niet op gelet eigenlijkquote:Op donderdag 20 december 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
Iemand de naam van deze vrouw verstaan, die nu aan de telefoon is?
De OP lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Je hamster had erin moeten zitten!quote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
Die bal! Daar had iemand in moeten zittenEn dan over het publiek heen
Daar wil ik ook weleens mee wiebelen hoorquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
De OP lezen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeker deze super OP
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
De OP lezen![]()
Hij is niet voor niets zo bazig gemaakt door onze huisbaas PinoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goed samengevatquote:Op donderdag 20 december 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind haar leuk, maar niet de liedjes.
Oh lize, nee niet die ik dacht dat het misschien was (iemand hier op FOK! zit ook op een popkoor vandaar).quote:
Net als een dweil.quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets zo bazig gemaakt door onze huisbaas Pino
En je moet haar niet heel snel heel veel spannende woordjes laten zeggen, dan ben je morgen nog niet klaar..quote:
En mij quote ie nietquote:
huisbaas pinoquote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets zo bazig gemaakt door onze huisbaas Pino
Perfecte timing ookquote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef Melleyn het volgende:
Wel slim van dat uitzendbureau om met zo'n bal aan te komen
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef miieejj het volgende:
[..]
huisbaas pino![]()
heb je al gelikt ? wie had het adres van pino?
Ik hoor de verhalen morgen welquote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef Stefanovich het volgende:
Vannacht wordt een leuke graveyard shift, let maar op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |