Spellen uit de CoD serie dalen helaas nooit zo snel in prijs.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:37 schreef Beverwijker het volgende:
Ik hoop stiekem op een korting op Bioshock ( Pre Order ) en Black ops 2 of MW 3 maarja ik zal zien wat er op me pad komt!
Civilization V was 5,99 nu opeens 9,99. Ik heb alleen deel 1 gespeeld op de Amiga, geen idee hoe V is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:29 schreef Quotidien het volgende:
http://www.g2play.net/store/home.php
!!!
Vond 4 leuker.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Civilization V was 5,99 nu opeens 9,99. Ik heb alleen deel 1 gespeeld op de Amiga, geen idee hoe V is.
Compleet andersquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Civilization V was 5,99 nu opeens 9,99. Ik heb alleen deel 1 gespeeld op de Amiga, geen idee hoe V is.
En ik vond III ook weer leuker. II of III was de beste in de seriequote:
Yep.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:56 schreef DirtyDaniel het volgende:
Wargame: European Escalation is die het 10tje waard?
Maar even checken danquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yep.
Soort van Company of Heroes (zei ik eerder ook al in dit topic)
Pff, cheap-asses.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:00 schreef mschol het volgende:
saint row, metro en darksiders 2 had je in de humble bundle van THQ voor 6 euro kunnen scoren
Zes euro? Die bundle is nu zeker niet meer available?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:00 schreef mschol het volgende:
saint row, metro en darksiders 2 had je in de humble bundle van THQ voor 6 euro kunnen scoren
Best leuk spel, maar ben momenteel meer bezig met CoHquote:
Ik vond van wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:56 schreef DirtyDaniel het volgende:
Wargame: European Escalation is die het 10tje waard?
nope, misschien dat iemand er meer heeft aangeschaft en nog een key aan je kan verkopen (check ook tweakers..)quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zes euro? Die bundle is nu zeker niet meer available?
Voor minder zelfs, toen ik bestelde stond de teller op $ 5.51 en dat kwam bij paypal net onder de 5 euro.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zes euro? Die bundle is nu zeker niet meer available?
Klopt, 3 vond ik ook leuker dan 4.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
En ik vond III ook weer leuker. II of III was de beste in de serie
Darksiders 1 toch? Niet 2?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:00 schreef mschol het volgende:
Doom 3 is zeker een aanrader. Alleen thuis zijn, in het donker, koptelefoon op/speakers hard, en dan proberen niet aan een hartaanval te overlijdenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:14 schreef GlenSpey het volgende:
Ow nou, ik denk dat ik die THQ bundle dan maar scoor. 25 euro en dan heb ik Saints Row the third, Darksiders 2 en Metro2033 plus nog een handvol andere best aardige titels. Hoe dan ook lijkt het me voor dat geld geen miskoop
Iemand nog wat te zeggen over Doom 3 (¤15) of Hitman (¤25) ?
Haal em later vandaag denk ik. Heb nu I am Alive en Deadlight gekocht <:quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:15 schreef stbabylon het volgende:
en dan proberen niet aan een hartaanval te overlijden
Vooral de stukken dat het helemaal donker is:quote:
Doom 3 BFG is een topper! Ik had Doom 3 + ROE al, toch heb ik me vermaakt met BFG edition.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:14 schreef GlenSpey het volgende:
Ow nou, ik denk dat ik die THQ bundle dan maar scoor. 25 euro en dan heb ik Saints Row the third, Darksiders 2 en Metro2033 plus nog een handvol andere best aardige titels. Hoe dan ook lijkt het me voor dat geld geen miskoop
Iemand nog wat te zeggen over Doom 3 (¤15) of Hitman (¤25) ?
Hmm, ik twijfelde, omdat ik hem origineel heb in een doosje (zonder uitbreidingen), maar het is echt beter in de BFG versie?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doom 3 BFG is een topper! Ik had Doom 3 + ROE al, toch heb ik me vermaakt met BFG edition.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:21 schreef djkoelkast het volgende:
Nog mensen die vrienden willen worden op Steam, ik ben zo eenzaam![]()
http://steamcommunity.com/id/djkoelkast
Bart, knuffelbeer in wordingquote:
In wording?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Bart, knuffelbeer in wording
Hij ziet er gewoon beter uit, sommige levels zijn minder donker en minder frustrerend, je krijgt de uitbreiding erbij + nieuwe levels (stellen niet super veel voor, maar leuke bonus).quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, ik twijfelde, omdat ik hem origineel heb in een doosje (zonder uitbreidingen), maar het is echt beter in de BFG versie?
1 van de redenen dat ik hem nog nooit heb uitgespeeld.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vooral de stukken dat het helemaal donker is:
Flashlight [niks], Shotgun, FL [niks], SG, FL [niks], SG, FL [300.000 mobs] AAAAARGH
Als je op de kamer afloopt met de knetterbiele, allemaal geluiden achter de muur in die gang. Je loopt de ruimte in, deur dicht, dik lawaai, deur open, lege gang... Heb nog nooit zo langzaam in een game gelopenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
1 van de redenen dat ik hem nog nooit heb uitgespeeld.
Schrok me elke keer de pestpleuris
Zo, teringspel was dat jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doom 3 is zeker een aanrader. Alleen thuis zijn, in het donker, koptelefoon op/speakers hard, en dan proberen niet aan een hartaanval te overlijden
Prima deal voor 100 euro (als je het gewoon rond release hebt gekocht) aan content.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:19 schreef Quotidien het volgende:
http://www.g2play.net/sto(...)tion-Origin-Key.html
omg
Och, MW3 kocht ik binnen twee maanden voor dertig euro.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Spellen uit de CoD serie dalen helaas nooit zo snel in prijs.
In de winkel, niet op Steamquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Och, MW3 kocht ik binnen twee maanden voor dertig euro.
V.
Voor anderen he! Voor mij ben je allang knuffelbeer numero uno!quote:
Is dan ook de BFG edition, met betere graphs.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:40 schreef Verbal het volgende:
Ik ben een beetje verbaasd over Doom 3. Kon de demo destijds spelen op mijn desktop (2 gig mem, toen nog een 320 GTS en XP), maar nu is het minimum Vista en mijn huidige kaart (HD5750).
V.
Ah...quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is dan ook de BFG edition, met betere graphs.
Ik koop weleens keys ja en heb er goede ervaringen mee. Ik koop ze hier altijd: http://www.onlinekeystore.com/home.phpquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:47 schreef Quotidien het volgende:
Heeft iemand ervaring met het kopen van een key? Kun je die hergebruiken?
Ja maar als je HDD nou kapot gaat ofzo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:54 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik koop weleens keys ja en heb er goede ervaringen mee. Ik koop ze hier altijd: http://www.onlinekeystore.com/home.php
Keys kan je maar 1 keer gebruiken. Dus je registreert die key op je Steamaccount, en dan kan je hem verder niet meer op andere accounts gebruiken. Dat vond ik wel lekker aan Xbox LiveAl je DLC kon je ook gewoon gebruiken op andere accounts op dezelfde console
Dan installeer je Steam en als je inlogt zie je al je games, je moet ze alleen opnieuw downloaden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:55 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja maar als je HDD nou kapot gaat ofzo?
Dit idd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan installeer je Steam en als je inlogt zie je al je games, je moet ze alleen opnieuw downloaden.
Oh alleen je savegames zijn weg bij de meeste spellen, dat is wel jammer. Maar die staan op je c: in Windows (ik heb Steam + games op E:)quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit idd.![]()
Gewoon alles weer opnieuw doenloaden
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Voor anderen he! Voor mij ben je allang knuffelbeer numero uno!
Savegames toch niet? Bij mij staat Steam op de d: schijf en mijn saves staan altijd in documenten\my games. Ben nog nooit savegames kwijt geraakt terwijl ik een game moest uninstallenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh alleen je savegames zijn weg bij de meeste spellen, dat is wel jammer. Maar die staan op je c: in Windows (ik heb Steam + games op E:)
Je kunt ze ook in de cloud zetten met dit programma:quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh alleen je savegames zijn weg bij de meeste spellen, dat is wel jammer. Maar die staan op je c: in Windows (ik heb Steam + games op E:)
Ik heb nog wel stats van Mafia II, maar mooi geen saves meer, maar ik bewaar altijd mijn oude hdd's (ik koop gewoon nieuwe hdd's en de oude archiveer ik) dus die kan ik nog wel terugvinden. Ik wil nog eens door wat achievements wandelen, maar niet het hele spel opnieuw spelen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Savegames toch niet? Bij mij staat Steam op de d: schijf en mijn saves staan altijd in documenten\my games. Ben nog nooit savegames kwijt geraakt terwijl ik een game moest uninstallen
had een goede sfeer, maar veel te kort.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nog wel stats van Mafia II, maar mooi geen saves meer, maar ik bewaar altijd mijn oude hdd's (ik koop gewoon nieuwe hdd's en de oude archiveer ik) dus die kan ik nog wel terugvinden. Ik wil nog eens door wat achievements wandelen, maar niet het hele spel opnieuw spelen.
Die komt nog wel met 50% of meer langs deze sale.quote:
Mafia (1 dus) was supertof (ondanks de urenlange autoritten), maar 2 heeft weinig van 1.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:24 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
had een goede sfeer, maar veel te kort.
Ik heb er echt van genoten, maar ik had ook niet de hoop dat het Mafia 1 zou zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:36 schreef Morthill het volgende:
Vind Mafia 2 eigenljik geen klap aan :/
Ook toegevoegd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:21 schreef djkoelkast het volgende:
Nog mensen die vrienden willen worden op Steam, ik ben zo eenzaam![]()
http://steamcommunity.com/id/djkoelkast
Je rechterhand telt niet mee he.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het zijn anders 11 vrienden meer dan irl, ik voel me megapopulair!
Ik heb bioshock en GTA al, maar half life lijkt me niks dus ik stem voor Bioshock.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:12 schreef Metonae het volgende:
Bioshock vote! Heb ze beide een paar jaar terug al keihard als een piraat uitgespeeld, maar met Infinite op de planning moeten ze toch in de steamlijst komen.
Geen kosten aan transport, verpakking, schijfjes, drukkerij, winkel en andere overhead.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:13 schreef Romanus het volgende:
Hoe kan Steam het financieel eigenlijk aan om recente spellen ineens voor de helft van de prijs te verkopen?
Ik denk eerder dan de uitgevers genoegen moeten nemen met minder geld?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:13 schreef Romanus het volgende:
Hoe kan Steam het financieel eigenlijk aan om recente spellen ineens voor de helft van de prijs te verkopen?
Veel meer producten = meer omzetquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:13 schreef Romanus het volgende:
Eens.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:39 schreef Eenskijken het volgende:
Echt zonde dat Miasmata neit heeft gewonnen..
Had er wel op gestemd, ondanks dat het een compleet vage game is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:39 schreef Eenskijken het volgende:
Echt zonde dat Miasmata neit heeft gewonnen..
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Geen kosten aan transport, verpakking, schijfjes, drukkerij, winkel en andere overhead.
Ah zo, dankjequote:Op vrijdag 21 december 2012 17:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Veel meer producten = meer omzet
Left 4 Dead bracht meer op toen de game 75% goedkoper was dan in zijn launchweek.
Ja, deed me een beetje denken aan Dear Esther, maar dan wat uitgebreider ofzo. I dunno.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Had er wel op gestemd, ondanks dat het een compleet vage game is.
dear ester fuck wat heb ik me beklaagd dat ik die rommel heb gekocht. en het was nieteens salesquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ja, deed me een beetje denken aan Dear Esther, maar dan wat uitgebreider ofzo. I dunno.
Ik heb je trouwens ook toegevoegd, gister alvoor het geval je je afvroeg wie die vreemde was
Je kunt ook een masker opzetten waardoor honden je niet meer aanvallenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:59 schreef Morthill het volgende:
zo, Hotline Miami bugde even stevig. Kon geen honden doodmaken, maar de honden mij wel.
Ik heb al een zooi verzoeken, dus ik zie vanzelf wel wie wie isquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ja, deed me een beetje denken aan Dear Esther, maar dan wat uitgebreider ofzo. I dunno.
Ik heb je trouwens ook toegevoegd, gister alvoor het geval je je afvroeg wie die vreemde was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |