Van hetzelfde!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:47 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Hardcore strafrecht 2 hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook
En: fijne kerst
graag verwijderen
Hoe is arw eigenlijk voor je afgelopen?quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Fijne dagen allemaal. Het was een gezellig jaar in het topic.
Als er nu iemand sog't is het Studie Opzoekend Gedrag om te ontsnappen aan familiequote:Op dinsdag 25 december 2012 17:32 schreef NotGuilty het volgende:
Dat topic loopt al sinds AugustusIk denk dat hier meer soggers zitten
Waarom kijk jij eigenlijk geen series die niet op tv zijn? Vind je het leuk om reclames te zien en een week te moeten wachten?quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als er nu iemand sog't is het Studie Opzoekend Gedrag om te ontsnappen aan familie
Wellicht omdat niet iedereen serie-verslaafd is danwel veel tijd aan tv/series besteed.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:06 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Waarom kijk jij eigenlijk geen series die niet op tv zijn? Vind je het leuk om reclames te zien en een week te moeten wachten?
Als ik een serie wil zien bepaal ik liever zelf wanneer, welk seizoen, welke aflevering en hoe lang ik kijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wellicht omdat niet iedereen serie-verslaafd is danwel veel tijd aan tv/series besteed.
Maar als je niet zoveel tijd aan series e.d. besteedt dan heb je die drang natuurlijk ook minder. Voor sommige mensen zijn series gewoon niet echt..belangrijk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:30 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Als ik een serie wil zien bepaal ik liever zelf wanneer, welk seizoen, welke aflevering en hoe lang ik kijk![]()
Voor mij ook niet hoor, maar ik snap je puntquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar als je niet zoveel tijd aan series e.d. besteedt dan heb je die drang natuurlijk ook minder. Voor sommige mensen zijn series gewoon niet echt..belangrijk.
Kan me moeilijk focussen op een serie op mijn laptopquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:06 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Waarom kijk jij eigenlijk geen series die niet op tv zijn? Vind je het leuk om reclames te zien en een week te moeten wachten?
Wie heeft het over het kijken op een laptop?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan me moeilijk focussen op een serie op mijn laptopKijk altijd wel veel tv, maar als ik echt op m'n laptop een serie kijk ben ik voor je het weet weer met dertig andere dingen bezig en dan volg ik er geen reet van
Ja, je kunt je laptop aansluiten op een tv of een tv met draadloos netwerk kopen maar daar heb ik geen zin en geld voor.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:12 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Wie heeft het over het kijken op een laptop?
Uiteindelijk toch liever een goed boek voor mij persoonlijk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:58 schreef De_Fietser het volgende:
een goede serie is misschien wel beter dan een goed boek in mijn opinie (daar kun je even 20 minuten van genieten, bij een boek moet je er echt voor gaan zitten, erin opgaan). Series moet je leren kijken met mate.
Het fijne aan boeken is, dat als je vakantie hebt, je er lekker weg in kunt duiken.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch liever een goed boek voor mij persoonlijk.
En dat er meer aan je verbeelding over wordt gelaten.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:04 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Het fijne aan boeken is, dat als je vakantie hebt, je er lekker weg in kunt duiken.
true, maar het mooie aan series is, dat je er op dat moment samen met je vrienden van kan genieten.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En dat er meer aan je verbeelding over wordt gelaten.
Dat is iets wat ik dan weer niet met mijn vrienden doe eigenlijkquote:Op woensdag 26 december 2012 00:09 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
true, maar het mooie aan series is, dat je er op dat moment samen met je vrienden van kan genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |