Nee hoor. er zijn velen met mij die menen dat het een gestoorde gek was, die toevallig leuke muziek maakte, maar verder als role-model maar een heel slecht voorbeeld gaf, dus als zodanig weinig voor de wereld betekende.quote:
Pot en ketel.quote:En nee, je laat anderen niet in hun waarde.
Sorry to burst your bubble.quote:
Boeit toch niet wat zij te zeggen heeft, dus dat geeft niets hoorquote:Op maandag 17 december 2012 01:09 schreef Specularium het volgende:
Ik kreeg een DM, maar dat mag ik niet posten.
OMG!! Er was laatst een 'come dine with me' hier in Ierland, en daar zat een vent bij die was ook obsessief MJ fan, net als Robijn51 (want ze is allang geen 48 meer). Die gebruikte elke twee woorden Cha'mone, zeeeeeer irritant!!quote:
Ik ook!quote:Op maandag 17 december 2012 01:09 schreef Specularium het volgende:
Ik kreeg een DM, maar dat mag ik niet posten.
En ik ook, nadat ik haar op PM geblocked had.quote:
Ik krijg er net nog 1!quote:Op maandag 17 december 2012 08:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En ik ook, nadat ik haar op PM geblocked had.
De honden lusten er geen brood van. Schelden dat het niet normaal meer is, en ook nog even mijn man erbij betrekken, die 1,5 jaar geleden een vreselijk auto-ongeluk had, en die wenst ze toe dat ie er nog maar lang last van mag hebben. Hoe erg ben je dan?? Ook maar geblocked op DM.
Gelukkig zijn er blokkeerknopjesquote:Op maandag 17 december 2012 09:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik krijg er net nog 1!
Het nieuws van vandaag: Het regent in Ierland.quote:
Okquote:
Het is bijna 21-12, dekking zoeken is zinloos.quote:Op maandag 17 december 2012 09:25 schreef Voorschrift het volgende:
Oh crap, de NWS sc herleeft.
Zoek de schuilkelders!
Nog een teken dat het einde der tijden aanstonds isquote:Op maandag 17 december 2012 09:25 schreef Voorschrift het volgende:
Oh crap, de NWS sc herleeft.
Zoek de schuilkelders!
Remlieffie, wat doe jij in het zwart?quote:Op maandag 17 december 2012 09:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog een teken dat het einde der tijden aanstonds is
Wie?quote:Op maandag 17 december 2012 09:30 schreef Voorschrift het volgende:
In dat geval bent u een waardig W_T opvolger.
Oh, ik gun het hem wel, wat rust enzo, maar het ziet er zo raar uit.quote:
Remlofs aartsvijand uit de tijd dat fok nog jong en onbedorven was.quote:
Mijn tijd zat er opquote:Op maandag 17 december 2012 09:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Remlieffie, wat doe jij in het zwart?![]()
Staat je niet!
Zolang je maar wel gewoon op FOK! blijftquote:Op maandag 17 december 2012 09:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn tijd zat er op
Het is wel effe wennen na 6 jaar, maar het voelt goed
En dat op de vroege ochtend.quote:Op maandag 17 december 2012 10:21 schreef HyperViper het volgende:
Jezus wat een gestoorde wichten hier op fok. Tering.
Veel plezier dan met je uitgestorven SC.quote:Op maandag 17 december 2012 11:32 schreef timmmmm het volgende:
En vanaf hier gaan we allemaal weer lief tegen elkaar doen. Als je tegen of over elkaar wil kankeren doe je dat maar per PM.
Ik ga ervan genieten inderdaadquote:Op maandag 17 december 2012 11:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Veel plezier dan met je uitgestorven SC.
Uiteraard, kan niet zonderquote:Op maandag 17 december 2012 10:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zolang je maar wel gewoon op FOK! blijft
Sp3c let je even op: libelle.quote:Op maandag 17 december 2012 11:32 schreef timmmmm het volgende:
En vanaf hier gaan we allemaal weer lief tegen elkaar doen. Als je tegen of over elkaar wil kankeren doe je dat maar per PM.
quote:Op maandag 17 december 2012 12:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb heul geen haar om bloemetjes in te vlechten!
* sp3c maakt aantekeningenquote:Op maandag 17 december 2012 12:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sp3c let je even op: libelle.
Dude.quote:
quote:
Eigenlijk gaat het precies hetzelfde. Alleen in het eerste geval gaat de chinees eruit, in het tweede erinquote:
Ik leef om jou te verbazenquote:Op donderdag 20 december 2012 09:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het valt me nog mee dat timmmm het plaatje niet weghaalt.
VS is meer van halal worst.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk gaat het precies hetzelfde. Alleen in het eerste geval gaat de chinees eruit, in het tweede erin
NWS / NWS verkiezingen 2012quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:29 schreef DeParo het volgende:
Ik hoop dat de NWS verkiezingen gaan werken.
Ik dacht dat ik een aardig evenwicht had gemaakt tussen positief en negatief, maar ik zie dat er een paar bij zijn gekomenquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:01 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het lastig deze als mod in te vullen, omdat er ook veel negatieve vragen instaan
Op zich vind ik het ook helemaal niet erg hoor. Negatieve awards horen er nou eenmaal bij. Wat zijn de gouden loekies zonder de loden leeuwquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een aardig evenwicht had gemaakt tussen positief en negatief, maar ik zie dat er een paar bij zijn gekomen
Ik ga niet stemmen om de reden dat ik er de humor niet van in kan zien wanneer iemand voor iets weggezet gaat worden omdat iemand de mening van een ander niet deelt. Ligt mij in NWS te gevoelig. Nog meer feedbackgeneuzel wanneer je mod.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op zich vind ik het ook helemaal niet erg hoor. Negatieve awards horen er nou eenmaal bij. Wat zijn de gouden loekies zonder de loden leeuw
Alleen ik voel me altijd zo rot om negatief over mn users te praten, want ik hou van jullie allemaal
Dit soort grappen zijn ook onvermijdelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:04 schreef De_Guidance het volgende:
De Volkskrant trofee, voor de user met de sterkste argumenten:
Mutant01
De Telegraaf trofee, voor de user met de zwakste argumenten: Elfletterig
U bent jaloers?quote:Op zondag 23 december 2012 07:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit soort grappen zijn ook onvermijdelijk.
Slechts feitenquote:Op zondag 23 december 2012 07:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit soort grappen zijn ook onvermijdelijk.
Jij?quote:Op zondag 23 december 2012 19:09 schreef Specularium het volgende:
Een mening als feit verpakt, weet je wie daar ook groot mee is geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
Zet er eens wat tekst bij. Wat is het doel van het posten van deze fotoquote:
Ik dacht een gezellig gezinnetje met de kerstgedachte.quote:Op zondag 23 december 2012 19:31 schreef paddy het volgende:
[..]
Zet er eens wat tekst bij. Wat is het doel van het posten van deze foto
Nee kan me er wel in vinden in die mening.quote:Op zondag 23 december 2012 19:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben ik de enige die die kinderen op downkinderen vind lijken zo?
Ze lijken veel op hun vader.quote:Op zondag 23 december 2012 19:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben ik de enige die die kinderen op downkinderen vind lijken zo?
Dat hoop ik voor ze, anders krijgen we een maagdenkoningin, dan moeten we weer een of andere Duitser van lage adel als Bernhardt importeren met veel geld op de toonbank.quote:Op zondag 23 december 2012 19:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze gaan meer op hun ma lijken als ze ouder worden.0
quote:Op zondag 23 december 2012 19:31 schreef paddy het volgende:
[..]
Zet er eens wat tekst bij. Wat is het doel van het posten van deze foto
Bummer, ik dacht een diepzinnige discussiequote:Op zondag 23 december 2012 19:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht een gezellig gezinnetje met de kerstgedachte.
Ja, mmmm..... Ga ik er ook maar 1 posten om er weer een beetje een andere sfeer in te gooien voor wat evenwichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
Het betreffende plaatje zou je verwachtingspatroon al moeten temperen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Bummer, ik dacht een diepzinnige discussie
In die sfeer ben ik al behoorlijk, daar heb ik dit niet voor nodigquote:Op zondag 23 december 2012 19:40 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, mmmm..... Ga ik er ook maar 1 posten om er weer een beetje een andere sfeer in te gooien voor wat evenwicht
Wel lekker hard zetten graag
Heb je de spoiler al gezien? Heerlijke tekstquote:Op zondag 23 december 2012 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In die sfeer ben ik al behoorlijk, daar heb ik dit niet voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |