Nou, ik weet van 2 granaatdingen in Den Haag, en ik ga er voor het gemak van uit dat het die uit 2004 (uit mijn hoofd was), en dat was door de hofstadgroep. Dus je kan op zich met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat hij wel islamitisch isquote:
Maar niet dat ze mijn geloofsgenoten zijn. Bovendien heet ik niet 'Die_Hofstadgruppe'.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik weet van 2 granaatdingen in Den Haag, en ik ga er voor het gemak van uit dat het die uit 2004 (uit mijn hoofd was), en dat was door de hofstadgroep. Dus je kan op zich met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat hij wel islamitisch is
Jij gelooft dat toch? Of niet?quote:
Actionquote:Op maandag 24 december 2012 23:54 schreef timmmmm het volgende:
Ik koop altijd bij de Xenos als ik cadeau's voor mijn moeder moet hebben. Daar verkopen ze nl teringzooi
Daar haal ik altijd kwasten voor de houtlijm en de spuitbussen hoogglans zijn van prima kwaliteit.quote:
Ik voel me niet voor veel te goed, maar de action is één van die dingen waar ik me zeker veels te goed voor voel. Je bent toch geen UWV klant?quote:
Mijn vrouw rooft die winkel wel helemaal leeg, onder het mom "het kost toch geen drol".quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:17 schreef Frutsel het volgende:
ik speelgoedsoldaatjes, sterretjes, taartmix en wasmiddel
Ok... Dit zegt al weer genoeg.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar haal ik altijd kwasten voor de houtlijm en de spuitbussen hoogglans zijn van prima kwaliteit.
Verklaar nader.....quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ok... Dit zegt al weer genoeg.
Als je bij de action komt ben je gelijk een UWV klant?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik voel me niet voor veel te goed, maar de action is één van die dingen waar ik me zeker veels te goed voor voel. Je bent toch geen UWV klant?
Dus je hebt pukkels, een bril EN je bent een vaste Action-klant?quote:
Mavo is niet echt imponerend hoor, Action-klant.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je bij de action komt ben je gelijk een UWV klant?![]()
Moet ik nou ff opsommen wat ik voor werk doe en welke opleidingen en diploma's ik heb ofzo?
Zeg je nu dat ie lijkt op hoe jij er vroeger uitzag toen je je xenofobie ontwikkelde?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus je hebt pukkels, een bril EN je bent een vaste Action-klant?
Gecondoleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |