Ik nog nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik steamvrienden
En Train Simulator!quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik steamvrienden
Die had jij gekocht hequote:Op vrijdag 21 december 2012 01:21 schreef VelitoX het volgende:
[..]
En Train Simulator!(au vorige sale
).
Tis nog best vermakelijk als rustgevend spelletje hoor!quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Die had jij gekocht he
Dat soort spellen snap ik echt niet.
Alhoewel rocksmith is eigenlijk wel een beetje hetzelfde.
Geniaal ook hoe ze die kerstnummers hebben uitgebracht.
Die ga ik met speakers vol open spelen
Ik heb hem ook! Was 2,49 toenquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Die had jij gekocht he
Dat soort spellen snap ik echt niet.
Alhoewel rocksmith is eigenlijk wel een beetje hetzelfde.
Geniaal ook hoe ze die kerstnummers hebben uitgebracht.
Die ga ik met speakers vol open spelen
heb jij alles gekocht toen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:21 schreef VelitoX het volgende:
[..]
En Train Simulator!(au vorige sale
).
Naaah niet alles (gelukkig)quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:44 schreef mschol het volgende:
[..]
heb jij alles gekocht toen?
ik heb in de loop der jaren echt veel gekocht daarvan maar niet alles..
Hmjah dat is wel de 2013 editie met 2013 routes. Destijds 2012 gekocht met die treinroutes van toen (is in steam geupgraded naar 2013, maar om die routes te krijgen moet je de game alsnog kopen, wat wel goedkoper is dan de dure dlc varianten ervan aan te schaffen).quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Prachtig spel. Zag hem gisteren nog bij GameMania liggen voor 50 euro
Is ie toch ook? Hele Darksiders pakket op Amazon voor $13quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:44 schreef Morthill het volgende:
Waarom is Darksiders (II) niet gigantisch in de sale? Apocalypse is toch vandaag, zou handige marketingtruuk zijn.
Kan het niet echt vinden maar kun je deze steam code gewoon activeren op een europees steam account? Erg leuke deal namelijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is ie toch ook? Hele Darksiders pakket op Amazon voor $13
Voor zover ik kan zien is Darksiders 2 Steamworks dus je kan die code inderdaad gewoon activeren (zit geen regionlock op afaik). Let wel dat je bij Amazon even een Amerikaans adres invult, maar dat kan van alles zijn, wordt niet gecheckedquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:59 schreef shoopufrider het volgende:
[..]
Kan het niet echt vinden maar kun je deze steam code gewoon activeren op een europees steam account? Erg leuke deal namelijk
Awesome thanks!quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien is Darksiders 2 Steamworks dus je kan die code inderdaad gewoon activeren (zit geen regionlock op afaik). Let wel dat je bij Amazon even een Amerikaans adres invult, maar dat kan van alles zijn, wordt niet gechecked
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |