en geurdetectorquote:
quote:
Joe.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:45 schreef miieejj het volgende:
[..]
en als het niet negeren is is het met deze smiley ""
ligt eraan waar je inkooptquote:Op donderdag 20 december 2012 19:54 schreef De_Nater het volgende:
Geld is aan inflatie onderhevig, dus je moet sowieso 2% boven het bedrag van het voorgaande jaar zitten om hetzelfde te hebben
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ga ik het niet verdubbelen hoor
Lijkt een beetje op de top 2000quote:Op donderdag 20 december 2012 19:55 schreef De_Nater het volgende:
Och, wederom zo'n nummer dat zo ongelofelijk origineel is. Echt, enorm genieten. Die variatie van 3fm is echt toppie
blame giel, gerard had top muziek vanmorgenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:55 schreef De_Nater het volgende:
Och, wederom zo'n nummer dat zo ongelofelijk origineel is. Echt, enorm genieten. Die variatie van 3fm is echt toppie
Nee.quote:
ik vind het al veel voor een fucking föhnquote:Op donderdag 20 december 2012 19:55 schreef Blester het volgende:
https://www.marktplaatsveilt.nl/gesigneerde-f-hn-hans-klok
Vanmiddag om 3 uur stond ie op ¤70 en nu pas op ¤81
Het is bij mij wel heel erg nuquote:
Hier 0 problemen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is bij mij wel heel erg nu
Op quote klikken, halve minuut wachten tot ik eindelijk wat kan tikken, twee keer tabben naar invoeren, een minuut wachten tot ie een keer m'n bericht gepost heeft en de updates weer doorlopen
Is al ruim 4x duidelijk op TV geweest, handtekening van Hans klok, in de veiling op TV e.d. en dan toch pas ¤81,-quote:Op donderdag 20 december 2012 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het al veel voor een fucking föhn
Das waar, maar we hebben het nu gewoon over de algemene Nederlandse inflatie (die volgens mij tussen de 1 en 3 schommelt)quote:
spermavlekken op de muren van de slaapkamer en in de beddenquote:
Zo erg is het hier gelukkig nietquote:Op donderdag 20 december 2012 19:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is bij mij wel heel erg nu
Op quote klikken, halve minuut wachten tot ik eindelijk wat kan tikken, twee keer tabben naar invoeren, een minuut wachten tot ie een keer m'n bericht gepost heeft en de updates weer doorlopen
M'n router heeft vermoedelijk ook een schop nodig. Zo maar even doenquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
spermavlekken op de muren van de slaapkamer en in de bedden
poepbacteriën in de sapjes
![]()
man man man, kansloos..
6-8 min nu zag ikquote:Op donderdag 20 december 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
duurt het lang voordat je smsje in beeld komt?
Ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
De muziek van Giel tijdens de freaknachtquote:Op donderdag 20 december 2012 19:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
blame giel, gerard had top muziek vanmorgen
Bloedserieus. Tranen in mijn ogen van ontroering. Aansteker in de lucht.quote:
ALS het in beeld komt ...quote:Op donderdag 20 december 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
quote:Wat is dit voor shit?
Ey loser, wat is dit?
Hier dit, wat is dit?
KIJK DAN
Wat zijn dit?
Wat z... Handen?
Dit zijn handen!
Dit zijn harken
tof tochquote:Op donderdag 20 december 2012 19:59 schreef 2cv het volgende:
Pyromanen in opleiding: kaartje met een waxinelichtje er in
Dacht ik ook al jaquote:Op donderdag 20 december 2012 19:59 schreef Ame_thyst het volgende:
geen brandgevaar ofzo, kaars in een stuk karton
lijken heel wat meer mensen te staan bij het huis dan in leiden, heb mensen alleen nog niet echt los zien gaan op de muziek (zoals bij chelsea dagger ooit)quote:Op donderdag 20 december 2012 19:59 schreef snellejelle het volgende:
Is er vandaag al mee sfeer eigenlijk?
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:00 schreef henkde_j het volgende:
Roep even een boodschap naar ze
- BOOODSCHAAP!
![]()
broer van Giel toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:00 schreef henkde_j het volgende:
- BOOODSCHAAP!
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:00 schreef henkde_j het volgende:
- BOOODSCHAAP!
![]()
Kwartier/20m gok ik.quote:
Jij met je paradepaardjequote:Op donderdag 20 december 2012 19:59 schreef snellejelle het volgende:
Is er vandaag al meer sfeer eigenlijk?
quote:
Ah dan wacht ik nog even met serie kijkenquote:
Als je door de heavy en medium rotation lijst heen bent hou je mssn nog een minuut of 5 per uur over waar in je iets uit de low-rotation zou kunnen draaien.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef De_Nater het volgende:
[..]
De muziek van Giel tijdens de freaknachtHij heeft Inspector Norse naar Nederland gebracht... Ik vraag me af of wat Giel draait ook echt zijn smaak is, volgens mij kan hij gewoon heel goed acteren dat hij het leuk vindt...
Enschede hequote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er echt gigantisch veel mensen die aankomen met cheques van >10.000 euro? Anders dan andere jaren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |