Was best wel briljant gesluierde bandquote:Op donderdag 20 december 2012 19:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zal al te zoeken, deze staat niet in de computer van 3FM.
--> Dr Popquote:Op donderdag 20 december 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
Hoe heette dat nummer van een paar jaar geleden ook weer, die dikke neger, ,witte jurk met dansende vrouwen erachter, net zo een soort nummer. Ik zing het in mijn hoofd maar weet de titel niet meer.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 20 december 2012 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik vroeg net of je er klaar voor zat, maar goed bij deze het verhaal van Ajouad.
Ajouad werkte op de redactie bij een omroep of bij 3FM zelf weet ik niet maar goed. Dat scheen hij voor geen meter te kunnen. Toen dachten ze wat moeten we met die knul? Ze konden wel een allochtoon op zender gebruiken dus ze hebben hem 6 maanden enorm geradiotraind.
Moraal van het verhaal: Was hij geen Marokkaan was hij gewoon ontslagen.
met veel mama appelsapjes.... Wesquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:25 schreef 2cv het volgende:
Ik laat m'n ouders nu verplicht SR kijken op 101 TV omdat ik 2 SMSjes heb gestuurd en die moeten ze lezen
Luilak, hang je jas opquote:Op donderdag 20 december 2012 19:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met veel mama appelsapjes.... Wes
Als het Wes - Alane is, dan is het iig niet een paar jaar geleden, meer iets als 15 jaar geledenquote:
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:26 schreef Blester het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Stenders staat.
Ze hebben hem op TV gegooid om dezelfde reden.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
Gelukkig maarHij doet het leuk op tv.
Oftewel, morgenmiddag zijn ze nog aan het kijkenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:25 schreef 2cv het volgende:
Ik laat m'n ouders nu verplicht SR kijken op 101 TV omdat ik 2 SMSjes heb gestuurd en die moeten ze lezen
In van die gebruikte sausemmersquote:Op donderdag 20 december 2012 19:26 schreef IPA het volgende:
Zou wel vet zijn als ze in NL ook bloed gaven i.p.v. geld. Hoi ik ben Ruud en ik kom namens Praxis Nederland 25 liter bloed afgeven!
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oftewel, morgenmiddag zijn ze nog aan het kijken.
zal me een bloedbad gevenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:27 schreef Moody het volgende:
Zou wel vet zijn als ze in NL ook bloed gaven i.p.v. geld. Hoi ik ben Ruud en ik kom namens Praxis Nederland 25 liter bloed afgeven!
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:26 schreef Moody het volgende:
[..]
"Ma? Pa gaat vreemd met tante Claudia"
Nopzquote:
Nee, zo gek zijn ze dan net weer nietquote:Op donderdag 20 december 2012 19:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oftewel, morgenmiddag zijn ze nog aan het kijken.
4x ofzoquote:Op donderdag 20 december 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand zijn/haar SMS nog gezien eigenlijk?
ik zag die van mij net over Maja de bijquote:Op donderdag 20 december 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Die was het jaStom is dat, ik zong het, maar de titel kwam niet door.
ik herhaal de apen vliegen zuidwaarts naar huisquote:Op donderdag 20 december 2012 19:28 schreef Moody het volgende:
[..]
"Ma? Pa gaat vreemd met tante Claudia en ik heb zin in yoghurt met hagelslag."
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mooiste uitvoering van Alane.
Ja, vannacht. Maar volgens mij beloven ze nergens expliciet dat je SMS ook in beeld komt.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
Als hij in het systeem staat kan je hier altijd zien welk liedje het is:quote:Op donderdag 20 december 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Die was het jaStom is dat, ik zong het, maar de titel kwam niet door.
Haal dat stuk t/m Claudia weg en je zit aardig in de goede richtingquote:Op donderdag 20 december 2012 19:28 schreef Moody het volgende:
[..]
"Ma? Pa gaat vreemd met tante Claudia en ik heb zin in yoghurt met hagelslag."
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:29 schreef Melleyn het volgende:
En dan nu een smsje sturen: "Mam en pap, ik ben homo. Gr gr c2v"
Oh god ja diequote:Op donderdag 20 december 2012 19:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mooiste uitvoering van Alane.
Doen !quote:Op donderdag 20 december 2012 19:29 schreef Melleyn het volgende:
Briljant. Doenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:29 schreef Melleyn het volgende:
je pa gaat vreemd met yoghurt en hagelslag?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Haal dat stuk t/m Claudia weg en je zit aardig in de goede richting
je pa gaat vreemd met hagelslag+slagroomquote:Op donderdag 20 december 2012 19:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Haal dat stuk t/m Claudia weg en je zit aardig in de goede richting
Ja, laten we het daar maar op houden danquote:Op donderdag 20 december 2012 19:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je pa gaat vreemd met yoghurt en hagelslag?
Dan hoop ik voor je dat ie snel langskomtquote:Op donderdag 20 december 2012 19:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, zo gek zijn ze dan net weer niet
Eensch wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:30 schreef remcoP het volgende:
Gister draaide giel ook al goede muziek. hij is fijn.
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:31 schreef Franktastic1984 het volgende:
Zit net dit terug te kijken, Giel die Loretta genadeloos weigert![]()
Vond ik echt goed van hem. Daar won ie wat sympathie puntjes bij mij.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:31 schreef Franktastic1984 het volgende:
http://fok.3fmfan.nl/requests/quote:Op donderdag 20 december 2012 19:31 schreef Lamabal het volgende:
Wat is die site ook alweer? Van FOK!kers die platen hebben aangevraagd
Thanks ouwequote:Op donderdag 20 december 2012 19:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://fok.3fmfan.nl/requests/?
http://fok.3fmfan.nl/requests/quote:Op donderdag 20 december 2012 19:33 schreef rubbereend het volgende:
hebben we nou gewoon nog geen topic wie welk liedje heeft aangevraagd?
Yoghurt met hagelslagquote:Op donderdag 20 december 2012 19:33 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Never gonna yoghurt met hagelslag
ik zag het linkje, topquote:Op donderdag 20 december 2012 19:33 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
http://fok.3fmfan.nl/requests/
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
Goeiemorgen! Weer helemaal klaar voor de komende nacht.![]()
Combinatie van beide.quote:
nou ik verlang alweer naar mijn bedquote:Op donderdag 20 december 2012 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
Moggûh!quote:Op donderdag 20 december 2012 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
Jawel, afgelopen 9 december om 2.02 's nachts.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:33 schreef miieejj het volgende:
skrillex ft. damian marley is nog niet geweest he..?!?
Ik ga je niet shooten, tis helemaal niet zo'n slechte plaatquote:Op donderdag 20 december 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]Ik vind het wel een leuk nummer, shoot me
Dat sowieso en dat is goedquote:
Staat ook in OPquote:Op donderdag 20 december 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
Dat linkje even gebookmarked voor als ik iets ga aanvragen
Staat ook in de OP btw.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
Dat linkje even gebookmarked voor als ik iets ga aanvragen
Compleet terecht. 100%quote:Op donderdag 20 december 2012 19:31 schreef Franktastic1984 het volgende:
Kan beter idd, ik klaag niet, maar kan beterquote:
Heb je uberhaupt een gleuf thuis?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die geldbrievenbusMag ik ook zo'n gleuf thuis?
Nieuwe lading aubquote:Op donderdag 20 december 2012 19:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat sowieso en dat is goed. Maar ik heb die meiden al keivaak in beeld gezien en aandacht zien trekken van de meidengeile regie
. Was ook geen echte klacht
.
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jawel, afgelopen 9 december om 2.02 's nachts.
Wel een beetje toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je dit serieus grappig?
met dank aan de veren begreep ik vanmiddagquote:Op donderdag 20 december 2012 19:35 schreef Maver24 het volgende:
Stem van michiel is echt naar de knoppen
Niet eentje die geld uitspuugt iigquote:Op donderdag 20 december 2012 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt een gleuf thuis?
Specciequote:Op donderdag 20 december 2012 19:35 schreef Specularium het volgende:
Maya's,.
Giel Beelen,.
Patrick Lodiers,.
Het plastic om de leverworst,.
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:35 schreef miieejj het volgende:
[..]oh ja.. toen was het glazen huis allang aan de gang he..
yoghurt met slagroomquote:Op donderdag 20 december 2012 19:35 schreef Specularium het volgende:
Maya's,.
Giel Beelen,.
Patrick Lodiers,.
Het plastic om de leverworst,.
Plexiglazen brievenbus met dank je wel erop en dan een camera erin en een bord erbij dat het voor SR isquote:Op donderdag 20 december 2012 19:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die geldbrievenbusMag ik ook zo'n gleuf thuis?
Echt? Hoe dat zo dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met dank aan de veren begreep ik vanmiddag
Waar heb je dat gevonden ?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:34 schreef rubbereend het volgende:
smegmanus Rick Astley Never gonna give you up 20-12-2012 18:32
pg18 Rick Astley Never gonna give you up 18-12-2012 22:10
Had iemand al gezegd dat die OP top isquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
yoghurt met slagroom hagelslag
De krantenbezorger die net ¤1 van je krijgt gooit het weer terugquote:Op donderdag 20 december 2012 19:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Plexiglazen brievenbus met dank je wel erop en dan een camera erin en een bord erbij voor SR. Zullen vast wel mensen zijn die er dan geld in gooien
.
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:36 schreef Lamabal het volgende:
[..]
http://fok.3fmfan.nl/requests/?act=played
Daarom heb ik er maar even bij gezet dat het een mening isquote:Op donderdag 20 december 2012 19:37 schreef JaneDoe het volgende:
dus nu mogen we niet meer zeggen dat we dit geen leuk liedje vinden?
ja idd..quote:Op donderdag 20 december 2012 19:37 schreef JaneDoe het volgende:
Miss Mondrioolquote:Op donderdag 20 december 2012 19:37 schreef JaneDoe het volgende:
niet op gelet eigenlijkquote:Op donderdag 20 december 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
Iemand de naam van deze vrouw verstaan, die nu aan de telefoon is?
De OP lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Je hamster had erin moeten zitten!quote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
Die bal! Daar had iemand in moeten zittenEn dan over het publiek heen
Daar wil ik ook weleens mee wiebelen hoorquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
De OP lezen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeker deze super OP
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
De OP lezen![]()
Hij is niet voor niets zo bazig gemaakt door onze huisbaas PinoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goed samengevatquote:Op donderdag 20 december 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind haar leuk, maar niet de liedjes.
Oh lize, nee niet die ik dacht dat het misschien was (iemand hier op FOK! zit ook op een popkoor vandaar).quote:
Net als een dweil.quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets zo bazig gemaakt door onze huisbaas Pino
En je moet haar niet heel snel heel veel spannende woordjes laten zeggen, dan ben je morgen nog niet klaar..quote:
En mij quote ie nietquote:
huisbaas pinoquote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets zo bazig gemaakt door onze huisbaas Pino
Perfecte timing ookquote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef Melleyn het volgende:
Wel slim van dat uitzendbureau om met zo'n bal aan te komen
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef miieejj het volgende:
[..]
huisbaas pino![]()
heb je al gelikt ? wie had het adres van pino?
Ik hoor de verhalen morgen welquote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef Stefanovich het volgende:
Vannacht wordt een leuke graveyard shift, let maar op!
Dat is evident!quote:
Thnxquote:Op donderdag 20 december 2012 19:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had iemand al gezegd dat die OP top is?
Watdefuck is er met jou aan de hand.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef miieejj het volgende:
[..]
huisbaas pino![]()
heb je al gelikt ? wie had het adres van pino?
Ze vormt een eigen mening en gedachtengang!quote:Op donderdag 20 december 2012 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Watdefuck is er met jou aan de hand.
Zaterdag gaat er een aantal geloof ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:42 schreef 2cv het volgende:
Is het een idee om met een aantal Fokkers er op een nacht (!) heen te gaan ? Niet vannacht graag
Zaterdagquote:Op donderdag 20 december 2012 19:42 schreef 2cv het volgende:
Is het een idee om met een aantal Fokkers er op een nacht (!) heen te gaan ? Niet vannacht graag
Pool ofzo?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef henkde_j het volgende:
Die brievenbus man is flink aan het knoeien geweest. Zag het net terug op TV. Boor draaide de verkeerde kant op![]()
![]()
![]()
![]()
____________!!
Zaterdagavond/nacht ?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zaterdag gaat er een aantal geloof ik.
met mij? niks hoor..quote:Op donderdag 20 december 2012 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neger d'r gewoon.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gespiegeld filmpje?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef henkde_j het volgende:
Die brievenbus man is flink aan het knoeien geweest. Zag het net terug op TV. Boor draaide de verkeerde kant op![]()
![]()
![]()
![]()
____________!!
juistem..quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze vormt een eigen mening en gedachtengang!
Negerquote:
Annemieke van mij altijd weer in het huis, Roos niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef DaMook het volgende:
Ik wil lieke annemiek en roos in het huis trouwens volgend jaar, is eens wat anders
.
5000 mensen die op je vingers kijken.quote:
Yep, vorig jaar was ik er vrijdag/zaterdagnacht de hele nacht in de regenquote:
Denk het nietquote:
Weheh ja idd, ik dacht trouwens dat Mis Mondriool kwam, maar ook voor Van Velzen blijf ik vannacht niet wakker, fakking brakke nacht gehad afgelopen nacht.quote:
2 nachten ?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, vorig jaar was ik er vrijdag/zaterdagnacht de hele nacht in de regen
Roos voor de radio, annemiek en lieke voor het beeldquote:Op donderdag 20 december 2012 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Annemieke van mij altijd weer in het huis, Roos niet.
doet ie altijd al.. maar dat doet ie bij zoveel. en als het niet negeren is is het met deze smiley "quote:
wie doet hem, Gerard?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef Stefanovich het volgende:
Vannacht wordt een leuke graveyard shift, let maar op!
Zolang hij zijn eigen muziek niet doet is het wel aardig ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:42 schreef rubbereend het volgende:
Ik mag Van Velzen niet, maar met zijn muzikale vergaarbak waaruit hij alles kan spelen moet dat wel leuk worden vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |