Ik las al zoiets, jaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:36 schreef DutchErrorist het volgende:
'pareltjes'
Eerste op de lijst:
Bad Rats: the Rats' Revenge ($0.49)
Dat spel laat je je ergste vijand nog niet spelen.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Beste spel ooit jij barbaar. Hoe zo'n kwal Jonathan Blow ook is, ik vind hem een heldKijk nu al uit naar The Witness. De puzzles zijn geweldig in Braid en die muziek is goddelijk
Oh en het einde wajjoo.
Alsjeblieftquote:Op donderdag 20 december 2012 21:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Beetje mij een gratis game geven
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
AlsjeblieftPrettige kerst
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
'pareltjes'
Eerste op de lijst:
Bad Rats: the Rats' Revenge ($0.49)
Dat spel laat je je ergste vijand nog niet spelen.
Bij mij staat ook geen tijd, op de site ook niet. Lijkt een bug ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef Eenskijken het volgende:
Kunnen die de duratie van flash sales zien? Bij mij staat de tijd nergens.
Ik heb ze hem al gegevenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef VelitoX het volgende:
Morthill je moet wel balen dat je de humble THQ bundle hebt gemist? Kon je alle 3 de Company of Heroes games voor 1 dollar kopen... (of 6,80 dollar ofzo voor nog wat extra games).
Ik ben volstrekt irrationeel, en het is nooit de prijs die mij echt de doorslag geeft. Ik zit er namelijk nog steeds serieus over te denken om 60 euro te betalen voor RPG Maker.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef VelitoX het volgende:
Morthill je moet wel balen dat je de humble THQ bundle hebt gemist? Kon je alle 3 de Company of Heroes games voor 1 dollar kopen... (of 6,80 dollar ofzo voor nog wat extra games).
Eerste rij staat de tijd wel bij, tweede rij staat het nietquote:Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef Eenskijken het volgende:
Kunnen die de duratie van flash sales zien? Bij mij staat de tijd nergens.
Primaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Eenskijken het volgende:
Wil je titan quest ruilen voor Renegade Ops Dutcherrorist?
2e rij zag je eerder wel, was nog 14 uur te gaan ofzo toen.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Eerste rij staat de tijd wel bij, tweede rij staat het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |