Het is dus nog waar ook?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Van de 21 vrouwen mag er maar eentje jou, ik kom één vrouw tegen en die blijft meteen hangen. Volgens mij kom ik beter uit de bus.
Nee man, Freeway is best lekker...quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Ooh ja en de Lidl kom ik ook regelmatig, maar daar koop ik niet de cola die is ranzig.
ik heb eigenlijk geen flauw idee waar het gros van mijn kleren vandaan komen.........Kan goed uit de Zak Van Max zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als je dat echt niet snapt, ben je gewoon een mega kneus waar brilsmurf nog hip bij afsteekt.
Maar winkel ze in de Action met je Wibra kleding en HA bril. Je zal het vast goed doen bij de chickas in het uitgaansleven!
Sexpartner? Begin je nu over sexpartners.........quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is dus nog waar ook?
Ik lulde maar wat en het is nog raak ook? Je bent met je enige sexpartner getrouwd? Dat is fucking zielig gewoon.
Zwerven er genoeg van rond hier. Ook toen jij nog op de lagere school zat.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe eens een foto van jezelf, HSG. Ik ben wel benieuwd nu, naar de zoveelste rant
Cola koop ik bij de Sligro in glazen flessen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee man, Freeway is best lekker...
of heette die nu Freecell... oh nee das een spelletje
Die heb ik enkele SC's eerder gepost. Ik zal hem nog wel eens opzoeken voor jequote:Op dinsdag 25 december 2012 00:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zwerven er genoeg van rond hier. Ook toen jij nog op de lagere school zat.
Waar kan ik jouw pic zien eigenlijk?
Dat geloof ik graag.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:34 schreef betyar het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk geen flauw idee waar het gros van mijn kleren vandaan komen.........Kan goed uit de Zak Van Max zijn.
Ik drink geen cola.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Cola koop ik bij de Sligro in glazen flessen.
Wat ik wel weet is dat jouw badkamertje kleiner is dan onze wc. Als we dan toch gaan meten. Wat zeg ik, ik durf te wedden dat mijn vijver groter is als heel jouw onderkomen.quote:
Ja kunst in een dorp waar niemand wil wonen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat ik wel weet is dat jouw badkamertje kleiner is dan onze wc. Als we dan toch gaan meten. Wat zeg ik, ik durf te wedden dat mijn vijver groter is als heel jouw onderkomen.
Coca Cola in glazen fles is wel de lekkerste cola ooitquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Cola koop ik bij de Sligro in glazen flessen.
Dank je, bevalt prima eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja kunst in een dorp waar niemand wil wonen.
Oh en het is dan!
Maar veel plezier met je enige lover ooit
Lok het dan niet uitquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:40 schreef timmmmm het volgende:
Gedraag jullie eens. Dit soort gebitch wil ik niet onder mijn foto hebben
Dude 19 en kaal? Dat is gewoon pijnlijk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:37 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou in de herhaling HSG. Nu jij
Volgende keer zal ik aan de kanker vragen of hij misschien uiterlijk tot mijn 25ste wil wachten, omdat jij het anders zielig vindtquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dude 19 en kaal? Dat is gewoon pijnlijk.
Sorry ik zal niet meer bitchen...
Dadelijk krijgt ie nog medelijden met je.......quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik aan de kanker vragen of hij misschien uiterlijk tot mijn 25ste wil wachten, omdat jij het anders zielig vindt
Ehm ok. Krijgen we in een keer dat?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik aan de kanker vragen of hij misschien uiterlijk tot mijn 25ste wil wachten, omdat jij het anders zielig vindt
Geen vriendelijke ziekte.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien moet je eens nadenken voordat je begint te roeptoeteren, mafkees.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ehm ok. Krijgen we in een keer dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |