Ik was betatesterquote:Op donderdag 20 december 2012 20:55 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan niet eens, want 2007 - 5 = 2002 en steam is begonnen in 2003
Wehehe... Maar toch is het onlogisch om een 5-jaarsbadge te unlocken op het eerste jaar dat je actief bent...quote:Op donderdag 20 december 2012 20:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee want het is 2012 en niet 2017.
Dat je die niet leuk vindt... één van de betere gamesquote:Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef Tain het volgende:
Ik heb Braid tochVast 1 of andere indie pack geweest
Omdat ik daar nog noooooit van gehoord heb :pquote:Op donderdag 20 december 2012 22:19 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hoe kan Bad Rats niet je deal zijn!.
"OMG, you can't DO that in a 2D game!!!"quote:
Check die "why do i own" maarquote:Op donderdag 20 december 2012 22:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Omdat ik daar nog noooooit van gehoord heb :p
*Checking now*
Voor mij was het vorig jaar een mooi jaarquote:Op donderdag 20 december 2012 23:56 schreef Quotidien het volgende:
Dit weekend de overstap maken van xbox live naar steam.
Helemaal opnieuw beginnen.
Helemaal alleen.
Helemaal niks.
Omg.
![]()
![]()
Er is ook Steam mobiel, althans op Android toch, ik weet niet of het ook voor andere platforms is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:23 schreef Quotidien het volgende:
Ja ik zit nu mobiel dus kan niemand toevoegen maar zoek ook nog vriendjes.
CrackerzElite
Ik gok dat je het wel kan vergelijken met xbox live in dat opzicht (heb zelf een ps3 ook), je kan games kopen / activeren (als je een steamworks game in de normale winkel koopt), vriendjes toevoegen en ermee chatten, en inderdaad kan je ook achievements halen in games, die steam dan netjes bijhoudt. Je kan overigens ook pcgames die je niet op steam heb, gewoon in je libary toevoegen en ze ook opstarten via steam (zodat je evt. gewoon door kan chatten met friends enzo haha).quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:48 schreef Quotidien het volgende:
Is Steam trouwens alleen om games te kopen of onderhoud je echt je hele netwerk en achievements e.d. ermee?
Ik moest toch die badge halenquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:05 schreef VelitoX het volgende:
@koelkast
Je kan niet schieten met een verrekijker hoor.
Community Votes zijn dr een paar per dag vaak, dus gewoon elke dag een paar keer kijken.
Achja boeiequote:Op vrijdag 21 december 2012 01:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik moest toch die badge halen![]()
En ik dacht dat dat screenshot was dat jij door een sniperscoop keek naar iemand met een verrekijker zodat je hem in zijn oog kon schieten
Nou.. vooruit dan, mr. koelkastquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:21 schreef djkoelkast het volgende:
Nog mensen die vrienden willen worden op Steam, ik ben zo eenzaam![]()
http://steamcommunity.com/id/djkoelkast
Ik nog nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik steamvrienden
En Train Simulator!quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik steamvrienden
Die had jij gekocht hequote:Op vrijdag 21 december 2012 01:21 schreef VelitoX het volgende:
[..]
En Train Simulator!(au vorige sale
).
Tis nog best vermakelijk als rustgevend spelletje hoor!quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Die had jij gekocht he
Dat soort spellen snap ik echt niet.
Alhoewel rocksmith is eigenlijk wel een beetje hetzelfde.
Geniaal ook hoe ze die kerstnummers hebben uitgebracht.
Die ga ik met speakers vol open spelen
Ik heb hem ook! Was 2,49 toenquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Die had jij gekocht he
Dat soort spellen snap ik echt niet.
Alhoewel rocksmith is eigenlijk wel een beetje hetzelfde.
Geniaal ook hoe ze die kerstnummers hebben uitgebracht.
Die ga ik met speakers vol open spelen
heb jij alles gekocht toen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:21 schreef VelitoX het volgende:
[..]
En Train Simulator!(au vorige sale
).
Naaah niet alles (gelukkig)quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:44 schreef mschol het volgende:
[..]
heb jij alles gekocht toen?
ik heb in de loop der jaren echt veel gekocht daarvan maar niet alles..
Hmjah dat is wel de 2013 editie met 2013 routes. Destijds 2012 gekocht met die treinroutes van toen (is in steam geupgraded naar 2013, maar om die routes te krijgen moet je de game alsnog kopen, wat wel goedkoper is dan de dure dlc varianten ervan aan te schaffen).quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Prachtig spel. Zag hem gisteren nog bij GameMania liggen voor 50 euro
Is ie toch ook? Hele Darksiders pakket op Amazon voor $13quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:44 schreef Morthill het volgende:
Waarom is Darksiders (II) niet gigantisch in de sale? Apocalypse is toch vandaag, zou handige marketingtruuk zijn.
Kan het niet echt vinden maar kun je deze steam code gewoon activeren op een europees steam account? Erg leuke deal namelijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is ie toch ook? Hele Darksiders pakket op Amazon voor $13
Voor zover ik kan zien is Darksiders 2 Steamworks dus je kan die code inderdaad gewoon activeren (zit geen regionlock op afaik). Let wel dat je bij Amazon even een Amerikaans adres invult, maar dat kan van alles zijn, wordt niet gecheckedquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:59 schreef shoopufrider het volgende:
[..]
Kan het niet echt vinden maar kun je deze steam code gewoon activeren op een europees steam account? Erg leuke deal namelijk
Awesome thanks!quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien is Darksiders 2 Steamworks dus je kan die code inderdaad gewoon activeren (zit geen regionlock op afaik). Let wel dat je bij Amazon even een Amerikaans adres invult, maar dat kan van alles zijn, wordt niet gechecked
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |