Hahaquote:Op woensdag 26 december 2012 10:37 schreef eriksd het volgende:
Serie-adepten zijn wel leuk te pesten. Met name fans van The Sopranos. Gewoon bloedserieus vragen: "oh, dat is toch een soort musical" en ze worden gek.
The Sopranos moet ik ook nog kijken.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:37 schreef eriksd het volgende:
Serie-adepten zijn wel leuk te pesten. Met name fans van The Sopranos. Gewoon bloedserieus vragen: "oh, dat is toch een soort musical" en ze worden gek.
That 80's show is ook een aanraderquote:Op woensdag 26 december 2012 12:24 schreef Actaeon het volgende:
Wat overigens wel een leuke serie is als je van 80's sfeer en een 80's soundtrack houdt is Ashes to Ashes. ^^
Haha, als grote Sopranos fan herken ik hier wel wat inquote:Op woensdag 26 december 2012 10:37 schreef eriksd het volgende:
Ik vond life on mars stiekem beter. Maar ashes to ashes is de moeite zeker waard. Zou hem wel downloaden met ondertiteling wil je het kunnen volgenquote:Op woensdag 26 december 2012 12:24 schreef Actaeon het volgende:
Wat overigens wel een leuke serie is als je van 80's sfeer en een 80's soundtrack houdt is Ashes to Ashes. ^^
Had geen problemen met ondertitelingloos kijken bij die seriequote:Op woensdag 26 december 2012 13:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik vond life on mars stiekem beter. Maar ashes to ashes is de moeite zeker waard. Zou hem wel downloaden met ondertiteling wil je het kunnen volgen
Ik ook. Seizoen 1 staat inmiddels klaar, maar niet voordat ik Boardwalk Empire heb afgekeken.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:26 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
The Sopranos moet ik ook nog kijken.
Ik ben momenteel alles van Friends aan het kijken. Echt fantastisch!quote:Op woensdag 26 december 2012 14:34 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik ook. Seizoen 1 staat inmiddels klaar, maar niet voordat ik Boardwalk Empire heb afgekeken.
Dat heb ik allemaal al op TV gezien. No way dat ik daar mijn schaarse hd-ruimte aan ga verspillen. Bovendien vind ik Friends ook maar een mediocre serie eigenlijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:36 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Ik ben momenteel alles van Friends aan het kijken. Echt fantastisch!
Externe HD is prima.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:38 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal al op TV gezien. No way dat ik daar mijn schaarse hd-ruimte aan ga verspillen. Bovendien vind ik Friends ook maar een mediocre serie eigenlijk.
Bewaar je alles wat je kijkt?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:47 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ja, die zit ook al zo goed als vol.
Absoluut niet. Maar er zijn wel veel films en aantal series die ik sowieso wil bewaren en ze zijn bijna allemaal van goede kwaliteit. Dus dan heb je zo 500+GB aan materiaal, en dan heb ik mijn muziek nog niet eens meegerekend.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:47 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Bewaar je alles wat je kijkt?
The Office.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:39 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Is er ook een serie die je wèl vet vindt?
The office is in seizoen 9 wel compleet ge ass raped.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:27 schreef Ties02 het volgende:
The Office (US)
![]()
zo vaak helemaal stuk om gelegen die eerste paar seizoenen met Steve Carrel nog
merry christmas nog iedereen he
Ik zou graag naar de meeting komen, dus als hij verplaatst wordt, zou het mooi zijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:02 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat we hem soberzo maar even moeten verplaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |