Tuurlijk wel. Als je iets hebt wat niet gemiddeld is moet je dat natuurlijk even melden van te voren. Als je met een vrachtwagen ergens naar toe gaat waar iedereen gewoon met een personenauto komt vraag je toch ook van te voren even of er wel plek is om die te parkeren.quote:Op maandag 17 december 2012 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een onzin zeg! Pff... kan je toch niet maken??
Dat maakt dus wel uit, dat geven zij aan. Ze zijn niet verplicht om rekening te houden met mensen in een rolstoel. Het moet niet gekker worden zeg.quote:Op maandag 17 december 2012 14:03 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Omdat het helemaal niet, niks, mag uitmaken of iemand in een rolstoel zit of niet!?!
quote:Op maandag 17 december 2012 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een onzin zeg! Pff... kan je toch niet maken??
quote:Als BNN van de rolstoel had geweten, dan hadden ze in de studio een plek voor Geven gereserveerd, zo reageert de omroep. 'Mensen in een rolstoel moeten kunnen deelnemen aan onze programma's.'
Natuurlijk maakt dat wel uit. Misschien is de ruimte gewoon niet toegangelijk voor iemand met een rolstoel. Als je bij mij op bezoek komt zou ik het ook fijn vinden als je van te voren meldt als je in een rolstoel zit.quote:Op maandag 17 december 2012 14:03 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Omdat het helemaal niet, niks, mag uitmaken of iemand in een rolstoel zit of niet!?!
Gast.. 5 jaar geleden. Wie zegt dat het de zelfde John Geven is, of dat de mensen die dat programma maakte nu nog bij de omroep werken? Echt, niet zo simpel denken hoor..quote:Op maandag 17 december 2012 14:08 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ze kennen die man al van een eerder programma, wisten dus dat ie in een rolstoel zat. Hadden ze hem niet daar gewild hadden ze hem maar niet moeten uitnodigen.
Ik had hem destijds geen 50 gegeven.quote:Op maandag 17 december 2012 14:12 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Gast.. 5 jaar geleden. Wie zegt dat het de zelfde John Geven is
Dat zijn ze dus niet, op tv ziet het er groot uit, maar het valt reuze mee.quote:Op maandag 17 december 2012 14:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo logisch dat John Geven vooraf had moeten melden dat hij rolstoelafhankelijk is. Tegenwoordig mag en kun je toch wel verwachten dat de meeste publieke gebouwen rolstoeltoegankelijk zijn gemaakt?
Zeker als het op het mediapark wordt opgenomen vind ik het niet zo vreemd dat je uitgaat dat die studios ruim genoeg zijn en berekend op een breed publiek.
In een opnamestudio zijn (terecht) hele andere dingen belangrijk als het gaat om ruimte indelen. Dan is rolstoeltoegankelijkheid geen prio. Dus ja, even laten weten van te voren.quote:Op maandag 17 december 2012 14:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo logisch dat John Geven vooraf had moeten melden dat hij rolstoelafhankelijk is. Tegenwoordig mag en kun je toch wel verwachten dat de meeste publieke gebouwen rolstoeltoegankelijk zijn gemaakt?
Zeker als het op het mediapark wordt opgenomen vind ik het niet zo vreemd dat je uitgaat dat die studios ruim genoeg zijn en berekend op een breed publiek.
Als ie wel op voorhand iets had laten weten, hadden ze hem vast een plek gegeven achter een rij of 3 staande mensen gegeven zodat ie nauwelijks in beeld zou zijn.quote:De studio was te krap, als er een rolstoel op de vloer zou staan zou hij te prominent in beeld komen.
Enig idee hoeveel mensen er werken?quote:Op maandag 17 december 2012 14:08 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ze kennen die man al van een eerder programma, wisten dus dat ie in een rolstoel zat. Hadden ze hem niet daar gewild hadden ze hem maar niet moeten uitnodigen.
Idd bekende Nederlanders moeten vooraan in beeld zitten. Net zoals bij De Oscars.quote:Op maandag 17 december 2012 14:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
In een opnamestudio zijn (terecht) hele andere dingen belangrijk als het gaat om ruimte indelen. Dan is rolstoeltoegankelijkheid geen prio. Dus ja, even laten weten van te voren.
blijkbaar kan deze beste man niet op een normale stoel zitten.quote:Op maandag 17 december 2012 14:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Kut zit er iemand met eenj been in beeld.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |