Dat verklaard. Ik kijk die shows nietquote:Op donderdag 20 december 2012 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die bosmongool heeft meegdaan aan zo'n beetje iedere talentenjacht
Da's best een goeie (matige) grap eigenlijkquote:Op donderdag 20 december 2012 19:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dan vraagt Andre, waarom doe je dit!?
Jij dan: ik had hem toch gekocht!?!?!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAAAAA!
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:22 schreef IPA het volgende:
[..]
Da's best een goeie (matige) grap eigenlijk
De hoesjes van het singletje zijn door Afrikaantjes in elkaar geplaktquote:Op donderdag 20 december 2012 19:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
wat heeft dit te maken met Afrikaanse muziek?
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:23 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is ook Afrikaans, deze waren voorprogramma bij Red Hot Chili Peppers in Goffertpark afgelopen zomer![]()
Nee ik vroeg net of je er klaar voor zat, maar goed bij deze het verhaal van Ajouad.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:15 schreef De_Nater het volgende:
Hé loefje, heb je het levensverhaal van Ajouad al verteld?
Gammele zooi dus.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:23 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
De hoesjes van het singletje zijn door Afrikaantjes in elkaar geplakt
Want Afrikanen kunnen alleen maar op trommeltjes slaan met botjes in hun neus|?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
wat heeft dit te maken met Afrikaanse muziek?
wes - alane?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
Hoe heette dat nummer van een paar jaar geleden ook weer, die dikke neger, ,witte jurk met dansende vrouwen erachter, net zo een soort nummer. Ik zing het in mijn hoofd maar weet de titel niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |