GMTA, heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 20 december 2012 16:00 schreef henkde_j het volgende:
Ga je even thee zetten, 180 posts verder
Hoe lang duurt bij jou thee zetten dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:00 schreef henkde_j het volgende:
Moet je nagaan als je een half uurtje aan de telefoon zit met een klantquote:Op donderdag 20 december 2012 16:00 schreef henkde_j het volgende:
Ik zit hier met twee kotsende kleuters, en een dreumes met diarreequote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, minimaal 4 jaar. En Lennon wordt pas volgende maand 4. Ik heb al meerdere keren gevraagd of dat een probleem is, maar krijg helaas geen reactie. Snap wel dat ze een grens moeten stellen.
[..]
Ow dat is ook vervelend. Ik heb vooral last van een niet-luisterende brutale pré puber.
Wat heeft hij gestolen dan? Op wat hartjes van naieve tiener meisjes.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
he, maar hij blijft wel een boef!
Een paar uur werken en je bent al helemaal honderd topics verderquote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je een half uurtje aan de telefoon zit met een klant
Oh dat ene maandjequote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, minimaal 4 jaar. En Lennon wordt pas volgende maand 4. Ik heb al meerdere keren gevraagd of dat een probleem is, maar krijg helaas geen reactie. Snap wel dat ze een grens moeten stellen.
[..]
Ow dat is ook vervelend. Ik heb vooral last van een niet-luisterende brutale pré puber.
Jaquote:Op donderdag 20 december 2012 16:00 schreef De_Nater het volgende:
Heb ik gisteren nog vrouwelijk schoon gemist?
Nee heb ik niet gezien. Maar ik ben niet stiekem de vrouw van Gerard. Gelukkig niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:58 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn eerdere vraag niet gezien heb? Ben jij niet stiekem de vrouw van Gerard? Zij hebben toch ook een kleine die Lennon heet?
Vertelquote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nouja dieptepunten dan, met z'n beschuit met muisjesrap
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:00 schreef dockx het volgende:
[..]
Het toppunt was toen hij een rap moest maken voor een paar dames aan het huis die koekjes verkochten. Hij kon ter plekke niks verzinnen en moest er even voor gaan zitten zei hij, na een kwartier kwam hij met een rap van 2 regels. Ongekend slecht die gast..
Pics.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat ene maandjejammer dat je geen reactie krijgt, had je anders er gebruik van gemaakt?
[..]
Ja
Die ging giel knuffelen.. soort vanquote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Jannes heeft meer hoogtepunten geproduceerd dan slaapgast Gers
Kom er maar in met de FERvelende grapjes.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef Momo... het volgende:
Schijnbaar staan Douglas & Fer in de buurt van de oude markt.
Ik kwam pas om 3 uur uit me bed.. heb nog lekkere worstenbroodjes van bakkerij 't stoepjequote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef Karina het volgende:
Ik had net een frikandellenbroodje en een glas witte wijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |