Remlieffie, wat doe jij in het zwart?quote:Op maandag 17 december 2012 09:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog een teken dat het einde der tijden aanstonds is
Wie?quote:Op maandag 17 december 2012 09:30 schreef Voorschrift het volgende:
In dat geval bent u een waardig W_T opvolger.
Oh, ik gun het hem wel, wat rust enzo, maar het ziet er zo raar uit.quote:
Remlofs aartsvijand uit de tijd dat fok nog jong en onbedorven was.quote:
Mijn tijd zat er opquote:Op maandag 17 december 2012 09:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Remlieffie, wat doe jij in het zwart?![]()
Staat je niet!
Zolang je maar wel gewoon op FOK! blijftquote:Op maandag 17 december 2012 09:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn tijd zat er op
Het is wel effe wennen na 6 jaar, maar het voelt goed
En dat op de vroege ochtend.quote:Op maandag 17 december 2012 10:21 schreef HyperViper het volgende:
Jezus wat een gestoorde wichten hier op fok. Tering.
Veel plezier dan met je uitgestorven SC.quote:Op maandag 17 december 2012 11:32 schreef timmmmm het volgende:
En vanaf hier gaan we allemaal weer lief tegen elkaar doen. Als je tegen of over elkaar wil kankeren doe je dat maar per PM.
Ik ga ervan genieten inderdaadquote:Op maandag 17 december 2012 11:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Veel plezier dan met je uitgestorven SC.
Uiteraard, kan niet zonderquote:Op maandag 17 december 2012 10:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zolang je maar wel gewoon op FOK! blijft
Sp3c let je even op: libelle.quote:Op maandag 17 december 2012 11:32 schreef timmmmm het volgende:
En vanaf hier gaan we allemaal weer lief tegen elkaar doen. Als je tegen of over elkaar wil kankeren doe je dat maar per PM.
quote:Op maandag 17 december 2012 12:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb heul geen haar om bloemetjes in te vlechten!
* sp3c maakt aantekeningenquote:Op maandag 17 december 2012 12:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sp3c let je even op: libelle.
Dude.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |