Juist heerlijk, lkekker rustigquote:Op donderdag 20 december 2012 16:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, schor zijn staat niet gelijk aan ziek zijn. Ik heb zelf ook wel eens dagenlang een keertje of 10 zo erg als dit rondgelopen, niks aan het handje verder.
Als ik dit zo hoor, moet je daar maar blij mee zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 16:23 schreef DeLuna het volgende:
Ik wilde ook bij dat team maar ik was niet geschikt
Heb je ze even voorzien van koek en zopie?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:23 schreef Pino112 het volgende:
Deze fietsers hebben bij mij int dorp een tussenstop gehad.
Oww dan heb ik je over het hoofd gezien en geen notificatie ontvangenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had toch op jou gereageerd? Nav je vraag over de naam Lennon / vrouw Gerard toch?
Je staat zeker niet op mijn negeerlijst, sterker nog, ik heb geen negeerlijst.
Je vriend wilde deepthroaten?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, schor zijn staat niet gelijk aan ziek zijn. Ik heb zelf ook wel eens dagenlang een keertje of 10 zo erg als dit rondgelopen, niks aan het handje verder.
Ik vond mezelf toen al overdreven maar ik was nog te verlegen enzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als ik dit zo hoor, moet je daar maar blij mee zijn
Vrijetijds managersquote:
Tot nu toe hoor ik er alleen negatieve berichten over, maar ik hoop dat het voor jullie wel werktquote:
Ik was toen ook al belmiepquote:Op donderdag 20 december 2012 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Juist heerlijk, lkekker rustig
Hoef je weinig te lullen etc...
Voor een DJ wat kuttiger natuurlijkMaar het klinkt wel stoer
Oke.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:23 schreef Pino112 het volgende:
Deze fietsers hebben bij mij int dorp een tussenstop gehad.
Geen probleem hoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:24 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Oww dan heb ik je over het hoofd gezien en geen notificatie ontvangen
ExcusesIk ga terugzoeken haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |