probeer het ook niet op te letten.. tis wel schijt irritant..quote:Op donderdag 20 december 2012 15:51 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ah joh daar moet je gewoon schijt aan hebben
Mijn DM box staat open hoor, ik ben sowieso veel gezelliger in DM. Nee dat is geen hint.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja, die zijn nou ook hier.. ga ik niet zeggen
zal wel ff dm'enquote:Op donderdag 20 december 2012 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn DM box staat open hoor, ik ben sowieso veel gezelliger in DM. Nee dat is geen hint.
Ah op die manier, wel begrijpelijk al ben ik ook een Gers hater en uit ik dat ook.. kan wel vervelend zijn om het zo vaak te lezen en het nergens anders over gaat.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niemand. Ik ging weg omdat ik geen tig topics vol metover Gers hoef te lezen
Dat is wel een hintquote:Op donderdag 20 december 2012 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn DM box staat open hoor, ik ben sowieso veel gezelliger in DM. Nee dat is geen hint.
Haterquote:Op donderdag 20 december 2012 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah op die manier, wel begrijpelijk al ben ik ook een Gers hater en uit ik dat ook.. kan wel vervelend zijn om het zo vaak te lezen en het nergens anders over gaat.
Die is bijna nooit gedraaid, bij mijn weten. Niet op 3FM in ieder geval, dat was altijd de Magician-remix.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:53 schreef De_Nater het volgende:
Oh dear godWanneer gaat nou weer eens het origineel gedraaid worden.
Vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:53 schreef De_Nater het volgende:
Oh dear godWanneer gaat nou weer eens het origineel gedraaid worden.
Overdag lijken het meer mainstream-nummers te zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 15:53 schreef Karina het volgende:
Het lijkt alsof ze overdag leukere nummers draaien dan 's avonds.
Zo klopt iequote:Op donderdag 20 december 2012 15:53 schreef Karina het volgende:
Het lijkt alsof ze 's nachts leukere nummers draaien dan overdag.
Die vond ik wel goed.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die is bijna nooit gedraaid, bij mijn weten. Niet op 3FM in ieder geval, dat was altijd de Magician-remix.
Oh dan ben ik zeker van de mainstreamquote:Op donderdag 20 december 2012 15:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Overdag lijken het meer mainstream-nummers te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |