quote:
Hitman is omgerekend 16 euro op Amazon, je hebt wel een CC nodig. Je krijgt dan een key die volledig werkt op Steam. Spel zelf nog niet gespeeld, ik ben ziekquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:23 schreef Beverwijker het volgende:
Wil Hitman , Doom 3 en Farming Simulator eigenlijk wel kopen , iemand die 1 van deze 3 spellen aanraad of juist niet aanraad?
Frozen Synpase is echt fantastisch. La Mulana staat niet op steam dus dat wordt lastig. Die kun je beter via deze bundle halen: http://groupees.com/bagbquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik denk dat ik deze sale vooral Indie Games/Oude Remakes ga halen. De volgende staan op het lijstje:
Mark of the Ninja
Torchlight 2
Frozen Synapse
Walking Dead Serie
Spelunky
Faster Than Light
La Mulana
Hotline Miami
Monkey Island (Net gekocht)
Thanks heb toevallig een tante die in canada woont dus dat komt goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Hitman is omgerekend 16 euro op Amazon, je hebt wel een CC nodig. Je krijgt dan een key die volledig werkt op Steam. Spel zelf nog niet gespeeld, ik ben ziek
Ook niet alle keys werken op Steam, dat verschilt per spel. Hitman keys werken wel altijd op Steam, maar AC3 bijv weer niet, die zal je echt expliciet op Steam zelf moeten aanschaffen wil je um op je Steam hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:30 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
Thanks heb toevallig een tante die in canada woont dus dat komt goed
Dat is wel een voordeel van die keys dat je ze overal kan kopen en gewoon kan activeren op steam , maar als je een schijf in amerika koopt dan kan je hem niet spelen op je playstation uit europa
Wel. PS is regiovrijquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:30 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
Thanks heb toevallig een tante die in canada woont dus dat komt goed
Dat is wel een voordeel van die keys dat je ze overal kan kopen en gewoon kan activeren op steam , maar als je een schijf in amerika koopt dan kan je hem niet spelen op je playstation uit europa
Ik heb gehoort dat die keys na een tijdje ongeldig worden op steam .quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:29 schreef Quotidien het volgende:
http://www.g2play.net/store/home.php
!!!
Die van BF3 bijv. is van Origin.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:31 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
Ik heb gehoort dat die keys na een tijdje ongeldig worden op steam .
quote:
Ooh oke , Ik had een keer een PS 2 spel meegenomen uit de domicaanse republiek en die deet het niet !quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:31 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ook niet alle keys werken op Steam, dat verschilt per spel. Hitman keys werken wel altijd op Steam, maar AC3 bijv weer niet, die zal je echt expliciet op Steam zelf moeten aanschaffen wil je um op je Steam hebben.
Jaa, maar ik heb het over die andere spellenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:32 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Die van BF3 bijv. is van Origin.
Jajaquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:33 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
Jaa, maar ik heb het over die andere spellen
PS3 is regiovrij,quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:33 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
[..]
Ooh oke , Ik had een keer een PS 2 spel meegenomen uit de domicaanse republiek en die deet het niet !
Ik heb nog nooit een extra korting gezien op pre-orders dan de standaard korting die sommige devs geven van 10-20%.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:37 schreef Beverwijker het volgende:
Ik hoop stiekem op een korting op Bioshock ( Pre Order ) en Black ops 2 of MW 3 maarja ik zal zien wat er op me pad komt!
Had alle games alquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:39 schreef Beverwijker het volgende:
Het is dan wel een Steam topic maar heeft iemand alweer toevallig de nieuwe humble budle gekocht?
Is voor mij wel een vaste aankoop als er een nieuwe uitkomt.
Och, een paar maanden na de release kun je het voor 15 euro kopen, net zoals nu met Hitman gebeurde.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:37 schreef Beverwijker het volgende:
Ik hoop stiekem op een korting op Bioshock ( Pre Order ) en Black ops 2 of MW 3 maarja ik zal zien wat er op me pad komt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |