Rob en Sander!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff ik heb een kind in de aanbieding... Iemand interesse?
Waarom.. deze isquote:Op donderdag 20 december 2012 15:55 schreef De_Nater het volgende:
Of gewoon een ander nummer van Triggerfinger.
breng maar langs!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
Nee dank jequote:Op donderdag 20 december 2012 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
Dat wel, maar nog steeds niet het origineel waarvan ik het vermoeden heb dat veel mensen daar op doelen. Even recht zettenquote:
Mag jij hem wel dan of vind jij het ook niks maar voelt niet die drang om hem af te zeiken?quote:
Dat laatstequote:Op donderdag 20 december 2012 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag jij hem wel dan of vind jij het ook niks maar voelt niet die drang om hem af te zeiken?
Ik vind het gewoon triest dat zo iemand zo populair kan worden vind dat jammer dat wij als land zule mensen gewoon rijk maken terwijl het geen artiest is.. die hypes
Let it ride is véééééééél beter.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dank je
Ik heb mijn eigen uitbesteed en de oppaskinderen zijn lief aant spelen
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:56 schreef Melleyn het volgende:
Ja maar Lennon was te jong. Wel opletten.
gers is ook niks aan..quote:Op donderdag 20 december 2012 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag jij hem wel dan of vind jij het ook niks maar voelt niet die drang om hem af te zeiken?
Ik vind het gewoon triest dat zo iemand zo populair kan worden vind dat jammer dat wij als land zule mensen gewoon rijk maken terwijl het geen artiest is.. die hypes
Zit er een bepaalde leeftijd aan vast?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
VOor de oudste mag het wel, maar voor de jongste niet. Helaas.
quote:
Ik voel maar zelden de drang om iets of iemand af te zeiken, da's iets wat ik nooit zal begrijpen van de mensquote:Op donderdag 20 december 2012 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja bij mij is het allebei wel het positieve maar ook het negatieve.
Ik denk dat je mijn eerdere vraag niet gezien heb? Ben jij niet stiekem de vrouw van Gerard? Zij hebben toch ook een kleine die Lennon heet?quote:
Idd...quote:
Ik geloof dat jij van Chelsea Dagger anders niet zo blij wordt, dus je mist niksquote:Op donderdag 20 december 2012 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd...
Ik heb gewoon reclame
Ik blief ze beiden niet meer, respectievelijk 420 en 250 keer gedraaid op 3fm.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:56 schreef Karina het volgende:
Ik vind deze versie leuker dan liki lee of hoe ze heet.
Ja, minimaal 4 jaar. En Lennon wordt pas volgende maand 4. Ik heb al meerdere keren gevraagd of dat een probleem is, maar krijg helaas geen reactie. Snap wel dat ze een grens moeten stellen.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit er een bepaalde leeftijd aan vast?
[..]
Ow dat is ook vervelend. Ik heb vooral last van een niet-luisterende brutale pré puber.quote:makkelijk toch
Koen is ook niet te harden.. Maar die heeft gelukkig vakantie, die kon de afgelopen 2 dagen alleen maar huilen.. niks was goed Echt sip
Toevallig vind ik dat dan wel weer een geinig nummerquote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij van Chelsea Dagger anders niet zo blij wordt, dus je mist niks
he, maar hij blijft wel een boef!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, hij straalt gewoon niks uit.. lijkt me totaal geen leuke gast om mee om te gaan.
Bedenk voortaan goed wat je met je laatste YOLO doet...quote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is de tijd van bezinning. De Maya's hebben ongelijk. Daar gaat je geld, doe je eens een stevige YOLO-sessie. Blijkt het op het verkeerde moment.
Niet? Goede eigenschapquote:Op donderdag 20 december 2012 15:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik voel maar zelden de drang om iets of iemand af te zeiken, da's iets wat ik nooit zal begrijpen van de mens
Komt omdat ze er niet warenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef Melleyn het volgende:
Hoe laat is Gers eigenlijk vertrokken? Heb de 'hoogtepunten' van vannacht nog niet gezien.
die zijn er ook nietquote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef Melleyn het volgende:
Hoe laat is Gers eigenlijk vertrokken? Heb de 'hoogtepunten' van vannacht nog niet gezien.
Het toppunt was toen hij een rap moest maken voor een paar dames aan het huis die koekjes verkochten. Hij kon ter plekke niks verzinnen en moest er even voor gaan zitten zei hij, na een kwartier kwam hij met een rap van 2 regels. Ongekend slecht die gast..quote:
rond half 10quote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef Melleyn het volgende:
Da's niet zo moeilijk hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet? Goede eigenschapwas ik maar wat meer zoals jij..
rond kwart voor 10quote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef Melleyn het volgende:
Ik vond het moment dat Gers ter plekken wat tekst moest verzinnen en helemaal stil viel wel een mooi moment.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Komt omdat ze er niet waren
GMTA, heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 20 december 2012 16:00 schreef henkde_j het volgende:
Ga je even thee zetten, 180 posts verder
Hoe lang duurt bij jou thee zetten dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:00 schreef henkde_j het volgende:
Moet je nagaan als je een half uurtje aan de telefoon zit met een klantquote:Op donderdag 20 december 2012 16:00 schreef henkde_j het volgende:
Ik zit hier met twee kotsende kleuters, en een dreumes met diarreequote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, minimaal 4 jaar. En Lennon wordt pas volgende maand 4. Ik heb al meerdere keren gevraagd of dat een probleem is, maar krijg helaas geen reactie. Snap wel dat ze een grens moeten stellen.
[..]
Ow dat is ook vervelend. Ik heb vooral last van een niet-luisterende brutale pré puber.
Wat heeft hij gestolen dan? Op wat hartjes van naieve tiener meisjes.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
he, maar hij blijft wel een boef!
Een paar uur werken en je bent al helemaal honderd topics verderquote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je een half uurtje aan de telefoon zit met een klant
Oh dat ene maandjequote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, minimaal 4 jaar. En Lennon wordt pas volgende maand 4. Ik heb al meerdere keren gevraagd of dat een probleem is, maar krijg helaas geen reactie. Snap wel dat ze een grens moeten stellen.
[..]
Ow dat is ook vervelend. Ik heb vooral last van een niet-luisterende brutale pré puber.
Jaquote:Op donderdag 20 december 2012 16:00 schreef De_Nater het volgende:
Heb ik gisteren nog vrouwelijk schoon gemist?
Nee heb ik niet gezien. Maar ik ben niet stiekem de vrouw van Gerard. Gelukkig niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:58 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn eerdere vraag niet gezien heb? Ben jij niet stiekem de vrouw van Gerard? Zij hebben toch ook een kleine die Lennon heet?
Vertelquote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nouja dieptepunten dan, met z'n beschuit met muisjesrap
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:00 schreef dockx het volgende:
[..]
Het toppunt was toen hij een rap moest maken voor een paar dames aan het huis die koekjes verkochten. Hij kon ter plekke niks verzinnen en moest er even voor gaan zitten zei hij, na een kwartier kwam hij met een rap van 2 regels. Ongekend slecht die gast..
Pics.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat ene maandjejammer dat je geen reactie krijgt, had je anders er gebruik van gemaakt?
[..]
Ja
Die ging giel knuffelen.. soort vanquote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Jannes heeft meer hoogtepunten geproduceerd dan slaapgast Gers
Kom er maar in met de FERvelende grapjes.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef Momo... het volgende:
Schijnbaar staan Douglas & Fer in de buurt van de oude markt.
Ik kwam pas om 3 uur uit me bed.. heb nog lekkere worstenbroodjes van bakkerij 't stoepjequote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef Karina het volgende:
Ik had net een frikandellenbroodje en een glas witte wijn
Gaafheid !!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee heb ik niet gezien. Maar ik ben niet stiekem de vrouw van Gerard. Gelukkig niet.![]()
Maar Gerard en zijn vrouw zijn wel onze inspiratie vwb de naam.... toen we dat hoorden, hadden we beiden iets van WOW... toen ik op een gegeven moment zwanger was en hoorden dat het een jongen was, wisten we de naam! Tweede naam is Thom... naar Thom Yorke.
Haha ik vond het wel grappig toen Giel "Mijn naam is... Haas!" riep door Jannes heenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:02 schreef miieejj het volgende:
[..]
Die ging giel knuffelen.. soort van
Zijn ze te paard?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef Momo... het volgende:
Schijnbaar staan Douglas & Fer in de buurt van de oude markt.
Ow dat is echt ellende. Daar ben je flink druk mee. Sterkte en beterschap...quote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zit hier met twee kotsende kleuters, en een dreumes met diarree
joepie, kerstvakantie
Ben ik wel beter in gewordenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life
Hehe.quote:
heb je wel goed overzicht over de massa, op je paardquote:
Kost minder energie. Meer energie voor leuke dingenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben ik wel beter in gewordenmaar mag nog wel een stuk beter.
Ja, hadden we wel willen doen....quote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat ene maandjejammer dat je geen reactie krijgt, had je er anders gebruik van gemaakt?
[..]
Ja
Niet?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:02 schreef Karina het volgende:
Smartphone bende oei, gelukkig heb ik geen smartphone
ja, een goede planning is weer fer te zoekenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Er was teveel fertraging om het nog voor 4 uur te halen
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet?Valt me tegen van je.. hippe oude dame die gamed, voetbal 'kijkt', hardcore af en toe wel kan waarderen.. maar geen smartphone
Nee vind ik zonde van mijn geldquote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet?Valt me tegen van je.. hippe oude dame die gamed, voetbal 'kijkt', hardcore af en toe wel kan waarderen.. maar geen smartphone
Oh ik dacht misschien had zijn paard zich ferstapt.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Er was teveel fertraging om het nog voor 4 uur te halen
Je zou eens moeten weten..quote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kost minder energie. Meer energie voor leuke dingen
Thee Boxquote:
Een hele pot jongehquote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt bij jou thee zetten dan?
Hihi het is dat ik te krap bij kas zit anders hadden ze op Koen en Sander mogen passenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, hadden we wel willen doen....In ieder geval willen aanmelden. Rob
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee vind ik zonde van mijn geldInternetten kan ik thuis of op mijn werk, als ik boodschappen doe of zo hoeft dat echt niet hoor
Ik denk dat het te druk is en mensen handtekeningen willen en ze zich daarom niet kunnen ferplaatsen.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik dacht misschien had zijn paard zich ferstapt.
Haha ja zoiets inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2012 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..].. a.k.a ik ben een FOK verslaafde ik kom alleen buiten voor boodschappen en als ik naar het werk moet.
![]()
Dan snap ik het welquote:
Kan allemaal, erg fervelend. Maar het meest fervelende vind ik die Douglas want die is ferschrikkelijk slecht. Het zou me ferbazen als hij een toptransFER ferdient.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik dacht misschien had zijn paard zich ferstapt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan snap ik het wel
[..]
Kan allemaal, erg fervelend. Maar het meest fervelende vind ik die Douglas want die is ferschrikkelijk slecht. Het zou me ferbazen als hij een toptransFER ferdient.
Ja is toch gewoon tof... Peace zei dat hij eigenlijk ook wel thuis wilde blijven dan... gewoon avondje met Rob ouwehoeren.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihi het is dat ik te krap bij kas zit anders hadden ze op Koen en Sander mogen passen![]()
Ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:00 schreef De_Nater het volgende:
Heb ik gisteren nog vrouwelijk schoon gemist?
Hahaha ja toch lijkt mij ook wel relaxedquote:Op donderdag 20 december 2012 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja is toch gewoon tof... Peace zei dat hij eigenlijk ook wel thuis wilde blijven dan... gewoon avondje met Rob ouwehoeren.
Yi-Long ziet anders wel een toekomst voor hem als ferdedigende mid, type Yaya Touré. Ferbaasde ik me wel over.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan snap ik het wel
[..]
Kan allemaal, erg fervelend. Maar het meest fervelende vind ik die Douglas want die is ferschrikkelijk slecht. Het zou me ferbazen als hij een toptransFER ferdient.
Wie dan?quote:
Pics.quote:
quote:
Ferschrikkelijk, net als dat Adele nu gedraaid wordt.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:07 schreef alors het volgende:
[..]
Yi-Long ziet anders wel een toekomst voor hem als ferdedigende mid, type Yaya Touré. Ferbaasde ik me wel over.
Ja, mij ook. Zij regelen ook een avondje weg voor je.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahaha ja toch lijkt mij ook wel relaxed
Indien geen partner.. maar een topic aan voor een SRdate, het uiteten is gratis door de oppassers en van het geld dat je date betaald dat gebruik je om te doneren.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihi het is dat ik te krap bij kas zit anders hadden ze op Koen en Sander mogen passen![]()
quote:
Ja ?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Zij regelen ook een avondje weg voor je.
Hij zou een rapje schrijven voor wat dames die beschuit met muisjes aan het verkopen waren op het plein. Moeilijk, moeilijk, ze moesten van Gers maar even met een woordenlijstje komen wat er dan in moest. Halfuur later had Gers dan eindelijk 3 regels geschreven in het niveau "Sinterklaas zat te denken".. Grote afgangquote:
Kan het wel begrijpen, gebruik het ook niet zo veel hoor maar vind het wel erg makkelijk. Vooral als ik ergens moet wachten even wat spelletjes doen of whatsappen tegen de verveling wat alleen maar tot stress leid.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ja zoiets inderdaadAls ik ergens op bezoek ben hoef ik ook niet op internet trouwens.
Haha, doe alsnog een bod!! Doen!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ?
Misschien willen ze oppassen zodat wij naar het glazen huis kunnen gaan
http://www.rtl.nl/compone(...)t-in-appartement.xmlquote:Op donderdag 20 december 2012 16:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vandaar dat ik niks van jullie grapjes volg
Hahaha niet nodig hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Indien geen partner.. maar een topic aan voor een SRdate, het uiteten is gratis door de oppassers en van het geld dat je date betaald dat gebruik je om te doneren.
Eens... en ik vind het ideaal in de trein...quote:Op donderdag 20 december 2012 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan het wel begrijpen, gebruik het ook niet zo veel hoor maar vind het wel erg makkelijk. Vooral als ik ergens moet wachten even wat spelletjes doen of whatsappen tegen de verveling wat alleen maar tot stress leid.
Nee want geldquote:Op donderdag 20 december 2012 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haha, doe alsnog een bod!! Doen!
Waarom wil hij dan zijn paard in een appartementquote:Op donderdag 20 december 2012 16:09 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)t-in-appartement.xml
![]()
![]()
Wat er niet is moet je niet uitgevenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahaha niet nodig hoorIk heb een partner.. de auto moet morgen naar de garage
Distributieriem![]()
Gelukkig is hij wel apk gekeurd voor 35 eurie
Ik moest laatst naar de garage, daar staat gewoon een pc dus zelfs daar had ik geen smartphone nodigquote:Op donderdag 20 december 2012 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan het wel begrijpen, gebruik het ook niet zo veel hoor maar vind het wel erg makkelijk. Vooral als ik ergens moet wachten even wat spelletjes doen of whatsappen tegen de verveling wat alleen maar tot stress leid.
Ow ja, bummer is dat....quote:Op donderdag 20 december 2012 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want geld
Ik heb al een plaatje aangevraagd
Ja, ik ben geen OV persoon maar inderdaad in de trein is het bijv erg fijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens... en ik vind het ideaal in de trein...
Daaromquote:Op donderdag 20 december 2012 16:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat er niet is moet je niet uitgeven
Cheapass smartphone nemen, kun je kosten besparen door te whatsappen.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest laatst naar de garage, daar staat gewoon een pc dus zelfs daar had ik geen smartphone nodigMaar ik had een tijdschrift meegenomen, beetje zitten lezen.
snap niet waarom dat paard zo duur is, ziet er niet uit dat dier.quote:
Ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:11 schreef TwenteFC het volgende:
Is de tussenstand vandaag weer om 8u?
Nah ik wacht wel tot deze kapot isquote:Op donderdag 20 december 2012 16:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Cheapass smartphone nemen, kun je kosten besparen door te whatsappen.
Ik moet elke week 3x heen en 3x terug ivm mijn werk. Wifi is vaak niet goed...quote:Op donderdag 20 december 2012 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen OV persoon maar inderdaad in de trein is het bijv erg fijn.
Leuk!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb dit vest gekocht voor de jongens:
[ afbeelding ]
Hij is zo leuk
Twan heeft van zijn eigen geld dit shirt gekocht:
[ afbeelding ]
Tof t-shirtquote:Op donderdag 20 december 2012 16:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb dit vest gekocht voor de jongens:
[ afbeelding ]
Hij is zo leuk
Twan heeft van zijn eigen geld dit shirt gekocht:
[ afbeelding ]
Dan betaal je wss nog veel voor het abo, ook sim only's worden steeds duurder.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Cheapass smartphone nemen, kun je kosten besparen door te whatsappen.
Ik weet niet wat je met je smartphone doet, maar 3G is vaak zat voor de meeste dingen. Alleen streamen van Spotify/Youtube/radio etc. kost echt veel data.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moet elke week 3x heen en 3x terug ivm mijn werk. Wifi is vaak niet goed...
Ik lees boeken op mijn iPad.. met i-net is het wel prettig. Kan ik ook 3FM luisteren.quote:
Mwoah, moeders heeft een sim only met een goedkope smartphone. Moeders, zusje en ik besparen nu alledrie behoorlijkquote:Op donderdag 20 december 2012 16:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan betaal je wss nog veel voor het abo, ook sim only's worden steeds duurder.
Ja, klopt hoor. Ik red het vaak wel met mijn 500 MB in de maand. Als die op zijn, wordt het langzamer, maar dat heb ik nog maar 2x gehad ofzo. Lennon wil weleens mijn telefoon pakken en filmpjes op YouTube kijken.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:14 schreef CindieY het volgende:
[.
Ik weet niet wat je met je smartphone doet, maar 3G is vaak zat voor de meeste dingen. Alleen streamen van Spotify/Youtube/radio etc. kost echt veel data.
Als je een telefoon neemt met FM radio kost het geen dataquote:Op donderdag 20 december 2012 16:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met je smartphone doet, maar 3G is vaak zat voor de meeste dingen. Alleen streamen van Spotify/Youtube/radio etc. kost echt veel data.
Nou dat ligt er ook maar aan waar je zit.. ik vind surfen met 3G vaak ook ontzettend traag..quote:Op donderdag 20 december 2012 16:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Klopt, maar soms werkt niet FM overalquote:Op donderdag 20 december 2012 16:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je een telefoon neemt met FM radio kost het geen dataAls je radio wil luisteren.
Die navigatie heb ik inderdaad ook al meerdere keren gebruikt.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:15 schreef henkde_j het volgende:
Met een smartphone kun je echt kosten besparen. Vooral met whatsapp. Daarnaast handig om de weg te zoeken als je in een stad bent die je niet kent
Ik kan niet meer zonder
Toevallig een 3G-abo dat je al heel lang hebt?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou dat ligt er ook maar aan waar je zit.. ik vind surfen met 3G vaak ook ontzettend traag..
Ja en nee, je gaat ook wel anders om met je berichten, nu boeit het niet meer zoquote:Op donderdag 20 december 2012 16:15 schreef henkde_j het volgende:
Met een smartphone kun je echt kosten besparen. Vooral met whatsapp. Daarnaast handig om de weg te zoeken als je in een stad bent die je niet kent
Ik kan niet meer zonder
iOS6 designquote:Op donderdag 20 december 2012 16:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die navigatie heb ik inderdaad ook al meerdere keren gebruikt.
Ikmijn iPhone...
Jup. Whatsapp verlaagt de drempel om berichten te versturen drastisch. Niet echt goed voor je slaapritmequote:Op donderdag 20 december 2012 16:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en nee, je gaat ook wel anders om met je berichten, nu boeit het niet meer zoik heb 23,165 berichten verstuurd met whatsapp.. nou met SMS was dat nog niet de helft geweest, ver er onder. Maar je hoeft niet meer uit te kijken
iOS6 design?? Geen idee wat het verschil is eigenlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
iOS6 design.. waarom is het zo dat 9/10 keer een nieuw ontwerp altijd lelijker is dan het oude
Ook niet goed in relaties, dat heeft zich onlangs maar weer eens bewezenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jup. Whatsapp verlaagt de drempel om berichten te versturen drastisch. Niet echt goed voor je slaapritme
Sta ik nou jou op de negeerlijstquote:Op donderdag 20 december 2012 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx. We zijn ook nog steeds erg blij ermee.
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:20 schreef Ame_thyst het volgende:
zal ik de US zo nu niet gedraaid worden denk
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker vanuit heerenveen fietsen
Kwam net gasten tegen die vanuit Sittard aan het hardlopen waren.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker vanuit heerenveen fietsen
Eens (uit ervaring)quote:Op donderdag 20 december 2012 16:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook niet goed in relaties, dat heeft zich onlangs maar weer eens bewezen
tuurlijk joh, drankje erin en gaanquote:Op donderdag 20 december 2012 16:21 schreef geindoctrineerd het volgende:
Michiel gaat dit niet halen als ik dit zo hoor
Ik had toch op jou gereageerd? Nav je vraag over de naam Lennon / vrouw Gerard toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:21 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Sta ik nou jou op de negeerlijst
Wat een onzinquote:Op donderdag 20 december 2012 16:21 schreef geindoctrineerd het volgende:
Mwoa, het kan best goed gaanquote:Op donderdag 20 december 2012 16:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook niet goed in relaties, dat heeft zich onlangs maar weer eens bewezen
Mwah, schor zijn staat niet gelijk aan ziek zijn. Ik heb zelf ook wel eens dagenlang een keertje of 10 zo erg als dit rondgelopen, niks aan het handje verder.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:21 schreef geindoctrineerd het volgende:
Kijk alleen de ipod .. lelijkquote:Op donderdag 20 december 2012 16:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
iOS6 design?? Geen idee wat het verschil is eigenlijk.
Juist heerlijk, lkekker rustigquote:Op donderdag 20 december 2012 16:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, schor zijn staat niet gelijk aan ziek zijn. Ik heb zelf ook wel eens dagenlang een keertje of 10 zo erg als dit rondgelopen, niks aan het handje verder.
Als ik dit zo hoor, moet je daar maar blij mee zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 16:23 schreef DeLuna het volgende:
Ik wilde ook bij dat team maar ik was niet geschikt
Heb je ze even voorzien van koek en zopie?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:23 schreef Pino112 het volgende:
Deze fietsers hebben bij mij int dorp een tussenstop gehad.
Oww dan heb ik je over het hoofd gezien en geen notificatie ontvangenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had toch op jou gereageerd? Nav je vraag over de naam Lennon / vrouw Gerard toch?
Je staat zeker niet op mijn negeerlijst, sterker nog, ik heb geen negeerlijst.
Je vriend wilde deepthroaten?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, schor zijn staat niet gelijk aan ziek zijn. Ik heb zelf ook wel eens dagenlang een keertje of 10 zo erg als dit rondgelopen, niks aan het handje verder.
Ik vond mezelf toen al overdreven maar ik was nog te verlegen enzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als ik dit zo hoor, moet je daar maar blij mee zijn
Vrijetijds managersquote:
Tot nu toe hoor ik er alleen negatieve berichten over, maar ik hoop dat het voor jullie wel werktquote:
Ik was toen ook al belmiepquote:Op donderdag 20 december 2012 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Juist heerlijk, lkekker rustig
Hoef je weinig te lullen etc...
Voor een DJ wat kuttiger natuurlijkMaar het klinkt wel stoer
Oke.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:23 schreef Pino112 het volgende:
Deze fietsers hebben bij mij int dorp een tussenstop gehad.
Geen probleem hoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:24 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Oww dan heb ik je over het hoofd gezien en geen notificatie ontvangen
ExcusesIk ga terugzoeken haha
Ahaa leuk!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee heb ik niet gezien. Maar ik ben niet stiekem de vrouw van Gerard. Gelukkig niet.![]()
Maar Gerard en zijn vrouw zijn wel onze inspiratie vwb de naam.... toen we dat hoorden, hadden we beiden iets van WOW... toen ik op een gegeven moment zwanger was en hoorden dat het een jongen was, wisten we de naam! Tweede naam is Thom... naar Thom Yorke.
Slecht 17% van de deelnemers had een voldoende.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:25 schreef alors het volgende:
[..]
Congratulations and celebrations... oh wacht.![]()
he toch, jonge
Smoesjesquote:Op donderdag 20 december 2012 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slecht 17% van de deelnemers had een voldoende.
83% heeft een onvoldoende, voel je trots.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's altijd een geruststellende gedachtequote:Op donderdag 20 december 2012 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, een 5 is 4.5-5.4. Technisch gezien ligt het dus tussen 0.1 en 1.0 wat ik mis.quote:
Neequote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
Wil iemand de aardappels voor me schillen? Zo geen zin in.
Ik wil ook zo beginnen aan het eten, ook geen zin.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
50 euro.. oh wacht je hebt geen geld.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
Koop ze geschildquote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
Dat heb ik ook weleens gehoord inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kwam laatst de naam Lennox tegen. Als voornaam.
Echt waar.
Ik ben net bij de friettent geweest omdat ik geen zin heb om zo te kokenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
tuurlijk mag ik dan ook mee-eten?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
Was hij/zij Nederlandsquote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kwam laatst de naam Lennox tegen. Als voornaam.
Echt waar.
heb wat gemist gister merk ik ;Pquote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
Dat sletje van gister mag van mij best nog een keer langs komen..![]()
Godver wat ben ik een simpele man nu.
Bazennummerquote:Op donderdag 20 december 2012 16:28 schreef De_Nater het volgende:
Requestje toegevoegd aan het overzichtje. Als Alt-J - Tesselate langskomt, graag roepen!
die blonde met het pijpbekkie?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
Ik heb aardappeltjes in schil die ik ga opbakken
AVIKO FTW
Ja.quote:
Dat was LoLa...quote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
50 euro.. oh wacht je hebt geen geld.
Boeiend, als je maar gelukkig bentquote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb ook gewoon geen zin om te eten...quote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil ook zo beginnen aan het eten, ook geen zin.
Haha hopen dat ze niet hier meeleestquote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga m'n kind Precious noemenquote:
Of coursequote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
tuurlijk mag ik dan ook mee-eten?
Herkenbaarquote:Op donderdag 20 december 2012 16:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]het is de hele week al slecht met eten hier... dus nu maar even iets fatsoenlijks.
Ik ken iemand die zo heet.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga m'n kind Precious noemen
Voor Giel is de graveyard van 22-02...quote:Op donderdag 20 december 2012 16:29 schreef Ame_thyst het volgende:
genieuwd of ze Michiel de graveyard insturen of wisselen met giel
Michiel doet de 10-02 vandaag, Gerard de graveyard.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:29 schreef Ame_thyst het volgende:
Proestquote:Op donderdag 20 december 2012 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Komt goed, want Alt-Jquote:Op donderdag 20 december 2012 16:28 schreef De_Nater het volgende:
Requestje toegevoegd aan het overzichtje. Als Alt-J - Tesselate langskomt, graag roepen!
Je vader heeft jou Gollum genoemd?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat gaan wij morgen doen, denk ik. Morgen moet ik ook tot 14:30 uur werken.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben net bij de friettent geweest omdat ik geen zin heb om zo te koken
alsof Giel 8 uur achter elkaar draaitquote:Op donderdag 20 december 2012 16:29 schreef Ame_thyst het volgende:
Ook dat niet, had ik maar niet net dat frikandellenbroodje moeten etenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon geen zin om te eten...
Geen blanke mag ik hopen, ik iwl de eerste blanke preciousquote:
jammer dat Enschede 2 uur reizen is met OV...quote:
Je wens komt nog goed.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen blanke mag ik hopen, ik iwl de eerste blanke precious
Deshawn is ook zo'n bazinnennaamquote:
Ik ben juist de restjes aan het opmaken, want morgen terug naar thuisthuisquote:Op donderdag 20 december 2012 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
ik moet nog boodschappen doen, want ik helemaal geen eten in huis en het regent buiten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |