Is dan ook de BFG edition, met betere graphs.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:40 schreef Verbal het volgende:
Ik ben een beetje verbaasd over Doom 3. Kon de demo destijds spelen op mijn desktop (2 gig mem, toen nog een 320 GTS en XP), maar nu is het minimum Vista en mijn huidige kaart (HD5750).
V.
Ah...quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is dan ook de BFG edition, met betere graphs.
Ik koop weleens keys ja en heb er goede ervaringen mee. Ik koop ze hier altijd: http://www.onlinekeystore.com/home.phpquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:47 schreef Quotidien het volgende:
Heeft iemand ervaring met het kopen van een key? Kun je die hergebruiken?
Ja maar als je HDD nou kapot gaat ofzo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:54 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik koop weleens keys ja en heb er goede ervaringen mee. Ik koop ze hier altijd: http://www.onlinekeystore.com/home.php
Keys kan je maar 1 keer gebruiken. Dus je registreert die key op je Steamaccount, en dan kan je hem verder niet meer op andere accounts gebruiken. Dat vond ik wel lekker aan Xbox LiveAl je DLC kon je ook gewoon gebruiken op andere accounts op dezelfde console
Dan installeer je Steam en als je inlogt zie je al je games, je moet ze alleen opnieuw downloaden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:55 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja maar als je HDD nou kapot gaat ofzo?
Dit idd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan installeer je Steam en als je inlogt zie je al je games, je moet ze alleen opnieuw downloaden.
Oh alleen je savegames zijn weg bij de meeste spellen, dat is wel jammer. Maar die staan op je c: in Windows (ik heb Steam + games op E:)quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit idd.![]()
Gewoon alles weer opnieuw doenloaden
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Voor anderen he! Voor mij ben je allang knuffelbeer numero uno!
Savegames toch niet? Bij mij staat Steam op de d: schijf en mijn saves staan altijd in documenten\my games. Ben nog nooit savegames kwijt geraakt terwijl ik een game moest uninstallenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh alleen je savegames zijn weg bij de meeste spellen, dat is wel jammer. Maar die staan op je c: in Windows (ik heb Steam + games op E:)
Je kunt ze ook in de cloud zetten met dit programma:quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh alleen je savegames zijn weg bij de meeste spellen, dat is wel jammer. Maar die staan op je c: in Windows (ik heb Steam + games op E:)
Ik heb nog wel stats van Mafia II, maar mooi geen saves meer, maar ik bewaar altijd mijn oude hdd's (ik koop gewoon nieuwe hdd's en de oude archiveer ik) dus die kan ik nog wel terugvinden. Ik wil nog eens door wat achievements wandelen, maar niet het hele spel opnieuw spelen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Savegames toch niet? Bij mij staat Steam op de d: schijf en mijn saves staan altijd in documenten\my games. Ben nog nooit savegames kwijt geraakt terwijl ik een game moest uninstallen
had een goede sfeer, maar veel te kort.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nog wel stats van Mafia II, maar mooi geen saves meer, maar ik bewaar altijd mijn oude hdd's (ik koop gewoon nieuwe hdd's en de oude archiveer ik) dus die kan ik nog wel terugvinden. Ik wil nog eens door wat achievements wandelen, maar niet het hele spel opnieuw spelen.
Die komt nog wel met 50% of meer langs deze sale.quote:
Mafia (1 dus) was supertof (ondanks de urenlange autoritten), maar 2 heeft weinig van 1.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:24 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
had een goede sfeer, maar veel te kort.
Ik heb er echt van genoten, maar ik had ook niet de hoop dat het Mafia 1 zou zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:36 schreef Morthill het volgende:
Vind Mafia 2 eigenljik geen klap aan :/
Ook toegevoegd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:21 schreef djkoelkast het volgende:
Nog mensen die vrienden willen worden op Steam, ik ben zo eenzaam![]()
http://steamcommunity.com/id/djkoelkast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |