Nee hoor. er zijn velen met mij die menen dat het een gestoorde gek was, die toevallig leuke muziek maakte, maar verder als role-model maar een heel slecht voorbeeld gaf, dus als zodanig weinig voor de wereld betekende.quote:
Pot en ketel.quote:En nee, je laat anderen niet in hun waarde.
Sorry to burst your bubble.quote:
Boeit toch niet wat zij te zeggen heeft, dus dat geeft niets hoorquote:Op maandag 17 december 2012 01:09 schreef Specularium het volgende:
Ik kreeg een DM, maar dat mag ik niet posten.
OMG!! Er was laatst een 'come dine with me' hier in Ierland, en daar zat een vent bij die was ook obsessief MJ fan, net als Robijn51 (want ze is allang geen 48 meer). Die gebruikte elke twee woorden Cha'mone, zeeeeeer irritant!!quote:
Ik ook!quote:Op maandag 17 december 2012 01:09 schreef Specularium het volgende:
Ik kreeg een DM, maar dat mag ik niet posten.
En ik ook, nadat ik haar op PM geblocked had.quote:
Ik krijg er net nog 1!quote:Op maandag 17 december 2012 08:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En ik ook, nadat ik haar op PM geblocked had.
De honden lusten er geen brood van. Schelden dat het niet normaal meer is, en ook nog even mijn man erbij betrekken, die 1,5 jaar geleden een vreselijk auto-ongeluk had, en die wenst ze toe dat ie er nog maar lang last van mag hebben. Hoe erg ben je dan?? Ook maar geblocked op DM.
Gelukkig zijn er blokkeerknopjesquote:Op maandag 17 december 2012 09:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik krijg er net nog 1!
Het nieuws van vandaag: Het regent in Ierland.quote:
Okquote:
Het is bijna 21-12, dekking zoeken is zinloos.quote:Op maandag 17 december 2012 09:25 schreef Voorschrift het volgende:
Oh crap, de NWS sc herleeft.
Zoek de schuilkelders!
Nog een teken dat het einde der tijden aanstonds isquote:Op maandag 17 december 2012 09:25 schreef Voorschrift het volgende:
Oh crap, de NWS sc herleeft.
Zoek de schuilkelders!
Remlieffie, wat doe jij in het zwart?quote:Op maandag 17 december 2012 09:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog een teken dat het einde der tijden aanstonds is
Wie?quote:Op maandag 17 december 2012 09:30 schreef Voorschrift het volgende:
In dat geval bent u een waardig W_T opvolger.
Oh, ik gun het hem wel, wat rust enzo, maar het ziet er zo raar uit.quote:
Remlofs aartsvijand uit de tijd dat fok nog jong en onbedorven was.quote:
Mijn tijd zat er opquote:Op maandag 17 december 2012 09:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Remlieffie, wat doe jij in het zwart?![]()
Staat je niet!
Zolang je maar wel gewoon op FOK! blijftquote:Op maandag 17 december 2012 09:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn tijd zat er op
Het is wel effe wennen na 6 jaar, maar het voelt goed
En dat op de vroege ochtend.quote:Op maandag 17 december 2012 10:21 schreef HyperViper het volgende:
Jezus wat een gestoorde wichten hier op fok. Tering.
Veel plezier dan met je uitgestorven SC.quote:Op maandag 17 december 2012 11:32 schreef timmmmm het volgende:
En vanaf hier gaan we allemaal weer lief tegen elkaar doen. Als je tegen of over elkaar wil kankeren doe je dat maar per PM.
Ik ga ervan genieten inderdaadquote:Op maandag 17 december 2012 11:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Veel plezier dan met je uitgestorven SC.
Uiteraard, kan niet zonderquote:Op maandag 17 december 2012 10:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zolang je maar wel gewoon op FOK! blijft
Sp3c let je even op: libelle.quote:Op maandag 17 december 2012 11:32 schreef timmmmm het volgende:
En vanaf hier gaan we allemaal weer lief tegen elkaar doen. Als je tegen of over elkaar wil kankeren doe je dat maar per PM.
quote:Op maandag 17 december 2012 12:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb heul geen haar om bloemetjes in te vlechten!
* sp3c maakt aantekeningenquote:Op maandag 17 december 2012 12:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sp3c let je even op: libelle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |