is echt een aanrader! Drankje erbij, goede sfeer, goede serie = topavond.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik dan weer niet met mijn vrienden doe eigenlijk
Ja ik kan het me ook wel voorstellenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:13 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
is echt een aanrader! Drankje erbij, goede sfeer, goede serie = topavond.
Wij doen dat gewoon tijdens de film, maar die gesprekken zijn minder diepgaand denk ik.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja ik kan het me ook wel voorstellenen met films komt het wel voor. Maar dan ga ik liever gewoon drinken en een gesprek voeren eigenlijk.
Ik vind dat meestal niet zo'n hitquote:Op woensdag 26 december 2012 00:15 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Wij doen dat gewoon tijdens de film, maar die gesprekken zijn minder diepgaand denk ik.
ligt ook een beetje aan de serie die je kijkt.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind dat meestal niet zo'n hitliever zonder film dan. Ook al is het maar een beetje ouwehoeren.
Dat is waar. Maar aangezien het hier praktisch altijd over HBO series gaat...quote:Op woensdag 26 december 2012 00:20 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
ligt ook een beetje aan de serie die je kijkt.
HBO maakt inderdaad wel veel heule goede seriesquote:Op woensdag 26 december 2012 00:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar aangezien het hier praktisch altijd over HBO series gaat...
Dat doen ze zeker. Maar je moet er wel echt zin in hebben vind ik. Het is nooit echt luchtig spul. En niet iets om met vrienden tijdens te ouwehoeren.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:28 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
HBO maakt inderdaad wel veel heule goede series
Dan moet je Californication gaan kijken.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:31 schreef Actaeon het volgende:
En op de momenten dat ik gewoon lekker simpel vermaak wil vermijd ik HBO altijd
Tried it. Werd er niet heel warm van sorry.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:32 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Dan moet je Californication gaan kijken.
ik vond het best vermakelijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Tried it. Werd er niet heel warm van sorry.
Smaken verschillen hèquote:Op woensdag 26 december 2012 00:43 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
ik vond het best vermakelijk.
Zeker, welke series kijk jij dan?quote:
At the moment volg ik geen enkele serie eigenlijk. Al probeer ik wel elke week als ik kan een aflevering Criminal Minds mee te pakken.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:46 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Zeker, welke series kijk jij dan?
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:32 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Dan moet je Californication gaan kijken.
moet je echt inkomen. Ik zat echt te schreeuwen voor de tv bij het einde van het laatste seizoen. zo van.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Tried it. Werd er niet heel warm van sorry.
mooie serie héquote:Op woensdag 26 december 2012 02:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
moet je echt inkomen. Ik zat echt te schreeuwen voor de tv bij het einde van het laatste seizoen. zo van.
GODVERDOMME DIT MEEN JE NIET IK WIL WETEN WAT ER VERDER GEBEURD![]()
![]()
![]()
Ik vond het niet echt wat.quote:Op woensdag 26 december 2012 02:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
moet je echt inkomen. Ik zat echt te schreeuwen voor de tv bij het einde van het laatste seizoen. zo van.
GODVERDOMME DIT MEEN JE NIET IK WIL WETEN WAT ER VERDER GEBEURD![]()
![]()
![]()
Haha die is wel goed. Ook al vind ik The Sopranos zelf ook wel goed, maar misschien ben ik geen echte 'adept'.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:37 schreef eriksd het volgende:
Serie-adepten zijn wel leuk te pesten. Met name fans van The Sopranos. Gewoon bloedserieus vragen: "oh, dat is toch een soort musical" en ze worden gek.
Hahaquote:Op woensdag 26 december 2012 10:37 schreef eriksd het volgende:
Serie-adepten zijn wel leuk te pesten. Met name fans van The Sopranos. Gewoon bloedserieus vragen: "oh, dat is toch een soort musical" en ze worden gek.
The Sopranos moet ik ook nog kijken.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:37 schreef eriksd het volgende:
That 80's show is ook een aanraderquote:Op woensdag 26 december 2012 12:24 schreef Actaeon het volgende:
Wat overigens wel een leuke serie is als je van 80's sfeer en een 80's soundtrack houdt is Ashes to Ashes. ^^
Haha, als grote Sopranos fan herken ik hier wel wat inquote:Op woensdag 26 december 2012 10:37 schreef eriksd het volgende:
Ik vond life on mars stiekem beter. Maar ashes to ashes is de moeite zeker waard. Zou hem wel downloaden met ondertiteling wil je het kunnen volgenquote:Op woensdag 26 december 2012 12:24 schreef Actaeon het volgende:
Wat overigens wel een leuke serie is als je van 80's sfeer en een 80's soundtrack houdt is Ashes to Ashes. ^^
Had geen problemen met ondertitelingloos kijken bij die seriequote:Op woensdag 26 december 2012 13:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik vond life on mars stiekem beter. Maar ashes to ashes is de moeite zeker waard. Zou hem wel downloaden met ondertiteling wil je het kunnen volgen
Ik ook. Seizoen 1 staat inmiddels klaar, maar niet voordat ik Boardwalk Empire heb afgekeken.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:26 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
The Sopranos moet ik ook nog kijken.
Ik ben momenteel alles van Friends aan het kijken. Echt fantastisch!quote:Op woensdag 26 december 2012 14:34 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik ook. Seizoen 1 staat inmiddels klaar, maar niet voordat ik Boardwalk Empire heb afgekeken.
Dat heb ik allemaal al op TV gezien. No way dat ik daar mijn schaarse hd-ruimte aan ga verspillen. Bovendien vind ik Friends ook maar een mediocre serie eigenlijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:36 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Ik ben momenteel alles van Friends aan het kijken. Echt fantastisch!
Externe HD is prima.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:38 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal al op TV gezien. No way dat ik daar mijn schaarse hd-ruimte aan ga verspillen. Bovendien vind ik Friends ook maar een mediocre serie eigenlijk.
Bewaar je alles wat je kijkt?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:47 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ja, die zit ook al zo goed als vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |