En mij quote ie nietquote:
huisbaas pinoquote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets zo bazig gemaakt door onze huisbaas Pino
Perfecte timing ookquote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef Melleyn het volgende:
Wel slim van dat uitzendbureau om met zo'n bal aan te komen
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef miieejj het volgende:
[..]
huisbaas pino![]()
heb je al gelikt ? wie had het adres van pino?
Ik hoor de verhalen morgen welquote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef Stefanovich het volgende:
Vannacht wordt een leuke graveyard shift, let maar op!
Dat is evident!quote:
Thnxquote:Op donderdag 20 december 2012 19:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had iemand al gezegd dat die OP top is?
Watdefuck is er met jou aan de hand.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef miieejj het volgende:
[..]
huisbaas pino![]()
heb je al gelikt ? wie had het adres van pino?
Ze vormt een eigen mening en gedachtengang!quote:Op donderdag 20 december 2012 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Watdefuck is er met jou aan de hand.
Zaterdag gaat er een aantal geloof ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:42 schreef 2cv het volgende:
Is het een idee om met een aantal Fokkers er op een nacht (!) heen te gaan ? Niet vannacht graag
Zaterdagquote:Op donderdag 20 december 2012 19:42 schreef 2cv het volgende:
Is het een idee om met een aantal Fokkers er op een nacht (!) heen te gaan ? Niet vannacht graag
Pool ofzo?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef henkde_j het volgende:
Die brievenbus man is flink aan het knoeien geweest. Zag het net terug op TV. Boor draaide de verkeerde kant op![]()
![]()
![]()
![]()
____________!!
Zaterdagavond/nacht ?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zaterdag gaat er een aantal geloof ik.
met mij? niks hoor..quote:Op donderdag 20 december 2012 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neger d'r gewoon.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gespiegeld filmpje?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef henkde_j het volgende:
Die brievenbus man is flink aan het knoeien geweest. Zag het net terug op TV. Boor draaide de verkeerde kant op![]()
![]()
![]()
![]()
____________!!
juistem..quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze vormt een eigen mening en gedachtengang!
Negerquote:
Annemieke van mij altijd weer in het huis, Roos niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef DaMook het volgende:
Ik wil lieke annemiek en roos in het huis trouwens volgend jaar, is eens wat anders
.
5000 mensen die op je vingers kijken.quote:
Yep, vorig jaar was ik er vrijdag/zaterdagnacht de hele nacht in de regenquote:
Denk het nietquote:
Weheh ja idd, ik dacht trouwens dat Mis Mondriool kwam, maar ook voor Van Velzen blijf ik vannacht niet wakker, fakking brakke nacht gehad afgelopen nacht.quote:
2 nachten ?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, vorig jaar was ik er vrijdag/zaterdagnacht de hele nacht in de regen
Roos voor de radio, annemiek en lieke voor het beeldquote:Op donderdag 20 december 2012 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Annemieke van mij altijd weer in het huis, Roos niet.
doet ie altijd al.. maar dat doet ie bij zoveel. en als het niet negeren is is het met deze smiley "quote:
wie doet hem, Gerard?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef Stefanovich het volgende:
Vannacht wordt een leuke graveyard shift, let maar op!
Zolang hij zijn eigen muziek niet doet is het wel aardig ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:42 schreef rubbereend het volgende:
Ik mag Van Velzen niet, maar met zijn muzikale vergaarbak waaruit hij alles kan spelen moet dat wel leuk worden vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |