Van vrijdag op zaterdagquote:
Neuh, dat wordt alleen maar sentimenteel gesnotter.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef DaMook het volgende:
Ik wil lieke annemiek en roos in het huis trouwens volgend jaar, is eens wat anders
.
En dit.quote:
quote:
Dan kannikniequote:
Er moet wel leuke radio gemaakt worden hoor, daarvoor ben je bij Roos en Lieke al helemaal aan het verkeerde adres.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Roos voor de radio, annemiek en lieke voor het beeld.
Als ik het dan doe begint iedereen weer te zeikenquote:
klaphenkquote:Op donderdag 20 december 2012 19:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
doe het zelf dan, klaphenk.
Neger, dan staan er opeens 3 topicsquote:Op donderdag 20 december 2012 19:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
doe het zelf dan, klaphenk.
Dat is wel weer een risico idd, nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 20 december 2012 19:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, dat wordt alleen maar sentimenteel gesnotter.
..quote:
kun je ondertussen gewoon t.v kijkenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Iemand al gezegd dat het best lang duurde?
vorig jaar dee een bepaalde supermarktketen het nog slimmer door de emballagebonnetjes in te laten leveren en daar iets van 2000 euro aan toe te voegen ofzoquote:
Kan niet met reeksquote:Op donderdag 20 december 2012 19:47 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Neger, dan staan er opeens 3 topics
welnee.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:47 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat kan niet, want reeks.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:47 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik zeg, vervolg op de tv!quote:Op donderdag 20 december 2012 19:48 schreef Qunix het volgende:
Dit is echt by far het beste.
Klusjesmannen en nu dit
ideaalquote:
In hun eigen huis ja. Daarna de boel hermetisch afsluiten.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef DaMook het volgende:
Ik wil lieke annemiek en roos in het huis trouwens volgend jaar, is eens wat anders
.
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:48 schreef Qunix het volgende:
Klusjesmannen en nu dit
Zeker tof als afwisseling dit jaquote:Op donderdag 20 december 2012 19:48 schreef Qunix het volgende:
Klusjesmannen en nu dit
Klusjesmannen worden hard gemistquote:Op donderdag 20 december 2012 19:48 schreef Qunix het volgende:
Klusjesmannen en nu dit
In zulke reeksen kan daar beter 1 minuut van worden gemaakt.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:47 schreef Pino112 het volgende:
De lapo heeft 5 minuten de tijd hoor, dus beetje geduld mag wel.
Zodra lieke in beeld is boeit de radio me nietquote:Op donderdag 20 december 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Er moet wel leuke radio gemaakt worden hoor, daarvoor ben je bij Roos en Lieke al helemaal aan het verkeerde adres.
Eens. De wereld vergaat over 24u!quote:Op donderdag 20 december 2012 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
In zulke reeksen kan daar beter 1 minuut van worden gemaakt.
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:48 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik stiekem best een lekker nummer
Het is niet meer leuk na 3x en een tv seizoen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:48 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Klusjesmannen worden hard gemist
Inderdaad. 5 minuten is like, 2 platenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
In zulke reeksen kan daar beter 1 minuut van worden gemaakt.
Lieke is (gelukkig) geen dag-dj, dus dat gaat sowieso niet gebeuren.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zodra lieke in beeld is boeit de radio me niet
Dan hoop je dat ze zelf verbrand, maar helaas...quote:
Was net op de stream.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
Wanneer zijn die oppassers op tv of op de stream? Of is dat al geweest?
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In hun eigen huis ja. Daarna de boel hermetisch afsluiten.
frankiequote:
Net geweestquote:Op donderdag 20 december 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:49 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dan hoop je dat ze zelf verbrand, maar helaas...
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:49 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dan hoop je dat ze zelf verbrand, maar helaas...
Daarom fokken tot we erbij neervallenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Eens. De wereld vergaat over 24u!
Zojuist was bobbie op de stream.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
net geweestquote:Op donderdag 20 december 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
Ik moet wel zeggen Lieke doet het wel goed bij de nachtluisteraars.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zodra lieke in beeld is boeit de radio me niet
Zie TTquote:Op donderdag 20 december 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
frank is de domste sukkel die ik ooit op de radio gehoord heb..quote:Op donderdag 20 december 2012 19:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
frankie![]()
en vervolgens kreeg hij t met kim lian aan de stok, die was echt laaiend
ze zitten met de kids in de kroegquote:Op donderdag 20 december 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]ik was net drinken pakken en ik kijk nu op tv. Ikj zag wel giel in een Kermitpak.
en nu is hij weg(gestuurd)quote:Op donderdag 20 december 2012 19:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
frankie![]()
geduldquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze zitten met de kids in de kroeg
Nog een half uur. Gokje.quote:
jij bent lekker bezig jezelf tegen te spreken he?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:50 schreef miieejj het volgende:
[..]
frank is de domste sukkel die ik ooit op de radio gehoord heb..
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
frankie![]()
ik doe m'n bestquote:Op donderdag 20 december 2012 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
Daarom fokken tot we erbij neervallen
Frankie kon gewoon dikke boterham op 538 krijgenquote:
Dan kan het feest echt beginnenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:51 schreef Lamabal het volgende:
Laat die kleine man maar binnenkomen
Slecht doet ze het niet, maar d'r moet nog wel wat getweakt worden aan d'r programma enzo jaquote:Op donderdag 20 december 2012 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen Lieke doet het wel goed bij de nachtluisteraars.
In de laatste minuten van haar programma laat ze bellers gewoon spreken. Die bellen veelvuldig om te zeggen hoe goed ze het doet.
Neee, veel laterquote:Op donderdag 20 december 2012 19:51 schreef Blester het volgende:
Gister was de slaapgast er nu toch al?
Volgens mij probeert ze inderdaad een eigen mening neer te zettenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jij bent lekker bezig jezelf tegen te spreken he?
iedereen is negatief.. nou dan ga ik toch lekker meedoen..quote:Op donderdag 20 december 2012 19:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jij bent lekker bezig jezelf tegen te spreken he?
die komt elk moment binnenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:51 schreef Blester het volgende:
Gister was de slaapgast er nu toch al?
1,582,932quote:Op donderdag 20 december 2012 19:51 schreef Moody het volgende:
Tussenstandraadspelletje.
Ik denk ¤2.268.345
Tussen de 1 en 5 mil.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:51 schreef Moody het volgende:
Ik denk ¤2.268.345
quote:
Te hoog, maar wel 2 mln.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:51 schreef Moody het volgende:
Ik denk ¤2.268.345
Volgens mij was het doel van het oppassen dat die kids niet de avond/nacht zelf zouden overlijden. Kind nog in leven als ouders terug komen = missie geslaagd.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:51 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Volgens mij probeert ze inderdaad een eigen mening neer te zetten
Ik weet nog dat ik er vorig jaar ¤ 1.100 vanaf zatquote:Op donderdag 20 december 2012 19:51 schreef Moody het volgende:
Ik denk ¤2.268.345
FOK! heeft even een flinke schop nodigquote:Op donderdag 20 december 2012 19:52 schreef DaMook het volgende:
Whehe ik typ en als ik klaar ben zie ik de tekst "getypt" worden.
1.754.191quote:Op donderdag 20 december 2012 19:51 schreef Moody het volgende:
Ik denk ¤2.268.345
Dat heb ik op mijn iPod altijd, zo mooi traagquote:Op donderdag 20 december 2012 19:52 schreef DaMook het volgende:
Whehe ik typ en als ik klaar ben zie ik de tekst "getypt" worden.
En z'n hontquote:
=het maximale wat je van Stenders mag verwachten.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Volgens mij was het doel van het oppassen dat die kids niet de avond/nacht zelf zouden overlijden. Kind nog in leven als ouders terug komen = missie geslaagd.
oh, net als ons de achter de kudde aanlopenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:52 schreef miieejj het volgende:
[..]
iedereen is negatief.. nou dan ga ik toch lekker meedoen..
Tuurlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
ligt het aan mij, of zijn de opgehaalde bedragen over het algemeen hoger dan afgelopen jaren?
Nee, jon bakker, maar dan wel bier in het huisquote:
Het bedrag gister was 'maar' 3 keer zoveel als vorig jaarquote:Op donderdag 20 december 2012 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
ligt het aan mij, of zijn de opgehaalde bedragen over het algemeen hoger dan afgelopen jaren?
Feels like 1996quote:Op donderdag 20 december 2012 19:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
FOK! heeft even een flinke schop nodig
Dan ga ik het niet verdubbelen hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 19:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je dit toch eens exact goed hebt zometeen
pas jij het eventuele verschil bij?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:51 schreef Moody het volgende:
Ik denk ¤2.268.345
en geurdetectorquote:
quote:
Joe.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:45 schreef miieejj het volgende:
[..]
en als het niet negeren is is het met deze smiley ""
ligt eraan waar je inkooptquote:Op donderdag 20 december 2012 19:54 schreef De_Nater het volgende:
Geld is aan inflatie onderhevig, dus je moet sowieso 2% boven het bedrag van het voorgaande jaar zitten om hetzelfde te hebben
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ga ik het niet verdubbelen hoor
Lijkt een beetje op de top 2000quote:Op donderdag 20 december 2012 19:55 schreef De_Nater het volgende:
Och, wederom zo'n nummer dat zo ongelofelijk origineel is. Echt, enorm genieten. Die variatie van 3fm is echt toppie
blame giel, gerard had top muziek vanmorgenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:55 schreef De_Nater het volgende:
Och, wederom zo'n nummer dat zo ongelofelijk origineel is. Echt, enorm genieten. Die variatie van 3fm is echt toppie
Nee.quote:
ik vind het al veel voor een fucking föhnquote:Op donderdag 20 december 2012 19:55 schreef Blester het volgende:
https://www.marktplaatsveilt.nl/gesigneerde-f-hn-hans-klok
Vanmiddag om 3 uur stond ie op ¤70 en nu pas op ¤81
Het is bij mij wel heel erg nuquote:
Hier 0 problemen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is bij mij wel heel erg nu
Op quote klikken, halve minuut wachten tot ik eindelijk wat kan tikken, twee keer tabben naar invoeren, een minuut wachten tot ie een keer m'n bericht gepost heeft en de updates weer doorlopen
Is al ruim 4x duidelijk op TV geweest, handtekening van Hans klok, in de veiling op TV e.d. en dan toch pas ¤81,-quote:Op donderdag 20 december 2012 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het al veel voor een fucking föhn
Das waar, maar we hebben het nu gewoon over de algemene Nederlandse inflatie (die volgens mij tussen de 1 en 3 schommelt)quote:
spermavlekken op de muren van de slaapkamer en in de beddenquote:
Zo erg is het hier gelukkig nietquote:Op donderdag 20 december 2012 19:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is bij mij wel heel erg nu
Op quote klikken, halve minuut wachten tot ik eindelijk wat kan tikken, twee keer tabben naar invoeren, een minuut wachten tot ie een keer m'n bericht gepost heeft en de updates weer doorlopen
M'n router heeft vermoedelijk ook een schop nodig. Zo maar even doenquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
spermavlekken op de muren van de slaapkamer en in de bedden
poepbacteriën in de sapjes
![]()
man man man, kansloos..
6-8 min nu zag ikquote:Op donderdag 20 december 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
duurt het lang voordat je smsje in beeld komt?
Ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
De muziek van Giel tijdens de freaknachtquote:Op donderdag 20 december 2012 19:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
blame giel, gerard had top muziek vanmorgen
Bloedserieus. Tranen in mijn ogen van ontroering. Aansteker in de lucht.quote:
ALS het in beeld komt ...quote:Op donderdag 20 december 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
quote:Wat is dit voor shit?
Ey loser, wat is dit?
Hier dit, wat is dit?
KIJK DAN
Wat zijn dit?
Wat z... Handen?
Dit zijn handen!
Dit zijn harken
tof tochquote:Op donderdag 20 december 2012 19:59 schreef 2cv het volgende:
Pyromanen in opleiding: kaartje met een waxinelichtje er in
Dacht ik ook al jaquote:Op donderdag 20 december 2012 19:59 schreef Ame_thyst het volgende:
geen brandgevaar ofzo, kaars in een stuk karton
lijken heel wat meer mensen te staan bij het huis dan in leiden, heb mensen alleen nog niet echt los zien gaan op de muziek (zoals bij chelsea dagger ooit)quote:Op donderdag 20 december 2012 19:59 schreef snellejelle het volgende:
Is er vandaag al mee sfeer eigenlijk?
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:00 schreef henkde_j het volgende:
Roep even een boodschap naar ze
- BOOODSCHAAP!
![]()
broer van Giel toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:00 schreef henkde_j het volgende:
- BOOODSCHAAP!
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:00 schreef henkde_j het volgende:
- BOOODSCHAAP!
![]()
Kwartier/20m gok ik.quote:
Jij met je paradepaardjequote:Op donderdag 20 december 2012 19:59 schreef snellejelle het volgende:
Is er vandaag al meer sfeer eigenlijk?
quote:
Ah dan wacht ik nog even met serie kijkenquote:
Als je door de heavy en medium rotation lijst heen bent hou je mssn nog een minuut of 5 per uur over waar in je iets uit de low-rotation zou kunnen draaien.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef De_Nater het volgende:
[..]
De muziek van Giel tijdens de freaknachtHij heeft Inspector Norse naar Nederland gebracht... Ik vraag me af of wat Giel draait ook echt zijn smaak is, volgens mij kan hij gewoon heel goed acteren dat hij het leuk vindt...
Enschede hequote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er echt gigantisch veel mensen die aankomen met cheques van >10.000 euro? Anders dan andere jaren?
Valt mij ook op jaquote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er echt gigantisch veel mensen die aankomen met cheques van >10.000 euro? Anders dan andere jaren?
Ja, had ik niet verwacht in deze tijd.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat idee heb ik ook al. Ik zie nu soms al bedragen voorbij komen die je pas op de laatste dag verwacht.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
die kuiltje in haar wangen zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind 'r een beetje zweverig overkomen.
Zou kunnen.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
floortje op 3quote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Evertjan het volgende:
Lana del Rey
*pakt roestig mes
*kras kras
Twente he dat ligt bij Duitsland en daar kennen ze geen crisisquote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Normaal laatste dag/2dagen, schijnbaar nu al vanaf dag 1. Zal de laatste dag/dagen wel tegen gaan vallen denk ikquote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die kuiltje in haar wangen zijn
het zijn er alleen wat veel
(sorry mijn humor is wat zwartgallig vandaag)
Er zijn veel rijke lui in Twente. Ook veel werklozen. Relatief kleine middenklasse.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Dus dan zou ik het Giel niet kwalijk nemen dat hij zulke muziek draait. Het is gewoon het format...quote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je door de heavy en medium rotation lijst heen bent hou je mssn nog een minuut of 5 per uur over waar in je iets uit de low-rotation zou kunnen draaien.
noem het maar humorquote:Op donderdag 20 december 2012 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Vooral veel actieve scholen. Met een volledige school kom je natuurlijk al snel op hoge bedragen uit. 10e per kind heb je zoquote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehe... en het valt ook echt opquote:Op donderdag 20 december 2012 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op het moment dat je dit postte was hij bij mij al geweest.quote:
streams ja duhquote:Op donderdag 20 december 2012 20:04 schreef Blester het volgende:
Loopt mijn 101 TV zover voor of loopt de helft hier minstens een minuut achter?
Stream loopt heel erg achter jaquote:Op donderdag 20 december 2012 20:04 schreef Blester het volgende:
Loopt mijn 101 TV zover voor of loopt de helft hier minstens een minuut achter?
Kan. Kan ook dat ze allemaal nu komen ipv de laatste dag, en dan schiet je er per saldo weinig mee op.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Vooral veel actieve scholen. Met een volledige school kom je natuurlijk al snel op hoge bedragen uit. 10e per kind heb je zo
Daar zouden ze weleens wat aan mogen doen jaquote:Op donderdag 20 december 2012 20:04 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Stream loopt heel erg achter ja
Dat gevoel heb ik niet om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan. Kan ook dat ze allemaal nu komen ipv de laatste dag, en dan schiet je er per saldo weinig mee op.
Nee kan nietquote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar zouden ze weleens wat aan mogen doen ja, als dat technisch kan iig
.
Alles
Dat geloof ik niet. Maar toch doen ze het goedquote:Op donderdag 20 december 2012 20:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Sowieso gulle mensen, zeker als het in de regio is.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:05 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste jaren viel de kerst in het weekend, nu net erna, zou me niks verbazen als er veel minder vanuit bedrijven komt op zondag/maandag vanwege bedrijven die bijvoorbeeld op maandag de deuren gesloten houden.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat was ook mooi inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:05 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zei ikquote:Op donderdag 20 december 2012 20:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan. Kan ook dat ze allemaal nu komen ipv de laatste dag, en dan schiet je er per saldo weinig mee op.
ER dat is toch al afgelopenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Kom op met de tussenstand, voor half 9, want dan begint ER.
ik hoop het wel jaquote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
En Keuringsdienst van Waarde.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
precies !!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Maar toch doen ze het goed
Denk dat vandaag de tussenstand gaat tegenvallen om weer wat aandacht te krijgen. Die tussenstanden vertrouw ik nooit echt helemaalquote:Op donderdag 20 december 2012 20:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
tussenstand komt in tv-uitzending, dus zeker voor helf negen.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Enige keer dit seizoen dat ik live kijk, de rest allemaal later gekeken.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop het wel ja
Wil ook weten wie er raak gooit
nee. Helemaal niet zelfs (volgens mij).quote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef Moody het volgende:
En dan te bedenken dat het nog geen vakantie is
Vorig jaar vielen de eerste dagen wel in de vakantie??
Dit ook ja, dat heb ik elk jaar. En uiteindelijk is er in de laatste 24u nog opeens heel erg veel opgehaald. Toevallig.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk dat vandaag de tussenstand gaat tegenvallen om weer wat aandacht te krijgen. Die tussenstanden vertrouw ik nooit echt helemaal
Weet je nog vorig jaar in Leidenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:08 schreef De_Nater het volgende:
Dames en heren, tussenstand komt tussen 20h15 en 20h25. Houdt moed en geduld mensieh!
Reminder to self, niet op invoeren klikken voor de tekst er staatquote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar zouden ze weleens wat aan mogen doen ja, als dat technisch kan iig
.
Alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |