Gaafheid !!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee heb ik niet gezien. Maar ik ben niet stiekem de vrouw van Gerard. Gelukkig niet.![]()
Maar Gerard en zijn vrouw zijn wel onze inspiratie vwb de naam.... toen we dat hoorden, hadden we beiden iets van WOW... toen ik op een gegeven moment zwanger was en hoorden dat het een jongen was, wisten we de naam! Tweede naam is Thom... naar Thom Yorke.
Haha ik vond het wel grappig toen Giel "Mijn naam is... Haas!" riep door Jannes heenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:02 schreef miieejj het volgende:
[..]
Die ging giel knuffelen.. soort van
Zijn ze te paard?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef Momo... het volgende:
Schijnbaar staan Douglas & Fer in de buurt van de oude markt.
Ow dat is echt ellende. Daar ben je flink druk mee. Sterkte en beterschap...quote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zit hier met twee kotsende kleuters, en een dreumes met diarree
joepie, kerstvakantie
Ben ik wel beter in gewordenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life
Hehe.quote:
heb je wel goed overzicht over de massa, op je paardquote:
Kost minder energie. Meer energie voor leuke dingenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben ik wel beter in gewordenmaar mag nog wel een stuk beter.
Ja, hadden we wel willen doen....quote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat ene maandjejammer dat je geen reactie krijgt, had je er anders gebruik van gemaakt?
[..]
Ja
Niet?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:02 schreef Karina het volgende:
Smartphone bende oei, gelukkig heb ik geen smartphone
ja, een goede planning is weer fer te zoekenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Er was teveel fertraging om het nog voor 4 uur te halen
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet?Valt me tegen van je.. hippe oude dame die gamed, voetbal 'kijkt', hardcore af en toe wel kan waarderen.. maar geen smartphone
Nee vind ik zonde van mijn geldquote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet?Valt me tegen van je.. hippe oude dame die gamed, voetbal 'kijkt', hardcore af en toe wel kan waarderen.. maar geen smartphone
Oh ik dacht misschien had zijn paard zich ferstapt.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Er was teveel fertraging om het nog voor 4 uur te halen
Je zou eens moeten weten..quote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kost minder energie. Meer energie voor leuke dingen
Thee Boxquote:
Een hele pot jongehquote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt bij jou thee zetten dan?
Hihi het is dat ik te krap bij kas zit anders hadden ze op Koen en Sander mogen passenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, hadden we wel willen doen....In ieder geval willen aanmelden. Rob
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee vind ik zonde van mijn geldInternetten kan ik thuis of op mijn werk, als ik boodschappen doe of zo hoeft dat echt niet hoor
Ik denk dat het te druk is en mensen handtekeningen willen en ze zich daarom niet kunnen ferplaatsen.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik dacht misschien had zijn paard zich ferstapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |