Jup. Whatsapp verlaagt de drempel om berichten te versturen drastisch. Niet echt goed voor je slaapritmequote:Op donderdag 20 december 2012 16:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en nee, je gaat ook wel anders om met je berichten, nu boeit het niet meer zoik heb 23,165 berichten verstuurd met whatsapp.. nou met SMS was dat nog niet de helft geweest, ver er onder. Maar je hoeft niet meer uit te kijken
iOS6 design?? Geen idee wat het verschil is eigenlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
iOS6 design.. waarom is het zo dat 9/10 keer een nieuw ontwerp altijd lelijker is dan het oude
Ook niet goed in relaties, dat heeft zich onlangs maar weer eens bewezenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jup. Whatsapp verlaagt de drempel om berichten te versturen drastisch. Niet echt goed voor je slaapritme
Sta ik nou jou op de negeerlijstquote:Op donderdag 20 december 2012 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx. We zijn ook nog steeds erg blij ermee.
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:20 schreef Ame_thyst het volgende:
zal ik de US zo nu niet gedraaid worden denk
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker vanuit heerenveen fietsen
Kwam net gasten tegen die vanuit Sittard aan het hardlopen waren.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker vanuit heerenveen fietsen
Eens (uit ervaring)quote:Op donderdag 20 december 2012 16:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook niet goed in relaties, dat heeft zich onlangs maar weer eens bewezen
tuurlijk joh, drankje erin en gaanquote:Op donderdag 20 december 2012 16:21 schreef geindoctrineerd het volgende:
Michiel gaat dit niet halen als ik dit zo hoor
Ik had toch op jou gereageerd? Nav je vraag over de naam Lennon / vrouw Gerard toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:21 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Sta ik nou jou op de negeerlijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |