Nee hoor. er zijn velen met mij die menen dat het een gestoorde gek was, die toevallig leuke muziek maakte, maar verder als role-model maar een heel slecht voorbeeld gaf, dus als zodanig weinig voor de wereld betekende.quote:
Pot en ketel.quote:En nee, je laat anderen niet in hun waarde.
Sorry to burst your bubble.quote:
Boeit toch niet wat zij te zeggen heeft, dus dat geeft niets hoorquote:Op maandag 17 december 2012 01:09 schreef Specularium het volgende:
Ik kreeg een DM, maar dat mag ik niet posten.
OMG!! Er was laatst een 'come dine with me' hier in Ierland, en daar zat een vent bij die was ook obsessief MJ fan, net als Robijn51 (want ze is allang geen 48 meer). Die gebruikte elke twee woorden Cha'mone, zeeeeeer irritant!!quote:
Ik ook!quote:Op maandag 17 december 2012 01:09 schreef Specularium het volgende:
Ik kreeg een DM, maar dat mag ik niet posten.
En ik ook, nadat ik haar op PM geblocked had.quote:
Ik krijg er net nog 1!quote:Op maandag 17 december 2012 08:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En ik ook, nadat ik haar op PM geblocked had.
De honden lusten er geen brood van. Schelden dat het niet normaal meer is, en ook nog even mijn man erbij betrekken, die 1,5 jaar geleden een vreselijk auto-ongeluk had, en die wenst ze toe dat ie er nog maar lang last van mag hebben. Hoe erg ben je dan?? Ook maar geblocked op DM.
Gelukkig zijn er blokkeerknopjesquote:Op maandag 17 december 2012 09:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik krijg er net nog 1!
Het nieuws van vandaag: Het regent in Ierland.quote:
Okquote:
Het is bijna 21-12, dekking zoeken is zinloos.quote:Op maandag 17 december 2012 09:25 schreef Voorschrift het volgende:
Oh crap, de NWS sc herleeft.
Zoek de schuilkelders!
Nog een teken dat het einde der tijden aanstonds isquote:Op maandag 17 december 2012 09:25 schreef Voorschrift het volgende:
Oh crap, de NWS sc herleeft.
Zoek de schuilkelders!
Remlieffie, wat doe jij in het zwart?quote:Op maandag 17 december 2012 09:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog een teken dat het einde der tijden aanstonds is
Wie?quote:Op maandag 17 december 2012 09:30 schreef Voorschrift het volgende:
In dat geval bent u een waardig W_T opvolger.
Oh, ik gun het hem wel, wat rust enzo, maar het ziet er zo raar uit.quote:
Remlofs aartsvijand uit de tijd dat fok nog jong en onbedorven was.quote:
Mijn tijd zat er opquote:Op maandag 17 december 2012 09:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Remlieffie, wat doe jij in het zwart?![]()
Staat je niet!
Zolang je maar wel gewoon op FOK! blijftquote:Op maandag 17 december 2012 09:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn tijd zat er op
Het is wel effe wennen na 6 jaar, maar het voelt goed
En dat op de vroege ochtend.quote:Op maandag 17 december 2012 10:21 schreef HyperViper het volgende:
Jezus wat een gestoorde wichten hier op fok. Tering.
Veel plezier dan met je uitgestorven SC.quote:Op maandag 17 december 2012 11:32 schreef timmmmm het volgende:
En vanaf hier gaan we allemaal weer lief tegen elkaar doen. Als je tegen of over elkaar wil kankeren doe je dat maar per PM.
Ik ga ervan genieten inderdaadquote:Op maandag 17 december 2012 11:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Veel plezier dan met je uitgestorven SC.
Uiteraard, kan niet zonderquote:Op maandag 17 december 2012 10:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zolang je maar wel gewoon op FOK! blijft
Sp3c let je even op: libelle.quote:Op maandag 17 december 2012 11:32 schreef timmmmm het volgende:
En vanaf hier gaan we allemaal weer lief tegen elkaar doen. Als je tegen of over elkaar wil kankeren doe je dat maar per PM.
quote:Op maandag 17 december 2012 12:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb heul geen haar om bloemetjes in te vlechten!
* sp3c maakt aantekeningenquote:Op maandag 17 december 2012 12:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sp3c let je even op: libelle.
Dude.quote:
quote:
Eigenlijk gaat het precies hetzelfde. Alleen in het eerste geval gaat de chinees eruit, in het tweede erinquote:
Ik leef om jou te verbazenquote:Op donderdag 20 december 2012 09:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het valt me nog mee dat timmmm het plaatje niet weghaalt.
VS is meer van halal worst.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk gaat het precies hetzelfde. Alleen in het eerste geval gaat de chinees eruit, in het tweede erin
NWS / NWS verkiezingen 2012quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:29 schreef DeParo het volgende:
Ik hoop dat de NWS verkiezingen gaan werken.
Ik dacht dat ik een aardig evenwicht had gemaakt tussen positief en negatief, maar ik zie dat er een paar bij zijn gekomenquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:01 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het lastig deze als mod in te vullen, omdat er ook veel negatieve vragen instaan
Op zich vind ik het ook helemaal niet erg hoor. Negatieve awards horen er nou eenmaal bij. Wat zijn de gouden loekies zonder de loden leeuwquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een aardig evenwicht had gemaakt tussen positief en negatief, maar ik zie dat er een paar bij zijn gekomen
Ik ga niet stemmen om de reden dat ik er de humor niet van in kan zien wanneer iemand voor iets weggezet gaat worden omdat iemand de mening van een ander niet deelt. Ligt mij in NWS te gevoelig. Nog meer feedbackgeneuzel wanneer je mod.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op zich vind ik het ook helemaal niet erg hoor. Negatieve awards horen er nou eenmaal bij. Wat zijn de gouden loekies zonder de loden leeuw
Alleen ik voel me altijd zo rot om negatief over mn users te praten, want ik hou van jullie allemaal
Dit soort grappen zijn ook onvermijdelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:04 schreef De_Guidance het volgende:
De Volkskrant trofee, voor de user met de sterkste argumenten:
Mutant01
De Telegraaf trofee, voor de user met de zwakste argumenten: Elfletterig
U bent jaloers?quote:Op zondag 23 december 2012 07:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit soort grappen zijn ook onvermijdelijk.
Slechts feitenquote:Op zondag 23 december 2012 07:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit soort grappen zijn ook onvermijdelijk.
Jij?quote:Op zondag 23 december 2012 19:09 schreef Specularium het volgende:
Een mening als feit verpakt, weet je wie daar ook groot mee is geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
Zet er eens wat tekst bij. Wat is het doel van het posten van deze fotoquote:
Ik dacht een gezellig gezinnetje met de kerstgedachte.quote:Op zondag 23 december 2012 19:31 schreef paddy het volgende:
[..]
Zet er eens wat tekst bij. Wat is het doel van het posten van deze foto
Nee kan me er wel in vinden in die mening.quote:Op zondag 23 december 2012 19:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben ik de enige die die kinderen op downkinderen vind lijken zo?
Ze lijken veel op hun vader.quote:Op zondag 23 december 2012 19:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben ik de enige die die kinderen op downkinderen vind lijken zo?
Dat hoop ik voor ze, anders krijgen we een maagdenkoningin, dan moeten we weer een of andere Duitser van lage adel als Bernhardt importeren met veel geld op de toonbank.quote:Op zondag 23 december 2012 19:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze gaan meer op hun ma lijken als ze ouder worden.0
quote:Op zondag 23 december 2012 19:31 schreef paddy het volgende:
[..]
Zet er eens wat tekst bij. Wat is het doel van het posten van deze foto
Bummer, ik dacht een diepzinnige discussiequote:Op zondag 23 december 2012 19:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht een gezellig gezinnetje met de kerstgedachte.
Ja, mmmm..... Ga ik er ook maar 1 posten om er weer een beetje een andere sfeer in te gooien voor wat evenwichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
Het betreffende plaatje zou je verwachtingspatroon al moeten temperen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Bummer, ik dacht een diepzinnige discussie
In die sfeer ben ik al behoorlijk, daar heb ik dit niet voor nodigquote:Op zondag 23 december 2012 19:40 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, mmmm..... Ga ik er ook maar 1 posten om er weer een beetje een andere sfeer in te gooien voor wat evenwicht
Wel lekker hard zetten graag
Heb je de spoiler al gezien? Heerlijke tekstquote:Op zondag 23 december 2012 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In die sfeer ben ik al behoorlijk, daar heb ik dit niet voor nodig
Ja, stelt verwachtingspatroon maar weer bijquote:Op zondag 23 december 2012 19:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Het betreffende plaatje zou je verwachtingspatroon al moeten temperen.
Ik ken hem. Ik ken de helft van de queenliedjes uit mijn hoofd denk ik. En er zijn heel veel queenliedjes, dat weet jequote:Op zondag 23 december 2012 19:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb je de spoiler al gezien? Heerlijke tekst
Zou willen dat ik dat zo kon roepen hahaha
Mwa, ze vochten terug. Die wilma (kindsterretje) die heeft helemaal niets overgehouden aan haar inzet. Al moet ik zeggen dat die nog steeds positief isquote:Op zondag 23 december 2012 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ken hem. Ik ken de helft van de queenliedjes uit mijn hoofd denk ik. En er zijn heel veel queenliedjes, dat weet je
Wat een zwaar leven eigenlijk Padsels. Dat maakt me verdrietig
quote:Op zondag 23 december 2012 19:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Mwa, ze vochten terug. Die wilma (kindsterretje) die heeft helemaal niets overgehouden aan haar inzet. Al moet ik zeggen dat die nog steeds positief is
Dat is toch best gay, dude...quote:Op zondag 23 december 2012 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ken hem. Ik ken de helft van de queenliedjes uit mijn hoofd denk ik. En er zijn heel veel queenliedjes, dat weet je
Ze zeggen dat Freddie ook erg positief was!quote:Op zondag 23 december 2012 19:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Mwa, ze vochten terug. Die wilma (kindsterretje) die heeft helemaal niets overgehouden aan haar inzet. Al moet ik zeggen dat die nog steeds positief is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 19:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is toch best gay, dude...
Exact wat ik in gedachten had.quote:Op zondag 23 december 2012 19:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen omdat ik altijd zo stofzuig?
quote:Op zondag 23 december 2012 19:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Exact wat ik in gedachten had.
ieeeeuw!quote:
timmmmm over 50 jaar!!!!!!!!!quote:
Bij jou moet ik altijd aan deze denkenquote:Op zondag 23 december 2012 19:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Exact wat ik in gedachten had.
Als je die vriendjes van 'm ziet dan mwoh, geen probleem.quote:
man ik zat al te zoeken (naar Gerard Joling)quote:
Je hebt het me beloofd, addergebroedquote:Op zondag 23 december 2012 20:10 schreef Specularium het volgende:
Ik moet eigenlijk nog even een nominatielijstje maken.
Helemaal geen zin zin, maarja, anders blijft het weer zo'n halvegare ellende.
Ik twijfelde tussen Gordon of deze van Jolingquote:Op zondag 23 december 2012 20:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
man ik zat al te zoeken (naar Gerard Joling)
ik zit al vast bij user met de sterkste argumentenquote:Op zondag 23 december 2012 20:10 schreef Specularium het volgende:
Ik moet eigenlijk nog even een nominatielijstje maken.
Helemaal geen zin zin, maarja, anders blijft het weer zo'n halvegare ellende.
quote:Op zondag 23 december 2012 20:17 schreef sp3c het volgende:
dus je denkt dat alleen je haar grijs gaat worden met de jaren?
Volgens mij zit er op dit moment ook niet veel verschil inquote:Op zondag 23 december 2012 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
De NWS SC en de NWS FC.
Ik raak in de war, ze raken door elkaar.
Van binnen neem ik aanquote:Op zondag 23 december 2012 20:07 schreef sp3c het volgende:
sp3c over 50 jaar
[ afbeelding ]
Frutsels over 50 jaar
[ afbeelding ]
Paddy over 50 jaar
[ afbeelding ]
what a team
Mja, zou nog kunnen ook, maar met de alcohol die jullie altijd claimen te nuttigen zou je naast me mogen liggenquote:Op zondag 23 december 2012 21:24 schreef sp3c het volgende:
ik wilde eigenlijk een epische graftombe plaatsen maar dat vond zelfs ik wat te grof
daarom een tombe ... zetten we NWS op de voordeur en klaarquote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Mja, zou nog kunnen ook, maar met de alcohol die jullie altijd claimen te nuttigen zou je naast me mogen liggen
Je kan het wel omdraaien naar mij, maar ik stel je gewoon een vraag. Waar komt dat fanatisme toch vandaan, waarom ben je zo extreemquote:Op maandag 24 december 2012 23:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ben je echt zo simpel? Op zn Hollywoods 'ja hij is als klein kind verkracht door moslims, daarom haat hij ze zo.'
Dafuq je bent echt 19 of zo hé?
quote:Op maandag 24 december 2012 23:43 schreef De_Guidance het volgende:
Gewoon wonen in een Haagse kutbuurt icm mediagebeuren rond moslims en islam en islamitische landen.
En daarna op internet veel discussies volgen en eenzijdige informatie tot je nemen, waarbij elk nieuwsbericht bijdraagt aan de afkeer en 'radicalisering'.
Dit allemaal icm met bepaalde persoonlijkheid en opvoeding die je er vatbaar voor maakt.
Ik moest lachenquote:Op maandag 24 december 2012 23:49 schreef De_Guidance het volgende:
Xenos, kopen jullie daar nog wat?
Weinigs extreems aan. Wel gewoon veel ervaring met die falers genaamd religieuzen. In tegenstelling tot jij...quote:Op maandag 24 december 2012 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan het wel omdraaien naar mij, maar ik stel je gewoon een vraag. Waar komt dat fanatisme toch vandaan, waarom ben je zo extreem
Laatste wat ik daar heb gekocht is alweer jaren terug denk ik... vermoedelijk voor een pakjesavond met kerst in 2001 ofzo...quote:Op maandag 24 december 2012 23:49 schreef De_Guidance het volgende:
Xenos, kopen jullie daar nog wat?
Er is wel een handgranaat gegooid in mijn straat door jouw volk.quote:
Het is inderdaad geen moord, roof of verkrachting. Jammer dat ik hier niet opkwam bij mijn voorbeeldenquote:Op maandag 24 december 2012 23:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Er is wel een handgranaat gegooid in mijn straat door jouw volk.
Beat that.
Voor je gaat miepen dat ik hier iets in geedit heb, ik wilde alleen maar even wat testenquote:Op maandag 24 december 2012 23:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Beat that.
Wie is mijn volk? De Hofstadgroep ? Dat is meer jouw volk. Geflipte Hagenezen.quote:Op maandag 24 december 2012 23:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Beat that.
Cobra 6 doet wonderenquote:Op maandag 24 december 2012 23:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Beat that.
Ben je echt zo onwijs simpel?quote:Op maandag 24 december 2012 23:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor je gaat miepen dat ik hier iets in geedit heb, ik wilde alleen maar even wat testen
Moslims. Jouw geloofsgenoten.quote:Op maandag 24 december 2012 23:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wie is mijn volk? De Hofstadgroep ? Dat is meer jouw volk. Geflipte Hagenezen.
Waarom ben ik simpel als ik even kijk hoe mijn knopjes werken? Dat strooi je wel snel in het rond hè, dat labelquote:Op maandag 24 december 2012 23:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ben je echt zo onwijs simpel?
Moet haast wel, gezien dat je gratis werkt voor iemand die er een prima inkomen aan overhoud
Je moest nu opeens 'testen hoe je knopjes werken?'quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom ben ik simpel als ik even kijk hoe mijn knopjes werken? Dat strooi je wel snel in het rond hè, dat label
Het zijn ook altijd die Amerikaan/Nederlanders hèquote:Op maandag 24 december 2012 23:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Moslims. Jouw geloofsgenoten.
Ja, true story. Ik vroeg me af of ik smileys ook kon wijzigen. en dat kon!quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je moest nu opeens 'testen hoe je knopjes werken?'
Weet je niet. Vind nog steeds dat ze dichter bij jou lijken te staan, qua volk.quote:Op maandag 24 december 2012 23:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Moslims. Jouw geloofsgenoten.
Nou, ik weet van 2 granaatdingen in Den Haag, en ik ga er voor het gemak van uit dat het die uit 2004 (uit mijn hoofd was), en dat was door de hofstadgroep. Dus je kan op zich met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat hij wel islamitisch isquote:
Maar niet dat ze mijn geloofsgenoten zijn. Bovendien heet ik niet 'Die_Hofstadgruppe'.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik weet van 2 granaatdingen in Den Haag, en ik ga er voor het gemak van uit dat het die uit 2004 (uit mijn hoofd was), en dat was door de hofstadgroep. Dus je kan op zich met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat hij wel islamitisch is
Jij gelooft dat toch? Of niet?quote:
Actionquote:Op maandag 24 december 2012 23:54 schreef timmmmm het volgende:
Ik koop altijd bij de Xenos als ik cadeau's voor mijn moeder moet hebben. Daar verkopen ze nl teringzooi
Daar haal ik altijd kwasten voor de houtlijm en de spuitbussen hoogglans zijn van prima kwaliteit.quote:
Ik voel me niet voor veel te goed, maar de action is één van die dingen waar ik me zeker veels te goed voor voel. Je bent toch geen UWV klant?quote:
Mijn vrouw rooft die winkel wel helemaal leeg, onder het mom "het kost toch geen drol".quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:17 schreef Frutsel het volgende:
ik speelgoedsoldaatjes, sterretjes, taartmix en wasmiddel
Ok... Dit zegt al weer genoeg.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar haal ik altijd kwasten voor de houtlijm en de spuitbussen hoogglans zijn van prima kwaliteit.
Verklaar nader.....quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ok... Dit zegt al weer genoeg.
Als je bij de action komt ben je gelijk een UWV klant?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik voel me niet voor veel te goed, maar de action is één van die dingen waar ik me zeker veels te goed voor voel. Je bent toch geen UWV klant?
Dus je hebt pukkels, een bril EN je bent een vaste Action-klant?quote:
Mavo is niet echt imponerend hoor, Action-klant.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je bij de action komt ben je gelijk een UWV klant?![]()
Moet ik nou ff opsommen wat ik voor werk doe en welke opleidingen en diploma's ik heb ofzo?
Zeg je nu dat ie lijkt op hoe jij er vroeger uitzag toen je je xenofobie ontwikkelde?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus je hebt pukkels, een bril EN je bent een vaste Action-klant?
Gecondoleerd.
Zeeman.quote:
Hadden ze die functie maar niet moeten toevoegen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Haal die irritante PI eens weg, je posts worden er zo sip van en verdienen beter speculaction
Pukkels? Zo af en toe ja. Een bril nou eenmaal makkelijker als lenzen en ja ik kom graag in die winkel, net als Van Cranenbroek.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus je hebt pukkels, een bril EN je bent een vaste Action-klant?
Gecondoleerd.
Dat heb ik inderdaad ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mavo is niet echt imponerend hoor, Action-klant.
Niets mis met lenzenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Pukkels? Zo af en toe ja. Een bril nou eenmaal makkelijker als lenzen en ja ik kom graag in die winkel, net als Van Cranenbroek.
Vertel eens wat is er mis mee?
Nee ik ben pas na 20 wijven getrouwd ipv na de eerste die niet wegrende.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ie lijkt op hoe jij er vroeger uitzag toen je je xenofobie ontwikkelde?
Als ik mijn vrouw in de ochtend zo zie tobbenquote:
Neuh, teveel gedoe. En ik ben nerd, ik zit 16 uur per dag voor een beeldscherm en dan zet ik mijn bril gewoon afquote:
Je moet je vrouw dan ook niet jouw lenzen in laten doenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ik mijn vrouw in de ochtend zo zie tobben, daarnaast zijn ze niet echt praktisch voor mijn werk.
Van de 21 vrouwen mag er maar eentje jou, ik kom één vrouw tegen en die blijft meteen hangen. Volgens mij kom ik beter uit de bus.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee ik ben pas na 20 wijven getrouwd ipv na de eerste die niet wegrende.
Ik heb twee grote lenzen voor het fijne houtwerk. Die krijgt ze niet in haar ogen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je moet je vrouw dan ook niet jouw lenzen in laten doen
Alleen je zaad soms hè?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb twee grote lenzen voor het fijne houtwerk. Die krijgt ze niet in haar ogen.
Hoax, jij doet je linkse bril nooit afquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, teveel gedoe. En ik ben nerd, ik zit 16 uur per dag voor een beeldscherm en dan zet ik mijn bril gewoon af
Als je dat echt niet snapt, ben je gewoon een mega kneus waar brilsmurf nog hip bij afsteekt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Pukkels? Zo af en toe ja. Een bril nou eenmaal makkelijker als lenzen en ja ik kom graag in die winkel, net als Van Cranenbroek.
Vertel eens wat is er mis mee?
Doe eens een foto van jezelf, HSG. Ik ben wel benieuwd nu, naar de zoveelste rantquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als je dat echt niet snapt, ben je gewoon een mega kneus waar brilsmurf nog hip bij afsteekt.
Maar winkel ze in de Action met je Wibra kleding en HA bril. Je zal het vast goed doen bij de chickas in het uitgaansleven!
Ooh ja en de Lidl kom ik ook regelmatig, maar daar koop ik niet de cola die is ranzig.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als je dat echt niet snapt, ben je gewoon een mega kneus waar brilsmurf nog hip bij afsteekt.
Maar winkel ze in de Action met je Wibra kleding en HA bril. Je zal het vast goed doen bij de chickas in het uitgaansleven!
Het is dus nog waar ook?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Van de 21 vrouwen mag er maar eentje jou, ik kom één vrouw tegen en die blijft meteen hangen. Volgens mij kom ik beter uit de bus.
Nee man, Freeway is best lekker...quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Ooh ja en de Lidl kom ik ook regelmatig, maar daar koop ik niet de cola die is ranzig.
ik heb eigenlijk geen flauw idee waar het gros van mijn kleren vandaan komen.........Kan goed uit de Zak Van Max zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sexpartner? Begin je nu over sexpartners.........quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is dus nog waar ook?
Ik lulde maar wat en het is nog raak ook? Je bent met je enige sexpartner getrouwd? Dat is fucking zielig gewoon.
Zwerven er genoeg van rond hier. Ook toen jij nog op de lagere school zat.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe eens een foto van jezelf, HSG. Ik ben wel benieuwd nu, naar de zoveelste rant
Cola koop ik bij de Sligro in glazen flessen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee man, Freeway is best lekker...
of heette die nu Freecell... oh nee das een spelletje
Die heb ik enkele SC's eerder gepost. Ik zal hem nog wel eens opzoeken voor jequote:Op dinsdag 25 december 2012 00:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zwerven er genoeg van rond hier. Ook toen jij nog op de lagere school zat.
Waar kan ik jouw pic zien eigenlijk?
Dat geloof ik graag.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:34 schreef betyar het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk geen flauw idee waar het gros van mijn kleren vandaan komen.........Kan goed uit de Zak Van Max zijn.
Ik drink geen cola.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Cola koop ik bij de Sligro in glazen flessen.
Wat ik wel weet is dat jouw badkamertje kleiner is dan onze wc. Als we dan toch gaan meten. Wat zeg ik, ik durf te wedden dat mijn vijver groter is als heel jouw onderkomen.quote:
Ja kunst in een dorp waar niemand wil wonen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat ik wel weet is dat jouw badkamertje kleiner is dan onze wc. Als we dan toch gaan meten. Wat zeg ik, ik durf te wedden dat mijn vijver groter is als heel jouw onderkomen.
Coca Cola in glazen fles is wel de lekkerste cola ooitquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Cola koop ik bij de Sligro in glazen flessen.
Dank je, bevalt prima eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja kunst in een dorp waar niemand wil wonen.
Oh en het is dan!
Maar veel plezier met je enige lover ooit
Lok het dan niet uitquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:40 schreef timmmmm het volgende:
Gedraag jullie eens. Dit soort gebitch wil ik niet onder mijn foto hebben
Dude 19 en kaal? Dat is gewoon pijnlijk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:37 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou in de herhaling HSG. Nu jij
Volgende keer zal ik aan de kanker vragen of hij misschien uiterlijk tot mijn 25ste wil wachten, omdat jij het anders zielig vindtquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dude 19 en kaal? Dat is gewoon pijnlijk.
Sorry ik zal niet meer bitchen...
Dadelijk krijgt ie nog medelijden met je.......quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik aan de kanker vragen of hij misschien uiterlijk tot mijn 25ste wil wachten, omdat jij het anders zielig vindt
Ehm ok. Krijgen we in een keer dat?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik aan de kanker vragen of hij misschien uiterlijk tot mijn 25ste wil wachten, omdat jij het anders zielig vindt
Geen vriendelijke ziekte.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien moet je eens nadenken voordat je begint te roeptoeteren, mafkees.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ehm ok. Krijgen we in een keer dat?
Frustel is een baasquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ehm ok. Krijgen we in een keer dat?
Daar heb ik ook al in voorzien, het is de tweede keer. Drie keer lukt me dan weer nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:49 schreef Frutsel het volgende:
Je had het liever in twee keer ofzo?
Kut EPT op tv.. en ik wilde net naar bed
Zit Lange Hans er bij?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:49 schreef Frutsel het volgende:
Je had het liever in twee keer ofzo?
Kut EPT op tv.. en ik wilde net naar bed
Niks mis mee als mensen met hun neus op de feiten worden gedrukt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:49 schreef Specularium het volgende:
Kanker erbij halen is voor niemand leuk, dan wordt het een soort Serious Request.
Alsof je mensen iets kwalijk kan nemen als ze van niks weten.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Niks mis mee als mensen met hun neus op de feiten worden gedrukt.
Ja dat had ik natuurlijk moeten zien aankomen. Uit het niets. Net zoals ik jou zou moeten ontzien vanwege je pukkels.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Misschien moet je eens nadenken voordat je begint te roeptoeteren, mafkees.
Blijven kankeren is ook voor niemand leuk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:49 schreef Specularium het volgende:
Kanker erbij halen is voor niemand leuk, dan wordt het een soort Serious Request.
Het is een taboe, dat is best vervelend voor mensen die het krijgen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:49 schreef Specularium het volgende:
Wenkbrauwen blíjven het langst dacht ik.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja dat had ik natuurlijk moeten zien aankomen. Uit het niets. Net zoals ik jou zou moeten ontzien vanwege je pukkels.
Incl chemo die de wenkbrauwen onaangetast laat.
Funfact: bij bestraling heb je 99 van de 100 keer haaruitval, en dat is slechts de helft tot driekwart van de tijd over je hele lichaam. Bij chemo zijn die percentages kleiner.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja dat had ik natuurlijk moeten zien aankomen. Uit het niets. Net zoals ik jou zou moeten ontzien vanwege je pukkels.
Als je ook maar een beetje verstand hebt wel ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
van de aktion zeker?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:55 schreef betyar het volgende:
Momenteel ben ik pukkelvrij, dat vier ik met een Küppers Kölsch.
Nou nou, niemand verwacht van HSG dat hij in zijn glazen bol mijn medische dossier kan lezen hoor. Hebben we dat patientenregister ook neit meer nodig.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je ook maar een beetje verstand hebt wel ja.
Hij wist het ook niet, Michael van Gerwen heeft voor zover ik weet ook geen kankerquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:55 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens d_h ziet zoiets natuurlijk niet aankomen.
Warsteiner is in de aanbieding 9,80 voor een krat.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
goed vuurwerk daar
vanaf de 28e dan
O.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hij wist het ook niet, Michael van Gerwen heeft voor zover ik weet ook geen kanker
Ach rot toch op. Wat ben je toch een ongelofelijke eikel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je ook maar een beetje verstand hebt wel ja.
Ik ga ook. Gedraag jullie, de kerstgratie is al geweest dus anders moet je gewoon zitten. streng alles dit datquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:07 schreef Frutsel het volgende:
Welterusten medefokkers! Fijne kerstdagen en vrede op aarde NWS
Nooit meer. Die spullen zijn al kapot als je de winkel uitloopt.quote:
man het blijft treffend hoorquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:37 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou in de herhaling HSG. Nu jij
Het feest van Sinterklaas?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:49 schreef sp3c het volgende:
ik was gister nog op het plein
wilde nog een dm sturen dat je moest komen maar ik was dronken en eigenlijk was er nix open, uiteindelijk kwamen we in die latin0 salsa tent in dat zijstraatje uit met zijn vieren en een random zwerver die we steeds bier bleven geven vanwege de kerstgedachte
daar tegenover denk ikquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het feest van Sinterklaas?
Verder mee eens, we moeten zeker eens bieren.
Das toch die mini coffeeshop genaamd de hut?quote:
En gezellig dat het was!quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef Disana het volgende:
Wat een ongekende drukte vannacht. Zo'n kerstgedachte doet wonderen.
Hahaha ja, ik zag het. Maar ach, het is een begin. Er willen er zelfs al twee met elkaar gaan drinken.quote:
kan wel!quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Das toch die mini coffeeshop genaamd de hut?
Bek houden of kom mee zuipen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahaha ja, ik zag het. Maar ach, het is een begin. Er willen er zelfs al twee met elkaar gaan drinken.
Dat durf ik met jou niet hoor, dan zie ik om elke straathoek een allochtoon met een mes tussen zijn tandenquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Bek houden of kom mee zuipen.
Dat is in het Haagse dan ook de realiteit.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat durf ik met jou niet hoor, dan zie ik om elke straathoek een allochtoon met een mes tussen zijn tanden
Ja ga er even serieus op inquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is in het Haagse dan ook de realiteit.
Nga whut?quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:20 schreef sp3c het volgende:
ik ben dan de allochtoon he en als ik dames vanachter ga lopen prikken dan is het niet met een mes
haha!
Allochtonen van achter prikken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:20 schreef sp3c het volgende:
ik ben dan de allochtoon he en als ik dames vanachter ga lopen prikken dan is het niet met een mes
haha!
Ja eh das jouw mattie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |