Frustel is een baasquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ehm ok. Krijgen we in een keer dat?
Daar heb ik ook al in voorzien, het is de tweede keer. Drie keer lukt me dan weer nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:49 schreef Frutsel het volgende:
Je had het liever in twee keer ofzo?
Kut EPT op tv.. en ik wilde net naar bed
Zit Lange Hans er bij?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:49 schreef Frutsel het volgende:
Je had het liever in twee keer ofzo?
Kut EPT op tv.. en ik wilde net naar bed
Niks mis mee als mensen met hun neus op de feiten worden gedrukt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:49 schreef Specularium het volgende:
Kanker erbij halen is voor niemand leuk, dan wordt het een soort Serious Request.
Alsof je mensen iets kwalijk kan nemen als ze van niks weten.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Niks mis mee als mensen met hun neus op de feiten worden gedrukt.
Ja dat had ik natuurlijk moeten zien aankomen. Uit het niets. Net zoals ik jou zou moeten ontzien vanwege je pukkels.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Misschien moet je eens nadenken voordat je begint te roeptoeteren, mafkees.
Blijven kankeren is ook voor niemand leuk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:49 schreef Specularium het volgende:
Kanker erbij halen is voor niemand leuk, dan wordt het een soort Serious Request.
Het is een taboe, dat is best vervelend voor mensen die het krijgen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:49 schreef Specularium het volgende:
Wenkbrauwen blíjven het langst dacht ik.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja dat had ik natuurlijk moeten zien aankomen. Uit het niets. Net zoals ik jou zou moeten ontzien vanwege je pukkels.
Incl chemo die de wenkbrauwen onaangetast laat.
Funfact: bij bestraling heb je 99 van de 100 keer haaruitval, en dat is slechts de helft tot driekwart van de tijd over je hele lichaam. Bij chemo zijn die percentages kleiner.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja dat had ik natuurlijk moeten zien aankomen. Uit het niets. Net zoals ik jou zou moeten ontzien vanwege je pukkels.
Als je ook maar een beetje verstand hebt wel ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
van de aktion zeker?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:55 schreef betyar het volgende:
Momenteel ben ik pukkelvrij, dat vier ik met een Küppers Kölsch.
Nou nou, niemand verwacht van HSG dat hij in zijn glazen bol mijn medische dossier kan lezen hoor. Hebben we dat patientenregister ook neit meer nodig.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je ook maar een beetje verstand hebt wel ja.
Hij wist het ook niet, Michael van Gerwen heeft voor zover ik weet ook geen kankerquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:55 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens d_h ziet zoiets natuurlijk niet aankomen.
Warsteiner is in de aanbieding 9,80 voor een krat.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
goed vuurwerk daar
vanaf de 28e dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |