Mafia (1 dus) was supertof (ondanks de urenlange autoritten), maar 2 heeft weinig van 1.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:24 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
had een goede sfeer, maar veel te kort.
Ik heb er echt van genoten, maar ik had ook niet de hoop dat het Mafia 1 zou zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:36 schreef Morthill het volgende:
Vind Mafia 2 eigenljik geen klap aan :/
Ook toegevoegd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:21 schreef djkoelkast het volgende:
Nog mensen die vrienden willen worden op Steam, ik ben zo eenzaam![]()
http://steamcommunity.com/id/djkoelkast
Je rechterhand telt niet mee he.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het zijn anders 11 vrienden meer dan irl, ik voel me megapopulair!
Ik heb bioshock en GTA al, maar half life lijkt me niks dus ik stem voor Bioshock.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:12 schreef Metonae het volgende:
Bioshock vote! Heb ze beide een paar jaar terug al keihard als een piraat uitgespeeld, maar met Infinite op de planning moeten ze toch in de steamlijst komen.
Geen kosten aan transport, verpakking, schijfjes, drukkerij, winkel en andere overhead.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:13 schreef Romanus het volgende:
Hoe kan Steam het financieel eigenlijk aan om recente spellen ineens voor de helft van de prijs te verkopen?
Ik denk eerder dan de uitgevers genoegen moeten nemen met minder geld?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:13 schreef Romanus het volgende:
Hoe kan Steam het financieel eigenlijk aan om recente spellen ineens voor de helft van de prijs te verkopen?
Veel meer producten = meer omzetquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:13 schreef Romanus het volgende:
Eens.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:39 schreef Eenskijken het volgende:
Echt zonde dat Miasmata neit heeft gewonnen..
Had er wel op gestemd, ondanks dat het een compleet vage game is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:39 schreef Eenskijken het volgende:
Echt zonde dat Miasmata neit heeft gewonnen..
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Geen kosten aan transport, verpakking, schijfjes, drukkerij, winkel en andere overhead.
Ah zo, dankjequote:Op vrijdag 21 december 2012 17:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Veel meer producten = meer omzet
Left 4 Dead bracht meer op toen de game 75% goedkoper was dan in zijn launchweek.
Ja, deed me een beetje denken aan Dear Esther, maar dan wat uitgebreider ofzo. I dunno.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Had er wel op gestemd, ondanks dat het een compleet vage game is.
dear ester fuck wat heb ik me beklaagd dat ik die rommel heb gekocht. en het was nieteens salesquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ja, deed me een beetje denken aan Dear Esther, maar dan wat uitgebreider ofzo. I dunno.
Ik heb je trouwens ook toegevoegd, gister alvoor het geval je je afvroeg wie die vreemde was
Je kunt ook een masker opzetten waardoor honden je niet meer aanvallenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:59 schreef Morthill het volgende:
zo, Hotline Miami bugde even stevig. Kon geen honden doodmaken, maar de honden mij wel.
Ik heb al een zooi verzoeken, dus ik zie vanzelf wel wie wie isquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ja, deed me een beetje denken aan Dear Esther, maar dan wat uitgebreider ofzo. I dunno.
Ik heb je trouwens ook toegevoegd, gister alvoor het geval je je afvroeg wie die vreemde was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |