ik zit al vast bij user met de sterkste argumentenquote:Op zondag 23 december 2012 20:10 schreef Specularium het volgende:
Ik moet eigenlijk nog even een nominatielijstje maken.
Helemaal geen zin zin, maarja, anders blijft het weer zo'n halvegare ellende.
quote:Op zondag 23 december 2012 20:17 schreef sp3c het volgende:
dus je denkt dat alleen je haar grijs gaat worden met de jaren?
Volgens mij zit er op dit moment ook niet veel verschil inquote:Op zondag 23 december 2012 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
De NWS SC en de NWS FC.
Ik raak in de war, ze raken door elkaar.
Van binnen neem ik aanquote:Op zondag 23 december 2012 20:07 schreef sp3c het volgende:
sp3c over 50 jaar
[ afbeelding ]
Frutsels over 50 jaar
[ afbeelding ]
Paddy over 50 jaar
[ afbeelding ]
what a team
Mja, zou nog kunnen ook, maar met de alcohol die jullie altijd claimen te nuttigen zou je naast me mogen liggenquote:Op zondag 23 december 2012 21:24 schreef sp3c het volgende:
ik wilde eigenlijk een epische graftombe plaatsen maar dat vond zelfs ik wat te grof
daarom een tombe ... zetten we NWS op de voordeur en klaarquote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Mja, zou nog kunnen ook, maar met de alcohol die jullie altijd claimen te nuttigen zou je naast me mogen liggen
Je kan het wel omdraaien naar mij, maar ik stel je gewoon een vraag. Waar komt dat fanatisme toch vandaan, waarom ben je zo extreemquote:Op maandag 24 december 2012 23:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ben je echt zo simpel? Op zn Hollywoods 'ja hij is als klein kind verkracht door moslims, daarom haat hij ze zo.'
Dafuq je bent echt 19 of zo hé?
quote:Op maandag 24 december 2012 23:43 schreef De_Guidance het volgende:
Gewoon wonen in een Haagse kutbuurt icm mediagebeuren rond moslims en islam en islamitische landen.
En daarna op internet veel discussies volgen en eenzijdige informatie tot je nemen, waarbij elk nieuwsbericht bijdraagt aan de afkeer en 'radicalisering'.
Dit allemaal icm met bepaalde persoonlijkheid en opvoeding die je er vatbaar voor maakt.
Ik moest lachenquote:Op maandag 24 december 2012 23:49 schreef De_Guidance het volgende:
Xenos, kopen jullie daar nog wat?
Weinigs extreems aan. Wel gewoon veel ervaring met die falers genaamd religieuzen. In tegenstelling tot jij...quote:Op maandag 24 december 2012 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan het wel omdraaien naar mij, maar ik stel je gewoon een vraag. Waar komt dat fanatisme toch vandaan, waarom ben je zo extreem
Laatste wat ik daar heb gekocht is alweer jaren terug denk ik... vermoedelijk voor een pakjesavond met kerst in 2001 ofzo...quote:Op maandag 24 december 2012 23:49 schreef De_Guidance het volgende:
Xenos, kopen jullie daar nog wat?
Er is wel een handgranaat gegooid in mijn straat door jouw volk.quote:
Het is inderdaad geen moord, roof of verkrachting. Jammer dat ik hier niet opkwam bij mijn voorbeeldenquote:Op maandag 24 december 2012 23:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Er is wel een handgranaat gegooid in mijn straat door jouw volk.
Beat that.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |