jaquote:Op zondag 23 december 2012 22:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Allebei kan dus, afhankelijk van het bedrag ?
Hij schijnt ook hele saaie colleges te geven heb ik van horen zeggen.quote:Op zondag 23 december 2012 20:49 schreef Ryon het volgende:
Is de UvA overgestapt op Schlössels? De verraders!
nicequote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef Boterbartje het volgende:
Will I Am belt glazenhuisje op, hoe vet
haha beter ga je dan naar rechtbank almelo, kun je gelijk door naar Enske voor pils op de oude marktquote:Op maandag 24 december 2012 00:34 schreef Yreal het volgende:
Verdomme, ik moet morgen nog naar de rechtbank gaan om in verzet te gaan tegen die bon. Als bijzonder gevolmachtigde mag dat niet schriftelijk
ja, rechtbank den haag, slimmerd.quote:Op maandag 24 december 2012 00:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
haha beter ga je dan naar rechtbank almelo, kun je gelijk door naar Enske voor pils op de oude markt
uiteindleijk blij dat ik thuis SR ben gaan kijken met bier want
1. het is i.t.t. de andere nachten nu nog erg druk
2. het bier is hier gratis en daar 5 euro per 0,4L glas
3. het regent
Beetje uit de richting maar ik dacht dat de intercity vanuit Den Haag CS om het half uur rijdt naar Enschedequote:
Wat snap je niet aan, dikke lul met je enschede?quote:Op maandag 24 december 2012 00:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Beetje uit de richting maar ik dacht dat de intercity vanuit Den Haag CS om het half uur rijdt naar Enschede
Zo gemoedelijk en gezellig als het in Enschede is zal het nooit ergens in de Randstad kunnen zijn!quote:Op maandag 24 december 2012 00:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan, dikke lul met je enschede?
Face it, blijkbaar zit hier niemand te wachten op Enschede en SR.quote:Op maandag 24 december 2012 00:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
haha beter ga je dan naar rechtbank almelo, kun je gelijk door naar Enske voor pils op de oude markt
uiteindleijk blij dat ik thuis SR ben gaan kijken met bier want
1. het is i.t.t. de andere nachten nu nog erg druk
2. het bier is hier gratis en daar 5 euro per 0,4L glas
3. het regent
Nou vraag me af waarom het dan de drukste SR ooit is met vandaag dik 350.000 mensen en morgen waarschijnlijk meer dan een half miljoen in het centrum. en recordbedrag natuurlijk!!quote:Op maandag 24 december 2012 00:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Face it, blijkbaar zit hier niemand te wachten op Enschede en SR.
he, a, jij ook Hierquote:Op maandag 24 december 2012 00:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Face it, blijkbaar zit hier niemand te wachten op Enschede en SR.
Er staat ook 'hier' als in hier in het topic.quote:Op maandag 24 december 2012 01:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou vraag me af waarom het dan de drukste SR ooit is met vandaag dik 350.000 mensen en morgen waarschijnlijk meer dan een half miljoen in het centrum. en recordbedrag natuurlijk!!
EN HET IS FUCKING GEZELLIG KUT RANDSTAD TWENTE IS BESTE LALA
Ah sorry, het is toch fucking chill.quote:Op maandag 24 december 2012 01:05 schreef Actaeon het volgende:
t ook 'hier' als in hier in het topic
Klinkt wel tofquote:Op maandag 24 december 2012 00:34 schreef Yreal het volgende:
Verdomme, ik moet morgen nog naar de rechtbank gaan om in verzet te gaan tegen die bon. Als bijzonder gevolmachtigde mag dat niet schriftelijk
Je gaat in beroep bij de bestuursrechter toch? Ik moet dat ook nog voor een bon doen, maar dan wel schriftelijk.quote:Op maandag 24 december 2012 01:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb geen ideeee wat ik er moet gaan doen
Gewoon vragen , we zijn allemaal mensen. Ook einstein moest ooit vragen wat links en rechts wasquote:Op maandag 24 december 2012 01:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb geen ideeee wat ik er moet gaan doen
Dit is strafrecht, rijden zonder rijbewijsquote:Op maandag 24 december 2012 01:22 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Je gaat in beroep bij de bestuursrechter toch? Ik moet dat ook nog voor een bon doen, maar dan wel schriftelijk.
Deze vraag is makkelijk te beantwoorden, in de randstad worden wij verwend met meer dan genoeg andere evenementen, waardoor een SR dat langskomt niet zo speciaal is.quote:Op maandag 24 december 2012 01:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou vraag me af waarom het dan de drukste SR ooit is met vandaag dik 350.000 mensen en morgen waarschijnlijk meer dan een half miljoen in het centrum. en recordbedrag natuurlijk!!
EN HET IS FUCKING GEZELLIG KUT RANDSTAD TWENTE IS BESTE LALA
bovendien is sr gewoon lame. vorig jaar in leiden was er echt niks aanquote:Op maandag 24 december 2012 01:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Deze vraag is makkelijk te beantwoorden, in de randstad worden wij verwend met meer dan genoeg andere evenementen, waardoor een SR dat langskomt niet zo speciaal is.
Inderdaad. Vind het leukere radio dan normaal, maar ik ga niet urenlang in de kou voor zo een toko staan, heb wel betere dingen te doen met mijn leven. Daarnaast zijn wij in de randstad volgens mij een stuk meer 'nuchter' dan in het oosten van het land.quote:Op maandag 24 december 2012 01:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
bovendien is sr gewoon lame. vorig jaar in leiden was er echt niks aan
Ja, als je keek bij leiden 's nachts was er ook geen ruk te doen.. als je hier ziet hoeveel mensen en er staan en hoeveel bier er gedronken wordt.. randstad is dus gewoon kut en hier is het tof.quote:Op maandag 24 december 2012 01:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
nah over algemeen staan de provincies in het noorden en in het oosten bekend als nuchtere mensen dus jaaaaaa. Dit slaat weer als een tang op een varkenquote:Op maandag 24 december 2012 01:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind het leukere radio dan normaal, maar ik ga niet urenlang in de kou voor zo een toko staan, heb wel betere dingen te doen met mijn leven. Daarnaast zijn wij in de randstad volgens mij een stuk meer 'nuchter' dan in het oosten van het land.
Nuchter man, nachtenlang voor een huis met radiomakers staan, ga zo doorquote:Op maandag 24 december 2012 01:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, als je keek bij leiden 's nachts was er ook geen ruk te doen.. als je hier ziet hoeveel mensen en er staan en hoeveel bier er gedronken wordt.. randstad is dus gewoon kut en hier is het tof.
[..]
nah over algemeen staan de provincies in het noorden en in het oosten bekend als nuchtere mensen dus jaaaaaa. Dit slaat weer als een tang op een varken
Nouja wellicht ook niet nuchter, die luuuuchtquote:Op maandag 24 december 2012 01:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nuchter man, nachtenlang voor een huis met radiomakers staan, ga zo door.
En dit; en wat een karakter ook!quote:
Dit. Is echt vreselijk nuchter ja.quote:Op maandag 24 december 2012 01:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nuchter man, nachtenlang voor een huis met radiomakers staan, ga zo door.
hahahahaha ik ga kapot. Ik kijk even op seriousrequest.3fm.nl/live en dan op dat knopje van de buiten cam. er wordt dus net op dat moment iemand opgepakt door de politie daaroquote:Op maandag 24 december 2012 01:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit. Is echt vreselijk nuchter ja.
Zeeuwen, die zijn nuchter.
Geen opties om het wat lichter te maken?quote:Op maandag 24 december 2012 10:56 schreef Yreal het volgende:
Dit meen je niet. Die maat van mij heeft een auto met een maximum massa van niet 1500, nee 1510.
En de aanhanger heeft een max massa van 2000 (op een karretje van zelf 400). Waardoor ik met maar liefst 10 kilo over het nieuwe limiet ga![]()
ja, bij de rdw, maar dat gaat ook niet zo 1,2,3.quote:Op maandag 24 december 2012 11:54 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Geen opties om het wat lichter te maken?
10 kilo is wel echt zuur.quote:Op maandag 24 december 2012 11:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja, bij de rdw, maar dat gaat ook niet zo 1,2,3.
In Groningen (2009) vonden de mensen het wel tof. De DJ's ook, omdat dit de eerste keer was dat er altijd mensen voor dat ding stonden (ivm geen eindtijden van de kroegen hier).quote:Op maandag 24 december 2012 01:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nog afgezien van het feit dat je niets hoort als je buiten dat huis staatquote:Op maandag 24 december 2012 12:26 schreef Giku het volgende:
[..]
In Groningen (2009) vonden de mensen het wel tof. De DJ's ook, omdat dit de eerste keer was dat er altijd mensen voor dat ding stonden (ivm geen eindtijden van de kroegen hier).
Ben er zelf nooit zo happig op geweest, naar liedjes luisteren op een plein zonder dans of iets anders, laat staan in de kou.
Wat een niveauquote:Op maandag 24 december 2012 15:19 schreef Tchock het volgende:
Wat geweldig vermaak, de naar nu.nl verstuurde berichten van dit jaar
quote:
Ik zie het echt voor me dat iemand dit tegenkomt en dat zijn vrouw dan roept 'Snel! Stuur het op, dan komen we in de krant!'quote:Laatst ging ik een scharrelei koken en tot mijn stomme verbazing zat er in het ei nog een ei kom pleet met schaal in de vorm van een balletje. Ik had hier nog nooit van gehoord en ook nog nooit gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |