De Volkskrant trofee, voor de user met de sterkste argumenten:
Wat mij betreft is
aloulou een van de meest onderschatte users. Hij post niet vaak en komt, net zoals ik, vooral in topics met een vast thema, maar hij heeft altijd wel wat nuttigs te zeggen. Ik lees zijn posts dan altijd graag.
De Telegraaf trofee, voor de user met de zwakste argumenten:
Deze gaat zonder twijfel naar
Dr.Nikita. Wat een draak van een user is dit zeg. Ik vraag me dan ook af wat ze hier überhaupt doet aangezien ze haar denigrerende, xenofobische en racistische 'mening' consequent weigert te onderbouwen.
De Elsevier trofee, voor de user met de uitgesproken rechtse opinie: Komt misschien later nog
De Vrij Nederland trofee, voor de user met de uitgesproken linkse opinie: Ik twijfel nog want ik zou hier wel 5 users neer kunnen zetten
De Reformatorisch Dagblad trofee, voor de user met een missie:
Papierversnipperaar stelt ons met zijn liberale kruistocht dagelijks op de hoogte van de ontwikkelingen van Occupy, Anon, en de (gefaalde) war on drugs. Ga zo door
De NYT trofee, voor de user die de meest nieuwswaardige topics opent:
Elfletterig, geen toelichting nodig denk ik.
De Bild trofee, voor de grootste roddelaar (topics met weinig nieuwswaarde): Tong80
De NRC trofee, voor de meest serieuze user: Misschien niet helemaal de juiste trofee maar
Zuiderbuur verdient er een. Post altijd wel wat artikels of links met wat handige info.
De Speld trofee, voor de grootste troll:
Voor nu is het
Bansheeboy, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Hij weet altijd wel een paar (vaste) users op stang te jagen.
De Libelle trofee, voor de gezelligste user:
Sp3c weet in elk topic te vermaken, maar toch wel een aardig punt te maken.
De AD trofee, voor de oppervlakkigste user:
Medi, krijgt wat mij betreft ook een trofee voor de grootste hypocriet.
De Donald Duck trofee, voor de user die het niet goed kan volgen:
Die_Hofstadgruppe kan wel degelijk onderbouwen maar weet van elk topic een marokkanenprobleem te maken