Haha ja zoiets inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2012 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..].. a.k.a ik ben een FOK verslaafde ik kom alleen buiten voor boodschappen en als ik naar het werk moet.
![]()
Dan snap ik het welquote:
Kan allemaal, erg fervelend. Maar het meest fervelende vind ik die Douglas want die is ferschrikkelijk slecht. Het zou me ferbazen als hij een toptransFER ferdient.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik dacht misschien had zijn paard zich ferstapt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan snap ik het wel
[..]
Kan allemaal, erg fervelend. Maar het meest fervelende vind ik die Douglas want die is ferschrikkelijk slecht. Het zou me ferbazen als hij een toptransFER ferdient.
Ja is toch gewoon tof... Peace zei dat hij eigenlijk ook wel thuis wilde blijven dan... gewoon avondje met Rob ouwehoeren.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihi het is dat ik te krap bij kas zit anders hadden ze op Koen en Sander mogen passen![]()
Ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:00 schreef De_Nater het volgende:
Heb ik gisteren nog vrouwelijk schoon gemist?
Hahaha ja toch lijkt mij ook wel relaxedquote:Op donderdag 20 december 2012 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja is toch gewoon tof... Peace zei dat hij eigenlijk ook wel thuis wilde blijven dan... gewoon avondje met Rob ouwehoeren.
Yi-Long ziet anders wel een toekomst voor hem als ferdedigende mid, type Yaya Touré. Ferbaasde ik me wel over.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan snap ik het wel
[..]
Kan allemaal, erg fervelend. Maar het meest fervelende vind ik die Douglas want die is ferschrikkelijk slecht. Het zou me ferbazen als hij een toptransFER ferdient.
Wie dan?quote:
Pics.quote:
quote:
Ferschrikkelijk, net als dat Adele nu gedraaid wordt.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:07 schreef alors het volgende:
[..]
Yi-Long ziet anders wel een toekomst voor hem als ferdedigende mid, type Yaya Touré. Ferbaasde ik me wel over.
Ja, mij ook. Zij regelen ook een avondje weg voor je.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahaha ja toch lijkt mij ook wel relaxed
Indien geen partner.. maar een topic aan voor een SRdate, het uiteten is gratis door de oppassers en van het geld dat je date betaald dat gebruik je om te doneren.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihi het is dat ik te krap bij kas zit anders hadden ze op Koen en Sander mogen passen![]()
quote:
Ja ?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Zij regelen ook een avondje weg voor je.
Hij zou een rapje schrijven voor wat dames die beschuit met muisjes aan het verkopen waren op het plein. Moeilijk, moeilijk, ze moesten van Gers maar even met een woordenlijstje komen wat er dan in moest. Halfuur later had Gers dan eindelijk 3 regels geschreven in het niveau "Sinterklaas zat te denken".. Grote afgangquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |