Haal em later vandaag denk ik. Heb nu I am Alive en Deadlight gekocht <:quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:15 schreef stbabylon het volgende:
en dan proberen niet aan een hartaanval te overlijden
Vooral de stukken dat het helemaal donker is:quote:
Doom 3 BFG is een topper! Ik had Doom 3 + ROE al, toch heb ik me vermaakt met BFG edition.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:14 schreef GlenSpey het volgende:
Ow nou, ik denk dat ik die THQ bundle dan maar scoor. 25 euro en dan heb ik Saints Row the third, Darksiders 2 en Metro2033 plus nog een handvol andere best aardige titels. Hoe dan ook lijkt het me voor dat geld geen miskoop
Iemand nog wat te zeggen over Doom 3 (¤15) of Hitman (¤25) ?
Hmm, ik twijfelde, omdat ik hem origineel heb in een doosje (zonder uitbreidingen), maar het is echt beter in de BFG versie?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doom 3 BFG is een topper! Ik had Doom 3 + ROE al, toch heb ik me vermaakt met BFG edition.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:21 schreef djkoelkast het volgende:
Nog mensen die vrienden willen worden op Steam, ik ben zo eenzaam![]()
http://steamcommunity.com/id/djkoelkast
Bart, knuffelbeer in wordingquote:
In wording?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Bart, knuffelbeer in wording
Hij ziet er gewoon beter uit, sommige levels zijn minder donker en minder frustrerend, je krijgt de uitbreiding erbij + nieuwe levels (stellen niet super veel voor, maar leuke bonus).quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, ik twijfelde, omdat ik hem origineel heb in een doosje (zonder uitbreidingen), maar het is echt beter in de BFG versie?
1 van de redenen dat ik hem nog nooit heb uitgespeeld.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vooral de stukken dat het helemaal donker is:
Flashlight [niks], Shotgun, FL [niks], SG, FL [niks], SG, FL [300.000 mobs] AAAAARGH
Als je op de kamer afloopt met de knetterbiele, allemaal geluiden achter de muur in die gang. Je loopt de ruimte in, deur dicht, dik lawaai, deur open, lege gang... Heb nog nooit zo langzaam in een game gelopenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
1 van de redenen dat ik hem nog nooit heb uitgespeeld.
Schrok me elke keer de pestpleuris
Zo, teringspel was dat jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doom 3 is zeker een aanrader. Alleen thuis zijn, in het donker, koptelefoon op/speakers hard, en dan proberen niet aan een hartaanval te overlijden
Prima deal voor 100 euro (als je het gewoon rond release hebt gekocht) aan content.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:19 schreef Quotidien het volgende:
http://www.g2play.net/sto(...)tion-Origin-Key.html
omg
Och, MW3 kocht ik binnen twee maanden voor dertig euro.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Spellen uit de CoD serie dalen helaas nooit zo snel in prijs.
In de winkel, niet op Steamquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Och, MW3 kocht ik binnen twee maanden voor dertig euro.
V.
Voor anderen he! Voor mij ben je allang knuffelbeer numero uno!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |