SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Hier weer verder.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Gastquote:![]()
Ik dacht dat iedereen die al had. Wel een gaaf spel overigens.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Braid en Monkey Island ook, je moet toch wat<@Richardfun> top Morthill ^O^
Nou sorry hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Gast![]()
Ik dacht dat iedereen die al had. Wel een gaaf spel overigens.![]()
![]()
Het is wel een must have dus het is je vergevenquote:![]()
Dit is trouwens geen gekke deal:
Broken Sword trilogy -80 %
Maar ik heb al zoveel point & click-spellen in mijn backlog..Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Ik twijfel over OF: Red River. Hebben mensen die gespeeld? Ik hoor gemixte reviewsThere are only 151 Pokémon.![]()
Football Manager 2013 -25%, hopelijk gaat daar nog meer vanaf in een daily..“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
leuk spelletje, lekker anders als normaalquote:
ik neem batman arkhamcity mee, ik heb gewacht tot deze sale of hij goedkoper zou worden als -75%, maar daar lijkt het niet op dus..
ik hoef geen DLC er meer bij te kopen als ik het goed lees toch?quote:Game of the Year includes Arkham City and all DLC!![]()
Hmm Rayman Origins is inclusief couponcode 5.71¤ bij GMG. Ik denk dat ik hem daar maar haal ondanks het ontbreken van een steamcode.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Tof spel. Niet zo heel lang tho.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
omdat ik achievements zoek ben ik wat door goedkope games aan het bladeren om als gift te kopen,
kom ik dit tegen:
http://store.steampowered.com/app/6200/
een metacritic van 81/100![]()
![]()
Ben toch benieuwd naar chivalry en ace of spades.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Mooi spelquote:
Ben het momenteel weer aan het spelen (zo'n beetje het enige dat ik op dit moment kan spelen, kwa besturing...
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Ik heb al vet veel daarvanquote:Op donderdag 20 december 2012 20:30 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
er is weer een badge te halen
Damn zit al 9 jaar op Steam![]()
![]()
4/6 zit ik nu opquote:Op donderdag 20 december 2012 20:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb al vet veel daarvan
Damn zit al 9 jaar op Steam
punt is wel: je moet zelf een gift kopen tijdens de sale, idem voor het kopen van een spel..
de wishlist is simpel en steam mobile is ook niet echt een probleem![]()
![]()
wel goedquote:Op donderdag 20 december 2012 20:37 schreef djkoelkast het volgende:
Die Prince of Persia is geen classic he?![]()
![]()
Ik ruim tien, maar ik heb alleen een 5-jaar badge?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb al vet veel daarvan
Damn zit al 9 jaar op Steam
Jaquote:Op donderdag 20 december 2012 20:47 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Zeker de goedkoopste game die je kon vinden?![]()
![]()
dan heb je halverwege van account gewisseld?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ruim tien, maar ik heb alleen een 5-jaar badge?
V.
ik zit ookalweer 9 jaar op steam volgens de badge![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ruim tien, maar ik heb alleen een 5-jaar badge?
V.![]()
![]()
Is het niet gewoon logischer om iemand te vinden die hetzelfde spel wil als jij en het dan aan elkaar te giften?quote:
Dacht doe iemand een gunstquote:Op donderdag 20 december 2012 20:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Is het niet gewoon logischer om iemand te vinden die hetzelfde spel wil als jij en het dan aan elkaar te giften?
V.![]()
![]()
Nope, altijd dit account gehad. 5-year badge unlocked october 2007. Dan ben ik toch 10 jaar actief?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:50 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je halverwege van account gewisseld?
ik zit ookalweer 9 jaar op steam volgens de badge
...met Toki Tori...quote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dacht doe iemand een gunst
letterlijk doen wat er staat, een gift kopen, die kan je in je inventory plaatsen en aan jezelf giften desnoodsquote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef djkoelkast het volgende:
The Holiday SpiritBuy a gift on Steam![]()
![]()
Nee want het is 2012 en niet 2017.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nope, altijd dit account gehad. 5-year badge unlocked october 2007. Dan ben ik toch 10 jaar actief?
V.![]()
Oh dus een spel als gift. Hm.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
letterlijk doen wat er staat, een gift kopen, die kan je in je inventory plaatsen en aan jezelf giften desnoods
Normaal waren er altijd van die achievement dingen toch.
En die andere kan ik nooit halen want ik heb 1 friends op steam en die hebben geen screenshots dus die kan ik niet commenten.![]()
dat kan niet eens, want 2007 - 5 = 2002 en steam is begonnen in 2003quote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nope, altijd dit account gehad. 5-year badge unlocked october 2007. Dan ben ik toch 10 jaar actief?
V.![]()
![]()
ik heb wel wat spul staan:quote:Op donderdag 20 december 2012 20:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh dus een spel als gift. Hm.
Normaal waren er altijd van die achievement dingen toch.
En die andere kan ik nooit halen want ik heb 1 friends op steam en die hebben geen screenshots dus die kan ik niet commenten.
http://steamcommunity.com/id/mschol![]()
Dat kan wel want bij mij is hij geunlocked in 2003.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:55 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan niet eens, want 2007 - 5 = 2002 en steam is begonnen in 2003![]()
maar 2002 kan dus nietquote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat kan wel want bij mij is hij geunlocked in 2003.
maarja, beter komen er leuke sales![]()
![]()
Zo niet kun je altijd nog terecht bij de concurrentie die er een jaar geleden nog nauwelijks was
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee want het is 2012 en niet 2017.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Vriendquote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel wat spul staan:
http://steamcommunity.com/id/mschol![]()
![]()
Iemand die Natural Selection 2 wilt hebben? Kunnen we um elkaar giften
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Holy Fucking Shit!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel wat spul staan:
http://steamcommunity.com/id/mschol
651 games![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor jou op Monkey Island gestemd.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind alleen classic leuk.
En ik stem op Monkey Island -75% want ik heb alleen 2.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Lievquote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor jou op Monkey Island gestemd. Heb alleen Braid niet, maar die vond ik niet leuk...![]()
![]()
Ik heb Braid tochVast 1 of andere indie pack geweest
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Oh shit, deze kan ik niet halenwant ik heb geen facebook en dat wil ik zo houden.quote:Link your Steam and Facebook accounts
Edit your community profile to link to Facebook.![]()
Nep facebook aanmaken?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef djkoelkast het volgende:
Oh shit, deze kan ik niet halen
[..]
want ik heb geen facebook en dat wil ik zo houden.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Ik ga niet proberen die badges te halen als er geen gifts tegenover staan
Jonge! Net als vroeger: stickers in je schriftquote:Op donderdag 20 december 2012 21:20 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ga niet proberen die badges te halen als er geen gifts tegenover staan![]()
![]()
Irritant, ik heb al jaren mijn profiel op private staan maar dan wordt een comment bij een vriend dus niet meegeteld...Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Haal je hem er toch heel even van af?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:24 schreef Tain het volgende:
Irritant, ik heb al jaren mijn profiel op private staan maar dan wordt een comment bij een vriend dus niet meegeteld...![]()
Nu gedaan jaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Haal je hem er toch heel even van af?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Dafuq, die THQ collection is echt bizar goedkoop.
Voor 25 euro krijg je onder andere de volgende games:
Darksiders
Darksiders II
Company of Heroes + Opposing Fronts
Homefront
Metro 2033
Saints Row 2
Saints Row 3
Warhammer 40.000: Dawn of War II
Titan Quest<@Richardfun> top Morthill ^O^
Goede deal iddquote:Op donderdag 20 december 2012 21:26 schreef Morthill het volgende:
Darksiders
Darksiders II
Homefront
Metro 2033
Saints Row 2
Saints Row 3
Titan Quest
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Hmjah veel van die THQ bundle zat al in de humble thq bundle een paar weken geleden... En de meeste anderen heb ik ook al (zoals de hele dawn of war 2 range)quote:Op donderdag 20 december 2012 21:26 schreef Morthill het volgende:
Darksiders
Darksiders II
Homefront
Metro 2033
Saints Row 2
Saints Row 3
Titan Quest.
![]()
Maar, wat ik al heb, kan ik dat nu giften of niet?<@Richardfun> top Morthill ^O^
https://support.steampowe(...)p?ref=4502-TPJL-2656quote:Op donderdag 20 december 2012 21:29 schreef Morthill het volgende:
Maar, wat ik al heb, kan ik dat nu giften of niet?
Als het daarin staat welRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Weet ik niet, volgens mij is dat niet zo. De Valve collection die ik won vorig jaar kreeg ik alleen een extra copy van half-life 2 bij bijvoorbeeld (had 75% ervan al).
Edit: zoals hierboven al gezegd, krijg je dus geen extra copies.
![]()
Hmmm, dan ga ik nog even denken, want een hoop van die games heb ik al en eigenlijk wil ik alleen Darksiders II en Company of Heroes. De rest zal ik vast nooit spelen.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Beste spel ooit jij barbaar. Hoe zo'n kwal Jonathan Blow ook is, ik vind hem een heldquote:Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef Tain het volgende:
Kijk nu al uit naar The Witness. De puzzles zijn geweldig in Braid en die muziek is goddelijk
Oh en het einde wajjoo.
![]()
Morthill als jij nou straks eens een leuk spelletje voor mij koopt dan geef ik jou Company of Heroes met 2 uitbreidingenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:31 schreef Morthill het volgende:
Hmmm, dan ga ik nog even denken, want een hoop van die games heb ik al en eigenlijk wil ik alleen Darksiders II en Company of Heroes. De rest zal ik vast nooit spelen.![]()
![]()
Wacht dan even op de daily dealquote:Op donderdag 20 december 2012 21:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Morthill als jij nou straks eens een leuk spelletje voor mij koopt dan geef ik jou Company of Heroes met 2 uitbreidingenscheelt weer geld
Ik heb nog een key liggenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wacht dan even op de daily dealscheelt weer geld
![]()
![]()
Hier nog een lijst met verborgen 'pareltjes': http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=3032613
Volgens mij zijn het ongeveer dezelfde games als tijdens de herfst sales.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
'pareltjes'quote:Op donderdag 20 december 2012 21:35 schreef JimmyJames het volgende:
Hier nog een lijst met verborgen 'pareltjes': http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=3032613
Volgens mij zijn het ongeveer dezelfde games als tijdens de herfst sales.
Eerste op de lijst:
Bad Rats: the Rats' Revenge ($0.49)
Dat spel laat je je ergste vijand nog niet spelen.![]()
Beetje mij een gratis game gevenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb nog een key liggen
Ik las al zoiets, jaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:36 schreef DutchErrorist het volgende:
'pareltjes'
Eerste op de lijst:
Dat spel laat je je ergste vijand nog niet spelen.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Beste spel ooit jij barbaar. Hoe zo'n kwal Jonathan Blow ook is, ik vind hem een heldKijk nu al uit naar The Witness. De puzzles zijn geweldig in Braid en die muziek is goddelijk
Oh en het einde wajjoo.
Komt misschien omdat ik ooit de demo op de PS3 heb gespeeld dat ik het niks vond. PS3
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Alsjeblieftquote:Op donderdag 20 december 2012 21:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Beetje mij een gratis game gevenPrettige kerst
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
AlsjeblieftPrettige kerst
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
'pareltjes'
Eerste op de lijst:
Dat spel laat je je ergste vijand nog niet spelen.![]()
![]()
Titan Quest wil je![]()
Check ook zeker wat mods voor TQ, er zijn echt een paar toffe te vinden<@Richardfun> top Morthill ^O^
Kunnen die de duratie van flash sales zien? Bij mij staat de tijd nergens.There are only 151 Pokémon.![]()
Morthill je moet wel balen dat je de humble THQ bundle hebt gemist? Kon je alle 3 de Company of Heroes games voor 1 dollar kopen... (of 6,80 dollar ofzo voor nog wat extra games).![]()
Bij mij staat ook geen tijd, op de site ook niet. Lijkt een bug ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef Eenskijken het volgende:
Kunnen die de duratie van flash sales zien? Bij mij staat de tijd nergens.![]()
Ik heb ze hem al gegevenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef VelitoX het volgende:
Morthill je moet wel balen dat je de humble THQ bundle hebt gemist? Kon je alle 3 de Company of Heroes games voor 1 dollar kopen... (of 6,80 dollar ofzo voor nog wat extra games).![]()
![]()
Ik ben volstrekt irrationeel, en het is nooit de prijs die mij echt de doorslag geeft. Ik zit er namelijk nog steeds serieus over te denken om 60 euro te betalen voor RPG Maker.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef VelitoX het volgende:
Morthill je moet wel balen dat je de humble THQ bundle hebt gemist? Kon je alle 3 de Company of Heroes games voor 1 dollar kopen... (of 6,80 dollar ofzo voor nog wat extra games).<@Richardfun> top Morthill ^O^
Eerste rij staat de tijd wel bij, tweede rij staat het nietquote:Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef Eenskijken het volgende:
Kunnen die de duratie van flash sales zien? Bij mij staat de tijd nergens.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Primaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Eenskijken het volgende:
Wil je titan quest ruilen voor Renegade Ops Dutcherrorist?![]()
![]()
2e rij zag je eerder wel, was nog 14 uur te gaan ofzo toen.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Eerste rij staat de tijd wel bij, tweede rij staat het niet![]()
Wie ga ik eens Bad Rats geven
Ik was betatesterquote:Op donderdag 20 december 2012 20:55 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan niet eens, want 2007 - 5 = 2002 en steam is begonnen in 2003![]()
Na ja, ik dacht iig veel langer dan 5 jaar, but maybe I am wrong...
Wehehe... Maar toch is het onlogisch om een 5-jaarsbadge te unlocken op het eerste jaar dat je actief bent...quote:Op donderdag 20 december 2012 20:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee want het is 2012 en niet 2017.
Dat je die niet leuk vindt... één van de betere gamesquote:Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef Tain het volgende:
Omdat ik daar nog noooooit van gehoord heb :pquote:Op donderdag 20 december 2012 22:19 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hoe kan Bad Rats niet je deal zijn!.
*Checking now*
![]()
"OMG, you can't DO that in a 2D game!!!"quote:
Check die "why do i own" maarquote:Op donderdag 20 december 2012 22:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Omdat ik daar nog noooooit van gehoord heb :p
*Checking now*
haha.
![]()
Dit weekend de overstap maken van xbox live naar steam.
Helemaal opnieuw beginnen.
Helemaal alleen.
Helemaal niks.
Omg.
![]()
![]()
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Voor mij was het vorig jaar een mooi jaarquote:Op donderdag 20 december 2012 23:56 schreef Quotidien het volgende:
Dit weekend de overstap maken van xbox live naar steam.
Helemaal opnieuw beginnen.
Helemaal alleen.
Helemaal niks.
Omg.
![]()
![]()
Had toen ook de overstap gemaakt van Xbox Live naar Steam. En ik had het geweten ook. Had een beetje teveel uitgegeven tijdens mijn eerste sale
![]()
![]()
Steam sales![]()
![]()
![]()
![]()
Nog mensen die vrienden willen worden op Steam, ik ben zo eenzaam![]()
http://steamcommunity.com/id/djkoelkast![]()
Ja ik zit nu mobiel dus kan niemand toevoegen maar zoek ook nog vriendjes.
CrackerzEliteIk ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Is Steam trouwens alleen om games te kopen of onderhoud je echt je hele netwerk en achievements e.d. ermee?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Er is ook Steam mobiel, althans op Android toch, ik weet niet of het ook voor andere platforms is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:23 schreef Quotidien het volgende:
Ja ik zit nu mobiel dus kan niemand toevoegen maar zoek ook nog vriendjes.
CrackerzElite![]()
Ik gok dat je het wel kan vergelijken met xbox live in dat opzicht (heb zelf een ps3 ook), je kan games kopen / activeren (als je een steamworks game in de normale winkel koopt), vriendjes toevoegen en ermee chatten, en inderdaad kan je ook achievements halen in games, die steam dan netjes bijhoudt. Je kan overigens ook pcgames die je niet op steam heb, gewoon in je libary toevoegen en ze ook opstarten via steam (zodat je evt. gewoon door kan chatten met friends enzo haha).quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:48 schreef Quotidien het volgende:
Is Steam trouwens alleen om games te kopen of onderhoud je echt je hele netwerk en achievements e.d. ermee?
Iig beiden maar toegevoegd.
![]()
Jeej ik heb mijn Pillar of community compleet kunnen maken, ik heb er een sticker bij in mijn schrift
Die holiday sale moet ik 15x voor stemmen, ik neem aan dat dat is op welke game er hierna in de flash sale moet komen, dus dat duurt nog even voor ik zo ver ben.
En ik wil achievements voor lotterytickets halen![]()
![]()
@koelkast
Je kan niet schieten met een verrekijker hoor.
Community Votes zijn dr een paar per dag vaak, dus gewoon elke dag een paar keer kijken.![]()
Ik moest toch die badge halenquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:05 schreef VelitoX het volgende:
@koelkast
Je kan niet schieten met een verrekijker hoor.
Community Votes zijn dr een paar per dag vaak, dus gewoon elke dag een paar keer kijken.![]()
En ik dacht dat dat screenshot was dat jij door een sniperscoop keek naar iemand met een verrekijker zodat je hem in zijn oog kon schieten![]()
![]()
Achja boeiequote:Op vrijdag 21 december 2012 01:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik moest toch die badge halen![]()
En ik dacht dat dat screenshot was dat jij door een sniperscoop keek naar iemand met een verrekijker zodat je hem in zijn oog kon schietenhehe. DayZ \o/ lol.
![]()
Nou.. vooruit dan, mr. koelkastquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:21 schreef djkoelkast het volgende:
http://steamcommunity.com/id/djkoelkastSteam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
Zijn er eigenlijk nog spellen die op The Saboteur lijken? Ik vond dat zo'n briljant spel, zo zonde dat daar niks meer mee gedaan is (geloof dat de ontwikkelaar failliet ging ofzo).![]()
Ik nog nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik steamvrienden![]()
![]()
En Train Simulator!quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik steamvrienden(au vorige sale
).
![]()
Die had jij gekocht hequote:Op vrijdag 21 december 2012 01:21 schreef VelitoX het volgende:
[..]
En Train Simulator!(au vorige sale
).
Dat soort spellen snap ik echt niet.
Alhoewel rocksmith is eigenlijk wel een beetje hetzelfde.
Geniaal ook hoe ze die kerstnummers hebben uitgebracht.
Die ga ik met speakers vol open spelen
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Tis nog best vermakelijk als rustgevend spelletje hoor!quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Die had jij gekocht he
Die ga ik met speakers vol open spelen.
![]()
Ik heb hem ook! Was 2,49 toenquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Die had jij gekocht he
Die ga ik met speakers vol open spelen![]()
![]()
heb jij alles gekocht toen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:21 schreef VelitoX het volgende:
[..]
En Train Simulator!(au vorige sale
).
ik heb in de loop der jaren echt veel gekocht daarvan maar niet alles..![]()
Naaah niet alles (gelukkig)quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:44 schreef mschol het volgende:
[..]
heb jij alles gekocht toen?
ik heb in de loop der jaren echt veel gekocht daarvan maar niet alles...
![]()
Hmjah dat is wel de 2013 editie met 2013 routes. Destijds 2012 gekocht met die treinroutes van toen (is in steam geupgraded naar 2013, maar om die routes te krijgen moet je de game alsnog kopen, wat wel goedkoper is dan de dure dlc varianten ervan aan te schaffen).quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Prachtig spel. Zag hem gisteren nog bij GameMania liggen voor 50 euro![]()
Borderlands 2 50% korting. Ik wacht nog wel ff voor wat andere top games.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
welke van de 3 games moet ik op stemmen?<@Richardfun> top Morthill ^O^
aaaag, RPG Maker nu al met 20% korting, als die in de daily deals nog goedkoper wordt dan moet ik wel kopen<@Richardfun> top Morthill ^O^
Idd, monkey island ook maar gekocht, de pack voor 3,49. Juweeltjes, de enhanced editions zijn wel grappig, en gelukkig kun je over schakelen naar old school mode
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl![]()
Waarom is Darksiders (II) niet gigantisch in de sale? Apocalypse is toch vandaag, zou handige marketingtruuk zijn.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Is ie toch ook? Hele Darksiders pakket op Amazon voor $13quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:44 schreef Morthill het volgende:
Waarom is Darksiders (II) niet gigantisch in de sale? Apocalypse is toch vandaag, zou handige marketingtruuk zijn.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Kan het niet echt vinden maar kun je deze steam code gewoon activeren op een europees steam account? Erg leuke deal namelijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is ie toch ook? Hele Darksiders pakket op Amazon voor $13![]()
![]()
Voor zover ik kan zien is Darksiders 2 Steamworks dus je kan die code inderdaad gewoon activeren (zit geen regionlock op afaik). Let wel dat je bij Amazon even een Amerikaans adres invult, maar dat kan van alles zijn, wordt niet gecheckedquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:59 schreef shoopufrider het volgende:
[..]
Kan het niet echt vinden maar kun je deze steam code gewoon activeren op een europees steam account? Erg leuke deal namelijkOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Awesome thanks!quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien is Darksiders 2 Steamworks dus je kan die code inderdaad gewoon activeren (zit geen regionlock op afaik). Let wel dat je bij Amazon even een Amerikaans adres invult, maar dat kan van alles zijn, wordt niet gechecked![]()
![]()
Ik denk dat ik deze sale vooral Indie Games/Oude Remakes ga halen. De volgende staan op het lijstje:
Mark of the Ninja
Torchlight 2
Frozen Synapse
Walking Dead Serie
Spelunky
Faster Than Light
La Mulana
Hotline Miami
Monkey Island (Net gekocht)![]()
FTL en Frozen Synapsequote:Op vrijdag 21 december 2012 10:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik denk dat ik deze sale vooral Indie Games/Oude Remakes ga halen. De volgende staan op het lijstje:
Mark of the Ninja
Torchlight 2
Frozen Synapse
Walking Dead Serie
Spelunky
Faster Than Light
La Mulana
Hotline Miami
Monkey Island (Net gekocht)![]()
![]()
Als je op www.store.steampowered.com na een paar sec boven de O van Holiday klikt staat jullie een verassing te wachten
vlak boven de O dus.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Echt een goeie remake, want ook het origineel zit er in (en je kunt tijdens het spelen met één druk op de knop de originele versie spelen), er zijn stemacteurs gebruikt, er zit commentaar in van de makers, echt een toppertje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Monkey Island is een koopje nu lijkt me?! Game nog nooit gespeeld, maar veel over gehoord.![]()
Al gekocht inmiddels. Steam kan alleen op mijn Mac ineens geen verbinding meer maken, nadat ik een update heb gedaan...quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Echt een goeie remake, want ook het origineel zit er in (en je kunt tijdens het spelen met één druk op de knop de originele versie spelen), er zijn stemacteurs gebruikt, er zit commentaar in van de makers, echt een toppertje.![]()
Ik zie niets? Heb al een tijdje zitten staren...quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:47 schreef gogosweden het volgende:
Als je op www.store.steampowered.com na een paar sec boven de O van Holiday klikt staat jullie een verassing te wachten
vlak boven de O dus.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Nee ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zie niets? Heb al een tijdje zitten staren...![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:47 schreef gogosweden het volgende:
vlak boven de O dus.?quote:ALIEN SWARM
LITHOGRAPH - INCIDENT AT THE WORKSHOP![]()
Volgens mij deed Monkey Island ook cloud saves (2 doet dat iig, 1 heb ik nu net bijgekocht), dan kun je dus elders inloggen en verder gaan waar je gebleven was![]()
![]()
Net Mirror's Edge gekocht voor ¤1,50 haha
Al wel een keer gespeeld, maar bij lange na niet helemaal.
En ook Arkham City gekocht voor ¤7,50.
Normaal niet echt mijn soort gameplay, maar de stijl ziet er zo vet uit...toch maar eens proberen
Heb ik gisteren trouwens nog goede deals gemist?People assume too much.![]()
volgens mij niet, dit waren dacht ik allemaal de eerste aanbiedingenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:57 schreef very het volgende:
Net Mirror's Edge gekocht voor ¤1,50 haha
Al wel een keer gespeeld, maar bij lange na niet helemaal.
En ook Arkham City gekocht voor ¤7,50.
Normaal niet echt mijn soort gameplay, maar de stijl ziet er zo vet uit...toch maar eens proberen
Heb ik gisteren trouwens nog goede deals gemist?![]()
Yep.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:49 schreef mschol het volgende:
iemand die wargame: european escalation heeft gespeeld?
en of het wat is ?
en het is, apart, maar best leuk![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zie niets? Heb al een tijdje zitten staren...quote:quote:Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
waar kan ik het het best mee vergelijken qua gameplay?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:00 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yep.
en het is, apart, maar best leuk
hij lijkt mij wel aardig, maar aangezien ik op de centen moet letten vind ik 10 euro op dag 1 voor een gokje wel veel![]()
![]()
je had de verkeerde link geplaatstquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:02 schreef gogosweden het volgende:
wtf
zo, dit is wat er gebeurt.
nu zonder mijn accountnameRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
mooiquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij niet, dit waren dacht ik allemaal de eerste aanbiedingen
People assume too much.![]()
Zo, gisteren Tower Wars gekocht, nu net flitsactie Deus Ex en I'm Alive. Toch mooi die as. 2 weken vakantie
En zo staan er nu bijna 70 games in mijn Steamlijst (incl. DLC die apart staat).![]()
soort van company of heroes zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
waar kan ik het het best mee vergelijken qua gameplay?
hij lijkt mij wel aardig, maar aangezien ik op de centen moet letten vind ik 10 euro op dag 1 voor een gokje wel veel![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die zou ik alleen kopen als 'ie 44 cent was
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
quote:
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Wil Hitman , Doom 3 en Farming Simulator eigenlijk wel kopen , iemand die 1 van deze 3 spellen aanraad of juist niet aanraad?![]()
Hitman is omgerekend 16 euro op Amazon, je hebt wel een CC nodig. Je krijgt dan een key die volledig werkt op Steam. Spel zelf nog niet gespeeld, ik ben ziekquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:23 schreef Beverwijker het volgende:
Wil Hitman , Doom 3 en Farming Simulator eigenlijk wel kopen , iemand die 1 van deze 3 spellen aanraad of juist niet aanraad?
Frozen Synpase is echt fantastisch. La Mulana staat niet op steam dus dat wordt lastig. Die kun je beter via deze bundle halen: http://groupees.com/bagbquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Mark of the Ninja
Torchlight 2
Frozen Synapse
Walking Dead Serie
Spelunky
Faster Than Light
La Mulana
Hotline Miami
Monkey Island (Net gekocht)
Beetje off-topic maar ik heb gisteren indie game the movie bekeken op aanraden van mensen hier. En ik vond het wel vermakelijk. Het is een leuk kijkje in de keuken van drie indie-ontwikkelaars die elk op hun eigen manier met de druk omgaan.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Eerste geld is uitgegeven![]()
Monkey Island Special Edition bundle en Hydrophobia: Prophecy.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Thanks heb toevallig een tante die in canada woont dus dat komt goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Hitman is omgerekend 16 euro op Amazon, je hebt wel een CC nodig. Je krijgt dan een key die volledig werkt op Steam. Spel zelf nog niet gespeeld, ik ben ziek
Dat is wel een voordeel van die keys dat je ze overal kan kopen en gewoon kan activeren op steam , maar als je een schijf in amerika koopt dan kan je hem niet spelen op je playstation uit europa![]()
Er is nu een Anno 2070 pack voor 55 euro op Steam, als die met 50% komt dan pak ik um
Ook niet alle keys werken op Steam, dat verschilt per spel. Hitman keys werken wel altijd op Steam, maar AC3 bijv weer niet, die zal je echt expliciet op Steam zelf moeten aanschaffen wil je um op je Steam hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:30 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
Thanks heb toevallig een tante die in canada woont dus dat komt goed
Dat is wel een voordeel van die keys dat je ze overal kan kopen en gewoon kan activeren op steam , maar als je een schijf in amerika koopt dan kan je hem niet spelen op je playstation uit europa<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Wel. PS is regiovrijquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:30 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
Thanks heb toevallig een tante die in canada woont dus dat komt goed
Dat is wel een voordeel van die keys dat je ze overal kan kopen en gewoon kan activeren op steam , maar als je een schijf in amerika koopt dan kan je hem niet spelen op je playstation uit europa![]()
Ik heb gehoort dat die keys na een tijdje ongeldig worden op steam .quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:29 schreef Quotidien het volgende:
http://www.g2play.net/store/home.php
!!!![]()
Die van BF3 bijv. is van Origin.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:31 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
Ik heb gehoort dat die keys na een tijdje ongeldig worden op steam .
quote:Ooh oke , Ik had een keer een PS 2 spel meegenomen uit de domicaanse republiek en die deet het niet !quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:31 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ook niet alle keys werken op Steam, dat verschilt per spel. Hitman keys werken wel altijd op Steam, maar AC3 bijv weer niet, die zal je echt expliciet op Steam zelf moeten aanschaffen wil je um op je Steam hebben.![]()
Jaa, maar ik heb het over die andere spellenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:32 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Die van BF3 bijv. is van Origin.![]()
![]()
Jajaquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:33 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
Jaa, maar ik heb het over die andere spellen
PS3 is regiovrij,quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:33 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
[..]
Ooh oke , Ik had een keer een PS 2 spel meegenomen uit de domicaanse republiek en die deet het niet !
PS2 nietWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Ik hoop stiekem op een korting op Bioshock ( Pre Order ) en Black ops 2 of MW 3 maarja ik zal zien wat er op me pad komt!![]()
Het is dan wel een Steam topic maar heeft iemand alweer toevallig de nieuwe humble budle gekocht?
Is voor mij wel een vaste aankoop als er een nieuwe uitkomt.![]()
Ik heb nog nooit een extra korting gezien op pre-orders dan de standaard korting die sommige devs geven van 10-20%.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:37 schreef Beverwijker het volgende:
Ik hoop stiekem op een korting op Bioshock ( Pre Order ) en Black ops 2 of MW 3 maarja ik zal zien wat er op me pad komt!<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Had alle games alquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:39 schreef Beverwijker het volgende:
Het is dan wel een Steam topic maar heeft iemand alweer toevallig de nieuwe humble budle gekocht?
Is voor mij wel een vaste aankoop als er een nieuwe uitkomt.![]()
Och, een paar maanden na de release kun je het voor 15 euro kopen, net zoals nu met Hitman gebeurde.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:37 schreef Beverwijker het volgende:
Ik hoop stiekem op een korting op Bioshock ( Pre Order ) en Black ops 2 of MW 3 maarja ik zal zien wat er op me pad komt!![]()
Wargame: European Escalation is die het 10tje waard?www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?![]()
Spellen uit de CoD serie dalen helaas nooit zo snel in prijs.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:37 schreef Beverwijker het volgende:
Ik hoop stiekem op een korting op Bioshock ( Pre Order ) en Black ops 2 of MW 3 maarja ik zal zien wat er op me pad komt!Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Civilization V was 5,99 nu opeens 9,99. Ik heb alleen deel 1 gespeeld op de Amiga, geen idee hoe V is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:29 schreef Quotidien het volgende:
http://www.g2play.net/store/home.php
!!!![]()
Vond 4 leuker.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Civilization V was 5,99 nu opeens 9,99. Ik heb alleen deel 1 gespeeld op de Amiga, geen idee hoe V is.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Compleet andersquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Civilization V was 5,99 nu opeens 9,99. Ik heb alleen deel 1 gespeeld op de Amiga, geen idee hoe V is.
Als je hem koopt, wel met de uitbreiding, zonder is V minder dan IV![]()
Wel vaag dat ze beta-keys voor Starcraft hots verkopen..
Verder heb ik net die Money Island Bundle gekocht
En ik vond III ook weer leuker. II of III was de beste in de seriequote:<@Richardfun> top Morthill ^O^
heb borderlands 1 en 2 gekocht.
voel me wel beetje afgeript had hitman vorige maand gekocht en nu al helft van de prijs.
maar er zijn precies geen leuke games meer om te kopen.
en indiegames koop ik niet op steam die komen vanzelf wel op humble bundle of indieroyal of indiegala![]()
Yep.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:56 schreef DirtyDaniel het volgende:
Wargame: European Escalation is die het 10tje waard?
Soort van Company of Heroes (zei ik eerder ook al in dit topic)![]()
Ah de christmas sale![]()
Zit te denken aan Saintsrow the third (¤15) Doom 3 (¤15), Hitman (¤25), Darksiders 2 (¤20) en Metro2033 (¤5). Do's or dont's voor deze prijzen?![]()
![]()
Maar even checken danquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yep.
Soort van Company of Heroes (zei ik eerder ook al in dit topic)![]()
![]()
Pff, cheap-asses.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:00 schreef mschol het volgende:
saint row, metro en darksiders 2 had je in de humble bundle van THQ voor 6 euro kunnen scoren
Heb er gewoon 20 dollar voor neergeteld, vond ik een nette prijs![]()
![]()
Zes euro? Die bundle is nu zeker niet meer available?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:00 schreef mschol het volgende:
saint row, metro en darksiders 2 had je in de humble bundle van THQ voor 6 euro kunnen scoren![]()
![]()
Best leuk spel, maar ben momenteel meer bezig met CoHquote:
En heb nog 40 games die ik nog niet eens opgestart heb![]()
![]()
Ik vond van wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:56 schreef DirtyDaniel het volgende:
Wargame: European Escalation is die het 10tje waard?![]()
nope, misschien dat iemand er meer heeft aangeschaft en nog een key aan je kan verkopen (check ook tweakers..)quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zes euro? Die bundle is nu zeker niet meer available?
Wargame: European Escalation moet ik nog even over denken, hoewel CoH goed is is het niet helemaal mijn ding![]()
Voor minder zelfs, toen ik bestelde stond de teller op $ 5.51 en dat kwam bij paypal net onder de 5 euro.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zes euro? Die bundle is nu zeker niet meer available?![]()
Klopt, 3 vond ik ook leuker dan 4.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
En ik vond III ook weer leuker. II of III was de beste in de serieI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Darksiders 1 toch? Niet 2?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:00 schreef mschol het volgende:
saint row, metro en darksiders 2 had je in de humble bundle van THQ voor 6 euro kunnen scorenI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Hard Reset is ook 75% goedkoper, absolute must-have
Ow nou, ik denk dat ik die THQ bundle dan maar scoor. 25 euro en dan heb ik Saints Row the third, Darksiders 2 en Metro2033 plus nog een handvol andere best aardige titels. Hoe dan ook lijkt het me voor dat geld geen miskoop
Iemand nog wat te zeggen over Doom 3 (¤15) of Hitman (¤25) ?![]()
Doom 3 is zeker een aanrader. Alleen thuis zijn, in het donker, koptelefoon op/speakers hard, en dan proberen niet aan een hartaanval te overlijdenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:14 schreef GlenSpey het volgende:
Ow nou, ik denk dat ik die THQ bundle dan maar scoor. 25 euro en dan heb ik Saints Row the third, Darksiders 2 en Metro2033 plus nog een handvol andere best aardige titels. Hoe dan ook lijkt het me voor dat geld geen miskoop
Iemand nog wat te zeggen over Doom 3 (¤15) of Hitman (¤25) ?![]()
![]()
Haal em later vandaag denk ik. Heb nu I am Alive en Deadlight gekocht <:quote:www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:15 schreef stbabylon het volgende:
en dan proberen niet aan een hartaanval te overlijden![]()
![]()
![]()
Vooral de stukken dat het helemaal donker is:quote:
Flashlight [niks], Shotgun, FL [niks], SG, FL [niks], SG, FL [300.000 mobs] AAAAARGH![]()
Doom 3 BFG is een topper! Ik had Doom 3 + ROE al, toch heb ik me vermaakt met BFG edition.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:14 schreef GlenSpey het volgende:
Iemand nog wat te zeggen over Doom 3 (¤15) of Hitman (¤25) ?
Hitman heb ik voor 15 euro op amazon gehaald, tot nu toe aardig, maar niet echt hitman.![]()
Hmm, ik twijfelde, omdat ik hem origineel heb in een doosje (zonder uitbreidingen), maar het is echt beter in de BFG versie?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doom 3 BFG is een topper! Ik had Doom 3 + ROE al, toch heb ik me vermaakt met BFG edition.![]()
Ja hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:21 schreef djkoelkast het volgende:
http://steamcommunity.com/id/djkoelkastI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Bart, knuffelbeer in wordingquote:
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
In wording?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Bart, knuffelbeer in wording
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
die bethesda collection voor 50% zou ook wel wat zijn
... "Tick, tock, the mouse ran up the clock, and time swallowed it whole – tail and all!"
... De man met de hamer is inmiddels mijn beste vriend...![]()
Hij ziet er gewoon beter uit, sommige levels zijn minder donker en minder frustrerend, je krijgt de uitbreiding erbij + nieuwe levels (stellen niet super veel voor, maar leuke bonus).quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, ik twijfelde, omdat ik hem origineel heb in een doosje (zonder uitbreidingen), maar het is echt beter in de BFG versie?![]()
1 van de redenen dat ik hem nog nooit heb uitgespeeld.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vooral de stukken dat het helemaal donker is:
Flashlight [niks], Shotgun, FL [niks], SG, FL [niks], SG, FL [300.000 mobs] AAAAARGH
Schrok me elke keer de pestpleuris![]()
![]()
Als je op de kamer afloopt met de knetterbiele, allemaal geluiden achter de muur in die gang. Je loopt de ruimte in, deur dicht, dik lawaai, deur open, lege gang... Heb nog nooit zo langzaam in een game gelopenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
1 van de redenen dat ik hem nog nooit heb uitgespeeld.
Schrok me elke keer de pestpleuris![]()
![]()
Zo, teringspel was dat jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doom 3 is zeker een aanrader. Alleen thuis zijn, in het donker, koptelefoon op/speakers hard, en dan proberen niet aan een hartaanval te overlijden. Godverdomme
.
Ook door die gangetjes lopen, piep- en kraakgeluiden, dan denk je dat er wat komt... Helemaal niets natuurlijk. Is het een tijdje rustig, daalt net je hartslag wat, komt er zo'n kutbeest uit het plafond voor je neus vallen.
Ik blijf Dishonored echt een heerlijk spel vinden en dat terwijl ik zelden SP-only games speel..
Ik ben nu zelfs bezig met een tweede playtrough en ditmaal proberen het goede einde te krijgen door meer te sneaken en (een stuk) minder te killen.
GOTY voor mij samen met Awesomenauts.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Prima deal voor 100 euro (als je het gewoon rond release hebt gekocht) aan content.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:19 schreef Quotidien het volgende:
http://www.g2play.net/sto(...)tion-Origin-Key.html
omg![]()
Och, MW3 kocht ik binnen twee maanden voor dertig euro.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Spellen uit de CoD serie dalen helaas nooit zo snel in prijs.
Ach het is lachwekkend dat cod1 nog gewoon voor 20 euro als basisprijs in de steamstore staat, en dan als je de uitbreiding erbij wilt moet je nog 20 euro daarbij lappen.... Belachelijk dat prijsbeleid van Activision.![]()
In de winkel, niet op Steamquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Och, MW3 kocht ik binnen twee maanden voor dertig euro.
V.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Voor anderen he! Voor mij ben je allang knuffelbeer numero uno!quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Score dag 1:
Wargame: European Escalation
Deus Ex: Human Revolution Augmented Edition
Deus Ex: HR Missing Link DLC
GT Legends
GTR 2![]()
Ik ben een beetje verbaasd over Doom 3. Kon de demo destijds spelen op mijn desktop (2 gig mem, toen nog een 320 GTS en XP), maar nu is het minimum Vista en mijn huidige kaart (HD5750).
Is dan ook de BFG edition, met betere graphs.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:40 schreef Verbal het volgende:
Ik ben een beetje verbaasd over Doom 3. Kon de demo destijds spelen op mijn desktop (2 gig mem, toen nog een 320 GTS en XP), maar nu is het minimum Vista en mijn huidige kaart (HD5750).
V.![]()
Ah...quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is dan ook de BFG edition, met betere graphs.
Heeft iemand ervaring met het kopen van een key? Kun je die hergebruiken?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Hoe zet je die settings hoger bij Doom 3? Elke keer als ik opnieuw opstart staat ie weer op 640 x 480 in plaats van de 1600 x 1200 die ik heb geselecteerd![]()
![]()
Ik koop weleens keys ja en heb er goede ervaringen mee. Ik koop ze hier altijd: http://www.onlinekeystore.com/home.phpquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:47 schreef Quotidien het volgende:
Heeft iemand ervaring met het kopen van een key? Kun je die hergebruiken?
Keys kan je maar 1 keer gebruiken. Dus je registreert die key op je Steamaccount, en dan kan je hem verder niet meer op andere accounts gebruiken. Dat vond ik wel lekker aan Xbox LiveAl je DLC kon je ook gewoon gebruiken op andere accounts op dezelfde console
![]()
![]()
Ja maar als je HDD nou kapot gaat ofzo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:54 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik koop weleens keys ja en heb er goede ervaringen mee. Ik koop ze hier altijd: http://www.onlinekeystore.com/home.php
Keys kan je maar 1 keer gebruiken. Dus je registreert die key op je Steamaccount, en dan kan je hem verder niet meer op andere accounts gebruiken. Dat vond ik wel lekker aan Xbox LiveAl je DLC kon je ook gewoon gebruiken op andere accounts op dezelfde console
Dan installeer je Steam en als je inlogt zie je al je games, je moet ze alleen opnieuw downloaden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:55 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja maar als je HDD nou kapot gaat ofzo?![]()
Dit idd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan installeer je Steam en als je inlogt zie je al je games, je moet ze alleen opnieuw downloaden.![]()
Gewoon alles weer opnieuw doenloaden![]()
![]()
Oh alleen je savegames zijn weg bij de meeste spellen, dat is wel jammer. Maar die staan op je c: in Windows (ik heb Steam + games op E:)quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit idd.![]()
Gewoon alles weer opnieuw doenloaden![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Voor anderen he! Voor mij ben je allang knuffelbeer numero uno!
Savegames toch niet? Bij mij staat Steam op de d: schijf en mijn saves staan altijd in documenten\my games. Ben nog nooit savegames kwijt geraakt terwijl ik een game moest uninstallenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh alleen je savegames zijn weg bij de meeste spellen, dat is wel jammer. Maar die staan op je c: in Windows (ik heb Steam + games op E:)![]()
![]()
Je kunt ze ook in de cloud zetten met dit programma:quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh alleen je savegames zijn weg bij de meeste spellen, dat is wel jammer. Maar die staan op je c: in Windows (ik heb Steam + games op E:)
http://www.gamesave-manager.com/![]()
Ik heb nog wel stats van Mafia II, maar mooi geen saves meer, maar ik bewaar altijd mijn oude hdd's (ik koop gewoon nieuwe hdd's en de oude archiveer ik) dus die kan ik nog wel terugvinden. Ik wil nog eens door wat achievements wandelen, maar niet het hele spel opnieuw spelen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Savegames toch niet? Bij mij staat Steam op de d: schijf en mijn saves staan altijd in documenten\my games. Ben nog nooit savegames kwijt geraakt terwijl ik een game moest uninstallen![]()
had een goede sfeer, maar veel te kort.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nog wel stats van Mafia II, maar mooi geen saves meer, maar ik bewaar altijd mijn oude hdd's (ik koop gewoon nieuwe hdd's en de oude archiveer ik) dus die kan ik nog wel terugvinden. Ik wil nog eens door wat achievements wandelen, maar niet het hele spel opnieuw spelen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Die komt nog wel met 50% of meer langs deze sale.quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Mafia (1 dus) was supertof (ondanks de urenlange autoritten), maar 2 heeft weinig van 1.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:24 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
had een goede sfeer, maar veel te kort.
Met uitbreidingen mee vond ik hem niet zo kort, ik snap alleen niet dat er niet nog meer is gemaakt, hup gewoon een zooi echte dlc (en niet auto's, wapens of pakken).
Ik zou The Godfather 2 nog wel eens willen spelen, maar EA, dus niet op SteamIk was geloof ik een van de weinigen die dat spel tof vond
![]()
![]()
Vind Mafia 2 eigenljik geen klap aan :/<@Richardfun> top Morthill ^O^
Ik heb er echt van genoten, maar ik had ook niet de hoop dat het Mafia 1 zou zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:36 schreef Morthill het volgende:
Vind Mafia 2 eigenljik geen klap aan :/
Aan de andere kant vind ik Crysis en Far Cry, Deus Ex en dat soort spellen weer niks aan.![]()
Hmmm, mijn eindejaarsbonus is het dubbele waar ik van uit was gegaan. Zo jammer dat ik het echt nodig heb, Steam is nu extra verleidelijk<@Richardfun> top Morthill ^O^
Ook toegevoegd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:21 schreef djkoelkast het volgende:
http://steamcommunity.com/id/djkoelkast![]()
![]()
Je rechterhand telt niet mee he.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het zijn anders 11 vrienden meer dan irl, ik voel me megapopulair!Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Bioshock vote! Heb ze beide een paar jaar terug al keihard als een piraat uitgespeeld, maar met Infinite op de planning moeten ze toch in de steamlijst komen.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
Hoe kan Steam het financieel eigenlijk aan om recente spellen ineens voor de helft van de prijs te verkopen?![]()
Ik heb bioshock en GTA al, maar half life lijkt me niks dus ik stem voor Bioshock.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:12 schreef Metonae het volgende:
Bioshock vote! Heb ze beide een paar jaar terug al keihard als een piraat uitgespeeld, maar met Infinite op de planning moeten ze toch in de steamlijst komen.
Bioshock 2 heb ik alleen hard copy, dus die kan weer niet in Steam (slecht vind ik dat).![]()
Vergeten Doom3 BFG te kopen... Compleet van de wereld door pijnstillers![]()
Doom komt nog wel een keer langs hoop ik.Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.![]()
Geen kosten aan transport, verpakking, schijfjes, drukkerij, winkel en andere overhead.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:13 schreef Romanus het volgende:
Hoe kan Steam het financieel eigenlijk aan om recente spellen ineens voor de helft van de prijs te verkopen?Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.![]()
Ik denk eerder dan de uitgevers genoegen moeten nemen met minder geld?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:13 schreef Romanus het volgende:
Hoe kan Steam het financieel eigenlijk aan om recente spellen ineens voor de helft van de prijs te verkopen?
De nieuwe community vote is echt bagger, zeg
Veel meer producten = meer omzetquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:13 schreef Romanus het volgende:
Hoe kan Steam het financieel eigenlijk aan om recente spellen ineens voor de helft van de prijs te verkopen?
Left 4 Dead bracht meer op toen de game 75% goedkoper was dan in zijn launchweek.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Eens.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:39 schreef Eenskijken het volgende:
Echt zonde dat Miasmata neit heeft gewonnen..<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Had er wel op gestemd, ondanks dat het een compleet vage game is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:39 schreef Eenskijken het volgende:
Echt zonde dat Miasmata neit heeft gewonnen..![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Geen kosten aan transport, verpakking, schijfjes, drukkerij, winkel en andere overhead.Ah zo, dankjequote:Op vrijdag 21 december 2012 17:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Veel meer producten = meer omzet
Left 4 Dead bracht meer op toen de game 75% goedkoper was dan in zijn launchweek.![]()
Ja, deed me een beetje denken aan Dear Esther, maar dan wat uitgebreider ofzo. I dunno.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Had er wel op gestemd, ondanks dat het een compleet vage game is.
Ik heb je trouwens ook toegevoegd, gister alvoor het geval je je afvroeg wie die vreemde was
There are only 151 Pokémon.![]()
zo, Hotline Miami bugde even stevig. Kon geen honden doodmaken, maar de honden mij wel.<@Richardfun> top Morthill ^O^
dear ester fuck wat heb ik me beklaagd dat ik die rommel heb gekocht. en het was nieteens salesquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ja, deed me een beetje denken aan Dear Esther, maar dan wat uitgebreider ofzo. I dunno.
Ik heb je trouwens ook toegevoegd, gister alvoor het geval je je afvroeg wie die vreemde was
![]()
![]()
Ik ben Doom 3 BFG ook vergeten te kopen , lekker kut weer dacht dat hij langer duurde haha...
Wilt iemand nog dat ik op een bepaalt spel vote ? heb ze alle 3 dus mij maakt het niets uit !![]()
Je kunt ook een masker opzetten waardoor honden je niet meer aanvallenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:59 schreef Morthill het volgende:
zo, Hotline Miami bugde even stevig. Kon geen honden doodmaken, maar de honden mij wel.
Ik heb al een zooi verzoeken, dus ik zie vanzelf wel wie wie isquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ja, deed me een beetje denken aan Dear Esther, maar dan wat uitgebreider ofzo. I dunno.
![]()
![]()
Nee, hij is nu al in de "extra" deal, dus goedkoper wordt ie niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:34 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zou Torchlight 2 nog goedkoper komen dan 50%?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |