekend op de LaPo. Daarom even een voetbalwedstrijd als TTTchock kent hem ook geloof ik.
Internationaal recht. Ik heb alleen geen flauw idee meer waar 'ie over ging.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Helemaal niet gerekend op de LaPo. Daarom even een voetbalwedstrijd als TTTchock kent hem ook geloof ik.
Dammen in de Donau.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Internationaal recht. Ik heb alleen geen flauw idee meer waar 'ie over ging.
Ha, moet kunnenquote:Op zondag 23 december 2012 08:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik lag gisteren al voor tien uurwas compleet versleten. En jij ?
Dat gebeurt ook wel eens jaquote:Op zondag 23 december 2012 08:22 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ha, moet kunnen. Afgelopen week ben ik vanwege het tentamen steeds vroeg opgestaan, nu gaat het vanzelf
Ik heb ook vakantiequote:Op zondag 23 december 2012 08:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook wel eens jaHeb je ook vakantie ? Ik heb twee weken vrij van het werk; moet alleen nog wat aan een opdracht werken voor Juridische Vaardigheden 1.
Het is een vak dat uit drie opdrachten bestaat. Feitelijk mag je zoveel tijd nemen als je wilt om het af te ronden, maar zes maanden wordt als reëel gezien. Voor nieuwe studenten geldt ook een sanctie (extra opdracht) bij overschrijding daarvan. Wanneer is je herkansing ?quote:Op zondag 23 december 2012 08:37 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik heb ook vakantieMoet wel voor een herkansing leren omdat ik een mooier cijfer wil.
Is dat een vak voor het hele jaar? Wij hebben dat niet, in blok 1 hadden we juridische methoden en that's it. Volgens mij dekt practicum dat bij ons.
Heel tof inderdaad.quote:
Aangezien The Living Daylights niet klinkt als iets wat Hazes geschreven kan hebben en ik ook niet vermoed dat jij naar hardstyle luistert denk ik dat het met die hel wel meevalt. Maargoed: hit me!quote:Op zondag 23 december 2012 13:03 schreef eriksd het volgende:
De albumversie van The Living Daylights
Dat moet echt hel op aarde voor Tchock zijn gok ik zo.
quote:Op zondag 23 december 2012 13:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aangezien The Living Daylights niet klinkt als iets wat Hazes geschreven kan hebben en ik ook niet vermoed dat jij naar hardstyle luistert denk ik dat het met die hel wel meevalt. Maargoed: hit me!
Ben blij dat ze de andere versie gebruikt hebben. Maar, even serieus, klinkt helemaal niet slecht. Waar haal jij vandaan dat ik een hekel aan A-Ha heb?quote:
Oh, ik ben dus niet de enige die dat heeftquote:Op zondag 23 december 2012 13:02 schreef Tchock het volgende:
Ik heb een soort vreemde nervositeit over me nu ik niets meer hoef uit te voeren en ook geen schuldgevoel hoef te hebben dat ik niets uitvoer
Nooit last van eigenlijk.quote:Op zondag 23 december 2012 13:02 schreef Tchock het volgende:
Ik heb een soort vreemde nervositeit over me nu ik niets meer hoef uit te voeren en ook geen schuldgevoel hoef te hebben dat ik niets uitvoer
Ik denk ook niet dat het teveel was.. ik ben niet voorbij de 5 liter gekomen, zo duur op de oude markt. Maar als je 's morgens pas tussen 6 en 8 thuis komt breekt het je opquote:Op zondag 23 december 2012 14:08 schreef Tchock het volgende:
Ik ben helemaal niet brakDe voordelen van vrijdag en zondag drinken
Wat doe jij hier?quote:Op zondag 23 december 2012 15:29 schreef Ties02 het volgende:
Gister na het gala was ik pas brak![]()
en ook nog eens verslapen voor de trein, nu maar een paar uurtjes later naar huishuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |