Valt mij ook op jaquote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er echt gigantisch veel mensen die aankomen met cheques van >10.000 euro? Anders dan andere jaren?
Ja, had ik niet verwacht in deze tijd.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er echt gigantisch veel mensen die aankomen met cheques van >10.000 euro? Anders dan andere jaren?
Dat idee heb ik ook al. Ik zie nu soms al bedragen voorbij komen die je pas op de laatste dag verwacht.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
die kuiltje in haar wangen zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind 'r een beetje zweverig overkomen.
Zou kunnen.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
floortje op 3quote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Evertjan het volgende:
Lana del Rey
*pakt roestig mes
*kras kras
Twente he dat ligt bij Duitsland en daar kennen ze geen crisisquote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Normaal laatste dag/2dagen, schijnbaar nu al vanaf dag 1. Zal de laatste dag/dagen wel tegen gaan vallen denk ikquote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die kuiltje in haar wangen zijn
het zijn er alleen wat veel
(sorry mijn humor is wat zwartgallig vandaag)
Er zijn veel rijke lui in Twente. Ook veel werklozen. Relatief kleine middenklasse.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Dus dan zou ik het Giel niet kwalijk nemen dat hij zulke muziek draait. Het is gewoon het format...quote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je door de heavy en medium rotation lijst heen bent hou je mssn nog een minuut of 5 per uur over waar in je iets uit de low-rotation zou kunnen draaien.
noem het maar humorquote:Op donderdag 20 december 2012 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Vooral veel actieve scholen. Met een volledige school kom je natuurlijk al snel op hoge bedragen uit. 10e per kind heb je zoquote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehe... en het valt ook echt opquote:Op donderdag 20 december 2012 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op het moment dat je dit postte was hij bij mij al geweest.quote:
streams ja duhquote:Op donderdag 20 december 2012 20:04 schreef Blester het volgende:
Loopt mijn 101 TV zover voor of loopt de helft hier minstens een minuut achter?
Stream loopt heel erg achter jaquote:Op donderdag 20 december 2012 20:04 schreef Blester het volgende:
Loopt mijn 101 TV zover voor of loopt de helft hier minstens een minuut achter?
Kan. Kan ook dat ze allemaal nu komen ipv de laatste dag, en dan schiet je er per saldo weinig mee op.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Vooral veel actieve scholen. Met een volledige school kom je natuurlijk al snel op hoge bedragen uit. 10e per kind heb je zo
Daar zouden ze weleens wat aan mogen doen jaquote:Op donderdag 20 december 2012 20:04 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Stream loopt heel erg achter ja
Dat gevoel heb ik niet om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan. Kan ook dat ze allemaal nu komen ipv de laatste dag, en dan schiet je er per saldo weinig mee op.
Nee kan nietquote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar zouden ze weleens wat aan mogen doen ja, als dat technisch kan iig
.
Alles
Dat geloof ik niet. Maar toch doen ze het goedquote:Op donderdag 20 december 2012 20:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Sowieso gulle mensen, zeker als het in de regio is.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:05 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste jaren viel de kerst in het weekend, nu net erna, zou me niks verbazen als er veel minder vanuit bedrijven komt op zondag/maandag vanwege bedrijven die bijvoorbeeld op maandag de deuren gesloten houden.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat was ook mooi inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:05 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zei ikquote:Op donderdag 20 december 2012 20:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan. Kan ook dat ze allemaal nu komen ipv de laatste dag, en dan schiet je er per saldo weinig mee op.
ER dat is toch al afgelopenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Kom op met de tussenstand, voor half 9, want dan begint ER.
ik hoop het wel jaquote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
En Keuringsdienst van Waarde.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
precies !!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Maar toch doen ze het goed
Denk dat vandaag de tussenstand gaat tegenvallen om weer wat aandacht te krijgen. Die tussenstanden vertrouw ik nooit echt helemaalquote:Op donderdag 20 december 2012 20:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
tussenstand komt in tv-uitzending, dus zeker voor helf negen.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Enige keer dit seizoen dat ik live kijk, de rest allemaal later gekeken.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop het wel ja
Wil ook weten wie er raak gooit
nee. Helemaal niet zelfs (volgens mij).quote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef Moody het volgende:
En dan te bedenken dat het nog geen vakantie is
Vorig jaar vielen de eerste dagen wel in de vakantie??
Dit ook ja, dat heb ik elk jaar. En uiteindelijk is er in de laatste 24u nog opeens heel erg veel opgehaald. Toevallig.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk dat vandaag de tussenstand gaat tegenvallen om weer wat aandacht te krijgen. Die tussenstanden vertrouw ik nooit echt helemaal
Weet je nog vorig jaar in Leidenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:08 schreef De_Nater het volgende:
Dames en heren, tussenstand komt tussen 20h15 en 20h25. Houdt moed en geduld mensieh!
Reminder to self, niet op invoeren klikken voor de tekst er staatquote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar zouden ze weleens wat aan mogen doen ja, als dat technisch kan iig
.
Alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |