Haha, volgens mij echt een life-changing momentquote:Op maandag 24 december 2012 16:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het echt voor me dat iemand dit tegenkomt en dat zijn vrouw dan roept 'Snel! Stuur het op, dan komen we in de krant!'
Tijdens de studie is Fok een soort SOG momentje, aangezien de vakantie is aangebroken is iedereen bezig met HBO series kijken.quote:
Hardcore strafrecht 2 hier.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tijdens de studie is Fok een soort SOG momentje, aangezien de vakantie is aangebroken is iedereen bezig met HBO series kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This sentimental motherfucker just cost us money.
Het is kerst, iedereen is extreem aan het chillen of diehard aan het studeren.quote:
Van hetzelfde!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:47 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Hardcore strafrecht 2 hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook
En: fijne kerst
graag verwijderen
Hoe is arw eigenlijk voor je afgelopen?quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Fijne dagen allemaal. Het was een gezellig jaar in het topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |