Kan het wel begrijpen, gebruik het ook niet zo veel hoor maar vind het wel erg makkelijk. Vooral als ik ergens moet wachten even wat spelletjes doen of whatsappen tegen de verveling wat alleen maar tot stress leid.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ja zoiets inderdaadAls ik ergens op bezoek ben hoef ik ook niet op internet trouwens.
Haha, doe alsnog een bod!! Doen!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ?
Misschien willen ze oppassen zodat wij naar het glazen huis kunnen gaan
http://www.rtl.nl/compone(...)t-in-appartement.xmlquote:Op donderdag 20 december 2012 16:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vandaar dat ik niks van jullie grapjes volg
Hahaha niet nodig hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Indien geen partner.. maar een topic aan voor een SRdate, het uiteten is gratis door de oppassers en van het geld dat je date betaald dat gebruik je om te doneren.
Eens... en ik vind het ideaal in de trein...quote:Op donderdag 20 december 2012 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan het wel begrijpen, gebruik het ook niet zo veel hoor maar vind het wel erg makkelijk. Vooral als ik ergens moet wachten even wat spelletjes doen of whatsappen tegen de verveling wat alleen maar tot stress leid.
Nee want geldquote:Op donderdag 20 december 2012 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haha, doe alsnog een bod!! Doen!
Waarom wil hij dan zijn paard in een appartementquote:Op donderdag 20 december 2012 16:09 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)t-in-appartement.xml
![]()
![]()
Wat er niet is moet je niet uitgevenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahaha niet nodig hoorIk heb een partner.. de auto moet morgen naar de garage
Distributieriem![]()
Gelukkig is hij wel apk gekeurd voor 35 eurie
Ik moest laatst naar de garage, daar staat gewoon een pc dus zelfs daar had ik geen smartphone nodigquote:Op donderdag 20 december 2012 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan het wel begrijpen, gebruik het ook niet zo veel hoor maar vind het wel erg makkelijk. Vooral als ik ergens moet wachten even wat spelletjes doen of whatsappen tegen de verveling wat alleen maar tot stress leid.
Ow ja, bummer is dat....quote:Op donderdag 20 december 2012 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want geld
Ik heb al een plaatje aangevraagd
Ja, ik ben geen OV persoon maar inderdaad in de trein is het bijv erg fijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens... en ik vind het ideaal in de trein...
Daaromquote:Op donderdag 20 december 2012 16:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat er niet is moet je niet uitgeven
Cheapass smartphone nemen, kun je kosten besparen door te whatsappen.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest laatst naar de garage, daar staat gewoon een pc dus zelfs daar had ik geen smartphone nodigMaar ik had een tijdschrift meegenomen, beetje zitten lezen.
snap niet waarom dat paard zo duur is, ziet er niet uit dat dier.quote:
Ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:11 schreef TwenteFC het volgende:
Is de tussenstand vandaag weer om 8u?
Nah ik wacht wel tot deze kapot isquote:Op donderdag 20 december 2012 16:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Cheapass smartphone nemen, kun je kosten besparen door te whatsappen.
Ik moet elke week 3x heen en 3x terug ivm mijn werk. Wifi is vaak niet goed...quote:Op donderdag 20 december 2012 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen OV persoon maar inderdaad in de trein is het bijv erg fijn.
Leuk!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb dit vest gekocht voor de jongens:
[ afbeelding ]
Hij is zo leuk
Twan heeft van zijn eigen geld dit shirt gekocht:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |