en geurdetectorquote:
quote:
Joe.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:45 schreef miieejj het volgende:
[..]
en als het niet negeren is is het met deze smiley ""
ligt eraan waar je inkooptquote:Op donderdag 20 december 2012 19:54 schreef De_Nater het volgende:
Geld is aan inflatie onderhevig, dus je moet sowieso 2% boven het bedrag van het voorgaande jaar zitten om hetzelfde te hebben
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ga ik het niet verdubbelen hoor
Lijkt een beetje op de top 2000quote:Op donderdag 20 december 2012 19:55 schreef De_Nater het volgende:
Och, wederom zo'n nummer dat zo ongelofelijk origineel is. Echt, enorm genieten. Die variatie van 3fm is echt toppie
blame giel, gerard had top muziek vanmorgenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:55 schreef De_Nater het volgende:
Och, wederom zo'n nummer dat zo ongelofelijk origineel is. Echt, enorm genieten. Die variatie van 3fm is echt toppie
Nee.quote:
ik vind het al veel voor een fucking föhnquote:Op donderdag 20 december 2012 19:55 schreef Blester het volgende:
https://www.marktplaatsveilt.nl/gesigneerde-f-hn-hans-klok
Vanmiddag om 3 uur stond ie op ¤70 en nu pas op ¤81
Het is bij mij wel heel erg nuquote:
Hier 0 problemen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is bij mij wel heel erg nu
Op quote klikken, halve minuut wachten tot ik eindelijk wat kan tikken, twee keer tabben naar invoeren, een minuut wachten tot ie een keer m'n bericht gepost heeft en de updates weer doorlopen
Is al ruim 4x duidelijk op TV geweest, handtekening van Hans klok, in de veiling op TV e.d. en dan toch pas ¤81,-quote:Op donderdag 20 december 2012 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het al veel voor een fucking föhn
Das waar, maar we hebben het nu gewoon over de algemene Nederlandse inflatie (die volgens mij tussen de 1 en 3 schommelt)quote:
spermavlekken op de muren van de slaapkamer en in de beddenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |