Dus je hebt pukkels, een bril EN je bent een vaste Action-klant?quote:
Mavo is niet echt imponerend hoor, Action-klant.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je bij de action komt ben je gelijk een UWV klant?![]()
Moet ik nou ff opsommen wat ik voor werk doe en welke opleidingen en diploma's ik heb ofzo?
Zeg je nu dat ie lijkt op hoe jij er vroeger uitzag toen je je xenofobie ontwikkelde?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus je hebt pukkels, een bril EN je bent een vaste Action-klant?
Gecondoleerd.
Zeeman.quote:
Hadden ze die functie maar niet moeten toevoegen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Haal die irritante PI eens weg, je posts worden er zo sip van en verdienen beter speculaction
Pukkels? Zo af en toe ja. Een bril nou eenmaal makkelijker als lenzen en ja ik kom graag in die winkel, net als Van Cranenbroek.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus je hebt pukkels, een bril EN je bent een vaste Action-klant?
Gecondoleerd.
Dat heb ik inderdaad ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mavo is niet echt imponerend hoor, Action-klant.
Niets mis met lenzenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Pukkels? Zo af en toe ja. Een bril nou eenmaal makkelijker als lenzen en ja ik kom graag in die winkel, net als Van Cranenbroek.
Vertel eens wat is er mis mee?
Nee ik ben pas na 20 wijven getrouwd ipv na de eerste die niet wegrende.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ie lijkt op hoe jij er vroeger uitzag toen je je xenofobie ontwikkelde?
Als ik mijn vrouw in de ochtend zo zie tobbenquote:
Neuh, teveel gedoe. En ik ben nerd, ik zit 16 uur per dag voor een beeldscherm en dan zet ik mijn bril gewoon afquote:
Je moet je vrouw dan ook niet jouw lenzen in laten doenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ik mijn vrouw in de ochtend zo zie tobben, daarnaast zijn ze niet echt praktisch voor mijn werk.
Van de 21 vrouwen mag er maar eentje jou, ik kom één vrouw tegen en die blijft meteen hangen. Volgens mij kom ik beter uit de bus.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee ik ben pas na 20 wijven getrouwd ipv na de eerste die niet wegrende.
Ik heb twee grote lenzen voor het fijne houtwerk. Die krijgt ze niet in haar ogen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je moet je vrouw dan ook niet jouw lenzen in laten doen
Alleen je zaad soms hè?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb twee grote lenzen voor het fijne houtwerk. Die krijgt ze niet in haar ogen.
Hoax, jij doet je linkse bril nooit afquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, teveel gedoe. En ik ben nerd, ik zit 16 uur per dag voor een beeldscherm en dan zet ik mijn bril gewoon af
Als je dat echt niet snapt, ben je gewoon een mega kneus waar brilsmurf nog hip bij afsteekt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Pukkels? Zo af en toe ja. Een bril nou eenmaal makkelijker als lenzen en ja ik kom graag in die winkel, net als Van Cranenbroek.
Vertel eens wat is er mis mee?
Doe eens een foto van jezelf, HSG. Ik ben wel benieuwd nu, naar de zoveelste rantquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als je dat echt niet snapt, ben je gewoon een mega kneus waar brilsmurf nog hip bij afsteekt.
Maar winkel ze in de Action met je Wibra kleding en HA bril. Je zal het vast goed doen bij de chickas in het uitgaansleven!
Ooh ja en de Lidl kom ik ook regelmatig, maar daar koop ik niet de cola die is ranzig.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als je dat echt niet snapt, ben je gewoon een mega kneus waar brilsmurf nog hip bij afsteekt.
Maar winkel ze in de Action met je Wibra kleding en HA bril. Je zal het vast goed doen bij de chickas in het uitgaansleven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |