quote:Op woensdag 26 december 2012 23:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oke,Tchock.
Hoe was je kerst eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima! Gister uitgebreid gedineerd bij mij thuis en nu op weg naar huis van gourmet bij schoonfamilie. Lekker rustig vooral, heb wel vervelendere kersten gehad. En die van de jou?
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:13 schreef Tchock het volgende:
[..]Ik ook vroeger weleens hrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima! Gister uitgebreid gedineerd bij mij thuis en nu op weg naar huis van gourmet bij schoonfamilie. Lekker rustig vooral, heb wel vervelendere kersten gehad. En die van de jou?
Ja ook primanet heel uitgebreid gedineerd met familie, even uitrusten nu. Zo maar eens slapen, echt teveel wijn/whiskey op
![]()
Mensen die zich niet te goed voelen voor gewoon die gezelligheidquote:
Is de meet verplaatst Erik?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mensen die zich niet te goed voelen voor gewoon die gezelligheid
Sowieso veel beter dan een of andere fancy ass 6 gangen diner.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mensen die zich niet te goed voelen voor gewoon die gezelligheid
Wat mij betreft wel. Ik wil Tchock enzo er wel bij hebben.quote:
lekker bezigquote:Op woensdag 26 december 2012 23:22 schreef Yreal het volgende:
Zaten net tetris op de ps3 te spelen met de familie. Ik heb toch wel even hoge ogen gegooid door de tetris highscore te verdubbelen en alle andere familieleden hun scores toch minstens heb verdriedubbelt
Ik heb toch liever een 6 gangen diner.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sowieso veel beter dan een of andere fancy ass 6 gangen diner.
2 pannetjes claimen voor de onderste laag en daarin shit als gyros en ei bakken. Bovenop de steengrilplaat lekker biefstuk en hamburger bakken![]()
![]()
Dat terwijl je aan de lopende band stokbrood wegwerkt![]()
Allemaal zo van OH WAT DOE JIJ DAT SNEL JEZUS HOE HOUDT JE HET BIJ ?!?!!quote:
Denk toch dat ik dit prefereerquote:Op woensdag 26 december 2012 23:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een 6 gangen diner.
Ja prima dan want ik kan ook niet vrijdag. En Pax en DeFietser ook niet volgens mij. En het is sowieso leuker als er veel mensen kunnen.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Ik wil Tchock enzo er wel bij hebben.
Laten we het lekker een andere keer als veel mensen kunnen.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja prima dan want ik kan ook niet vrijdag. En Pax en DeFietser ook niet volgens mij. En het is sowieso leuker als er veel mensen kunnen.
Daar hou ik juist van. Dus dan wederom liever het 6 gangen diner.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Denk toch dat ik dit prefereerhelemaal als het 6 gangen dineer bestaat uit eendenborst en andere zooi.
Ja precies.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Laten we het lekker een andere keer als veel mensen kunnen.
truequote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja precies.Maar Erik is de grote baas, dus hij bepaalt.
Man man. Mijn schoonpa had flink uitgepakt. De beste man had een rijsttafel gemaaktquote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daar hou ik juist van. Dus dan wederom liever het 6 gangen diner.
Ik hou meer van Franse keuken.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Man man. Mijn schoonpa had flink uitgepakt. De beste man had een rijsttafel gemaakt![]()
3 dingen daarvan vond ik lekker en daarvan waren er 2 meteen op. Heb een kilo sperziebonen gegeten
Ik las wat anders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |