SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Hier weer verder.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Gastquote:![]()
Ik dacht dat iedereen die al had. Wel een gaaf spel overigens.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Braid en Monkey Island ook, je moet toch wat<@Richardfun> top Morthill ^O^
Nou sorry hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Gast![]()
Ik dacht dat iedereen die al had. Wel een gaaf spel overigens.![]()
![]()
Het is wel een must have dus het is je vergevenquote:![]()
Dit is trouwens geen gekke deal:
Broken Sword trilogy -80 %
Maar ik heb al zoveel point & click-spellen in mijn backlog..Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Ik twijfel over OF: Red River. Hebben mensen die gespeeld? Ik hoor gemixte reviewsThere are only 151 Pokémon.![]()
Football Manager 2013 -25%, hopelijk gaat daar nog meer vanaf in een daily..“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
leuk spelletje, lekker anders als normaalquote:
ik neem batman arkhamcity mee, ik heb gewacht tot deze sale of hij goedkoper zou worden als -75%, maar daar lijkt het niet op dus..
ik hoef geen DLC er meer bij te kopen als ik het goed lees toch?quote:Game of the Year includes Arkham City and all DLC!![]()
Hmm Rayman Origins is inclusief couponcode 5.71¤ bij GMG. Ik denk dat ik hem daar maar haal ondanks het ontbreken van een steamcode.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Tof spel. Niet zo heel lang tho.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
omdat ik achievements zoek ben ik wat door goedkope games aan het bladeren om als gift te kopen,
kom ik dit tegen:
http://store.steampowered.com/app/6200/
een metacritic van 81/100![]()
![]()
Ben toch benieuwd naar chivalry en ace of spades.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Mooi spelquote:
Ben het momenteel weer aan het spelen (zo'n beetje het enige dat ik op dit moment kan spelen, kwa besturing...
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Ik heb al vet veel daarvanquote:Op donderdag 20 december 2012 20:30 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
er is weer een badge te halen
Damn zit al 9 jaar op Steam![]()
![]()
4/6 zit ik nu opquote:Op donderdag 20 december 2012 20:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb al vet veel daarvan
Damn zit al 9 jaar op Steam
punt is wel: je moet zelf een gift kopen tijdens de sale, idem voor het kopen van een spel..
de wishlist is simpel en steam mobile is ook niet echt een probleem![]()
![]()
wel goedquote:Op donderdag 20 december 2012 20:37 schreef djkoelkast het volgende:
Die Prince of Persia is geen classic he?![]()
![]()
Ik ruim tien, maar ik heb alleen een 5-jaar badge?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb al vet veel daarvan
Damn zit al 9 jaar op Steam
Jaquote:Op donderdag 20 december 2012 20:47 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Zeker de goedkoopste game die je kon vinden?![]()
![]()
dan heb je halverwege van account gewisseld?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ruim tien, maar ik heb alleen een 5-jaar badge?
V.
ik zit ookalweer 9 jaar op steam volgens de badge![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ruim tien, maar ik heb alleen een 5-jaar badge?
V.![]()
![]()
Is het niet gewoon logischer om iemand te vinden die hetzelfde spel wil als jij en het dan aan elkaar te giften?quote:
Dacht doe iemand een gunstquote:Op donderdag 20 december 2012 20:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Is het niet gewoon logischer om iemand te vinden die hetzelfde spel wil als jij en het dan aan elkaar te giften?
V.![]()
![]()
Nope, altijd dit account gehad. 5-year badge unlocked october 2007. Dan ben ik toch 10 jaar actief?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:50 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je halverwege van account gewisseld?
ik zit ookalweer 9 jaar op steam volgens de badge
...met Toki Tori...quote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dacht doe iemand een gunst
letterlijk doen wat er staat, een gift kopen, die kan je in je inventory plaatsen en aan jezelf giften desnoodsquote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef djkoelkast het volgende:
The Holiday SpiritBuy a gift on Steam![]()
![]()
Nee want het is 2012 en niet 2017.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nope, altijd dit account gehad. 5-year badge unlocked october 2007. Dan ben ik toch 10 jaar actief?
V.![]()
Oh dus een spel als gift. Hm.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
letterlijk doen wat er staat, een gift kopen, die kan je in je inventory plaatsen en aan jezelf giften desnoods
Normaal waren er altijd van die achievement dingen toch.
En die andere kan ik nooit halen want ik heb 1 friends op steam en die hebben geen screenshots dus die kan ik niet commenten.![]()
dat kan niet eens, want 2007 - 5 = 2002 en steam is begonnen in 2003quote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nope, altijd dit account gehad. 5-year badge unlocked october 2007. Dan ben ik toch 10 jaar actief?
V.![]()
![]()
ik heb wel wat spul staan:quote:Op donderdag 20 december 2012 20:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh dus een spel als gift. Hm.
Normaal waren er altijd van die achievement dingen toch.
En die andere kan ik nooit halen want ik heb 1 friends op steam en die hebben geen screenshots dus die kan ik niet commenten.
http://steamcommunity.com/id/mschol![]()
Dat kan wel want bij mij is hij geunlocked in 2003.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:55 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan niet eens, want 2007 - 5 = 2002 en steam is begonnen in 2003![]()
maar 2002 kan dus nietquote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat kan wel want bij mij is hij geunlocked in 2003.
maarja, beter komen er leuke sales![]()
![]()
Zo niet kun je altijd nog terecht bij de concurrentie die er een jaar geleden nog nauwelijks was
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee want het is 2012 en niet 2017.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Vriendquote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel wat spul staan:
http://steamcommunity.com/id/mschol![]()
![]()
Iemand die Natural Selection 2 wilt hebben? Kunnen we um elkaar giften
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Holy Fucking Shit!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel wat spul staan:
http://steamcommunity.com/id/mschol
651 games![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor jou op Monkey Island gestemd.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind alleen classic leuk.
En ik stem op Monkey Island -75% want ik heb alleen 2.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Lievquote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor jou op Monkey Island gestemd. Heb alleen Braid niet, maar die vond ik niet leuk...![]()
![]()
Ik heb Braid tochVast 1 of andere indie pack geweest
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Oh shit, deze kan ik niet halenwant ik heb geen facebook en dat wil ik zo houden.quote:Link your Steam and Facebook accounts
Edit your community profile to link to Facebook.![]()
Nep facebook aanmaken?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef djkoelkast het volgende:
Oh shit, deze kan ik niet halen
[..]
want ik heb geen facebook en dat wil ik zo houden.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Ik ga niet proberen die badges te halen als er geen gifts tegenover staan
Jonge! Net als vroeger: stickers in je schriftquote:Op donderdag 20 december 2012 21:20 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ga niet proberen die badges te halen als er geen gifts tegenover staan![]()
![]()
Irritant, ik heb al jaren mijn profiel op private staan maar dan wordt een comment bij een vriend dus niet meegeteld...Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Haal je hem er toch heel even van af?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:24 schreef Tain het volgende:
Irritant, ik heb al jaren mijn profiel op private staan maar dan wordt een comment bij een vriend dus niet meegeteld...![]()
Nu gedaan jaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Haal je hem er toch heel even van af?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Dafuq, die THQ collection is echt bizar goedkoop.
Voor 25 euro krijg je onder andere de volgende games:
Darksiders
Darksiders II
Company of Heroes + Opposing Fronts
Homefront
Metro 2033
Saints Row 2
Saints Row 3
Warhammer 40.000: Dawn of War II
Titan Quest<@Richardfun> top Morthill ^O^
Goede deal iddquote:Op donderdag 20 december 2012 21:26 schreef Morthill het volgende:
Darksiders
Darksiders II
Homefront
Metro 2033
Saints Row 2
Saints Row 3
Titan Quest
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Hmjah veel van die THQ bundle zat al in de humble thq bundle een paar weken geleden... En de meeste anderen heb ik ook al (zoals de hele dawn of war 2 range)quote:Op donderdag 20 december 2012 21:26 schreef Morthill het volgende:
Darksiders
Darksiders II
Homefront
Metro 2033
Saints Row 2
Saints Row 3
Titan Quest.
![]()
Maar, wat ik al heb, kan ik dat nu giften of niet?<@Richardfun> top Morthill ^O^
https://support.steampowe(...)p?ref=4502-TPJL-2656quote:Op donderdag 20 december 2012 21:29 schreef Morthill het volgende:
Maar, wat ik al heb, kan ik dat nu giften of niet?
Als het daarin staat welRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Weet ik niet, volgens mij is dat niet zo. De Valve collection die ik won vorig jaar kreeg ik alleen een extra copy van half-life 2 bij bijvoorbeeld (had 75% ervan al).
Edit: zoals hierboven al gezegd, krijg je dus geen extra copies.
![]()
Hmmm, dan ga ik nog even denken, want een hoop van die games heb ik al en eigenlijk wil ik alleen Darksiders II en Company of Heroes. De rest zal ik vast nooit spelen.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Beste spel ooit jij barbaar. Hoe zo'n kwal Jonathan Blow ook is, ik vind hem een heldquote:Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef Tain het volgende:
Ik heb Braid tochVast 1 of andere indie pack geweest
Kijk nu al uit naar The Witness. De puzzles zijn geweldig in Braid en die muziek is goddelijk
Oh en het einde wajjoo.
![]()
Morthill als jij nou straks eens een leuk spelletje voor mij koopt dan geef ik jou Company of Heroes met 2 uitbreidingenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:31 schreef Morthill het volgende:
Hmmm, dan ga ik nog even denken, want een hoop van die games heb ik al en eigenlijk wil ik alleen Darksiders II en Company of Heroes. De rest zal ik vast nooit spelen.![]()
![]()
Wacht dan even op de daily dealquote:Op donderdag 20 december 2012 21:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Morthill als jij nou straks eens een leuk spelletje voor mij koopt dan geef ik jou Company of Heroes met 2 uitbreidingenscheelt weer geld
Ik heb nog een key liggenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wacht dan even op de daily dealscheelt weer geld
![]()
![]()
Hier nog een lijst met verborgen 'pareltjes': http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=3032613
Volgens mij zijn het ongeveer dezelfde games als tijdens de herfst sales.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
'pareltjes'quote:Op donderdag 20 december 2012 21:35 schreef JimmyJames het volgende:
Hier nog een lijst met verborgen 'pareltjes': http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=3032613
Volgens mij zijn het ongeveer dezelfde games als tijdens de herfst sales.
Eerste op de lijst:
Bad Rats: the Rats' Revenge ($0.49)
Dat spel laat je je ergste vijand nog niet spelen.![]()
Beetje mij een gratis game gevenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb nog een key liggen
Ik las al zoiets, jaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:36 schreef DutchErrorist het volgende:
'pareltjes'
Eerste op de lijst:
Dat spel laat je je ergste vijand nog niet spelen.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Beste spel ooit jij barbaar. Hoe zo'n kwal Jonathan Blow ook is, ik vind hem een heldKijk nu al uit naar The Witness. De puzzles zijn geweldig in Braid en die muziek is goddelijk
Oh en het einde wajjoo.
Komt misschien omdat ik ooit de demo op de PS3 heb gespeeld dat ik het niks vond. PS3
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Alsjeblieftquote:Op donderdag 20 december 2012 21:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Beetje mij een gratis game gevenPrettige kerst
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
AlsjeblieftPrettige kerst
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
'pareltjes'
Eerste op de lijst:
Dat spel laat je je ergste vijand nog niet spelen.![]()
![]()
Titan Quest wil je![]()
Check ook zeker wat mods voor TQ, er zijn echt een paar toffe te vinden<@Richardfun> top Morthill ^O^
Kunnen die de duratie van flash sales zien? Bij mij staat de tijd nergens.There are only 151 Pokémon.![]()
Morthill je moet wel balen dat je de humble THQ bundle hebt gemist? Kon je alle 3 de Company of Heroes games voor 1 dollar kopen... (of 6,80 dollar ofzo voor nog wat extra games).![]()
Bij mij staat ook geen tijd, op de site ook niet. Lijkt een bug ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef Eenskijken het volgende:
Kunnen die de duratie van flash sales zien? Bij mij staat de tijd nergens.![]()
Ik heb ze hem al gegevenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef VelitoX het volgende:
Morthill je moet wel balen dat je de humble THQ bundle hebt gemist? Kon je alle 3 de Company of Heroes games voor 1 dollar kopen... (of 6,80 dollar ofzo voor nog wat extra games).![]()
![]()
Ik ben volstrekt irrationeel, en het is nooit de prijs die mij echt de doorslag geeft. Ik zit er namelijk nog steeds serieus over te denken om 60 euro te betalen voor RPG Maker.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef VelitoX het volgende:
Morthill je moet wel balen dat je de humble THQ bundle hebt gemist? Kon je alle 3 de Company of Heroes games voor 1 dollar kopen... (of 6,80 dollar ofzo voor nog wat extra games).<@Richardfun> top Morthill ^O^
Eerste rij staat de tijd wel bij, tweede rij staat het nietquote:Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef Eenskijken het volgende:
Kunnen die de duratie van flash sales zien? Bij mij staat de tijd nergens.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Primaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Eenskijken het volgende:
Wil je titan quest ruilen voor Renegade Ops Dutcherrorist?![]()
![]()
2e rij zag je eerder wel, was nog 14 uur te gaan ofzo toen.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Eerste rij staat de tijd wel bij, tweede rij staat het niet![]()
Wie ga ik eens Bad Rats geven
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |