FTL en Frozen Synapsequote:Op vrijdag 21 december 2012 10:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik denk dat ik deze sale vooral Indie Games/Oude Remakes ga halen. De volgende staan op het lijstje:
Mark of the Ninja
Torchlight 2
Frozen Synapse
Walking Dead Serie
Spelunky
Faster Than Light
La Mulana
Hotline Miami
Monkey Island (Net gekocht)
Echt een goeie remake, want ook het origineel zit er in (en je kunt tijdens het spelen met één druk op de knop de originele versie spelen), er zijn stemacteurs gebruikt, er zit commentaar in van de makers, echt een toppertje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Monkey Island is een koopje nu lijkt me?! Game nog nooit gespeeld, maar veel over gehoord.
Al gekocht inmiddels. Steam kan alleen op mijn Mac ineens geen verbinding meer maken, nadat ik een update heb gedaan...quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Echt een goeie remake, want ook het origineel zit er in (en je kunt tijdens het spelen met één druk op de knop de originele versie spelen), er zijn stemacteurs gebruikt, er zit commentaar in van de makers, echt een toppertje.
Ik zie niets? Heb al een tijdje zitten staren...quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:47 schreef gogosweden het volgende:
Als je op www.store.steampowered.com na een paar sec boven de O van Holiday klikt staat jullie een verassing te wachten
vlak boven de O dus.
Nee ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zie niets? Heb al een tijdje zitten staren...
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:47 schreef gogosweden het volgende:
Als je op www.store.steampowered.com na een paar sec boven de O van Holiday klikt staat jullie een verassing te wachten
vlak boven de O dus.
?quote:ALIEN SWARM
LITHOGRAPH - INCIDENT AT THE WORKSHOP
volgens mij niet, dit waren dacht ik allemaal de eerste aanbiedingenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:57 schreef very het volgende:
Net Mirror's Edge gekocht voor ¤1,50 haha
Al wel een keer gespeeld, maar bij lange na niet helemaal.
En ook Arkham City gekocht voor ¤7,50.
Normaal niet echt mijn soort gameplay, maar de stijl ziet er zo vet uit...toch maar eens proberen
Heb ik gisteren trouwens nog goede deals gemist?
Yep.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:49 schreef mschol het volgende:
iemand die wargame: european escalation heeft gespeeld?
en of het wat is ?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zie niets? Heb al een tijdje zitten staren...
quote:
quote:
waar kan ik het het best mee vergelijken qua gameplay?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:00 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yep.
en het is, apart, maar best leuk
je had de verkeerde link geplaatstquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:02 schreef gogosweden het volgende:
wtf
zo, dit is wat er gebeurt.
nu zonder mijn accountname
mooiquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij niet, dit waren dacht ik allemaal de eerste aanbiedingen
soort van company of heroes zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
waar kan ik het het best mee vergelijken qua gameplay?
hij lijkt mij wel aardig, maar aangezien ik op de centen moet letten vind ik 10 euro op dag 1 voor een gokje wel veel
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die zou ik alleen kopen als 'ie 44 cent was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |