Ik voel maar zelden de drang om iets of iemand af te zeiken, da's iets wat ik nooit zal begrijpen van de mensquote:Op donderdag 20 december 2012 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja bij mij is het allebei wel het positieve maar ook het negatieve.
Ik denk dat je mijn eerdere vraag niet gezien heb? Ben jij niet stiekem de vrouw van Gerard? Zij hebben toch ook een kleine die Lennon heet?quote:
Idd...quote:
Ik geloof dat jij van Chelsea Dagger anders niet zo blij wordt, dus je mist niksquote:Op donderdag 20 december 2012 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd...
Ik heb gewoon reclame
Ik blief ze beiden niet meer, respectievelijk 420 en 250 keer gedraaid op 3fm.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:56 schreef Karina het volgende:
Ik vind deze versie leuker dan liki lee of hoe ze heet.
Ja, minimaal 4 jaar. En Lennon wordt pas volgende maand 4. Ik heb al meerdere keren gevraagd of dat een probleem is, maar krijg helaas geen reactie. Snap wel dat ze een grens moeten stellen.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit er een bepaalde leeftijd aan vast?
[..]
Ow dat is ook vervelend. Ik heb vooral last van een niet-luisterende brutale pré puber.quote:makkelijk toch
Koen is ook niet te harden.. Maar die heeft gelukkig vakantie, die kon de afgelopen 2 dagen alleen maar huilen.. niks was goed Echt sip
Toevallig vind ik dat dan wel weer een geinig nummerquote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij van Chelsea Dagger anders niet zo blij wordt, dus je mist niks
he, maar hij blijft wel een boef!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, hij straalt gewoon niks uit.. lijkt me totaal geen leuke gast om mee om te gaan.
Bedenk voortaan goed wat je met je laatste YOLO doet...quote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is de tijd van bezinning. De Maya's hebben ongelijk. Daar gaat je geld, doe je eens een stevige YOLO-sessie. Blijkt het op het verkeerde moment.
Niet? Goede eigenschapquote:Op donderdag 20 december 2012 15:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik voel maar zelden de drang om iets of iemand af te zeiken, da's iets wat ik nooit zal begrijpen van de mens
Komt omdat ze er niet warenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef Melleyn het volgende:
Hoe laat is Gers eigenlijk vertrokken? Heb de 'hoogtepunten' van vannacht nog niet gezien.
die zijn er ook nietquote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef Melleyn het volgende:
Hoe laat is Gers eigenlijk vertrokken? Heb de 'hoogtepunten' van vannacht nog niet gezien.
Het toppunt was toen hij een rap moest maken voor een paar dames aan het huis die koekjes verkochten. Hij kon ter plekke niks verzinnen en moest er even voor gaan zitten zei hij, na een kwartier kwam hij met een rap van 2 regels. Ongekend slecht die gast..quote:
rond half 10quote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef Melleyn het volgende:
Da's niet zo moeilijk hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet? Goede eigenschapwas ik maar wat meer zoals jij..
rond kwart voor 10quote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef Melleyn het volgende:
Ik vond het moment dat Gers ter plekken wat tekst moest verzinnen en helemaal stil viel wel een mooi moment.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Komt omdat ze er niet waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |