O.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hij wist het ook niet, Michael van Gerwen heeft voor zover ik weet ook geen kanker
Ach rot toch op. Wat ben je toch een ongelofelijke eikel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je ook maar een beetje verstand hebt wel ja.
Ik ga ook. Gedraag jullie, de kerstgratie is al geweest dus anders moet je gewoon zitten. streng alles dit datquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:07 schreef Frutsel het volgende:
Welterusten medefokkers! Fijne kerstdagen en vrede op aarde NWS
Nooit meer. Die spullen zijn al kapot als je de winkel uitloopt.quote:
man het blijft treffend hoorquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:37 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou in de herhaling HSG. Nu jij
Het feest van Sinterklaas?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:49 schreef sp3c het volgende:
ik was gister nog op het plein
wilde nog een dm sturen dat je moest komen maar ik was dronken en eigenlijk was er nix open, uiteindelijk kwamen we in die latin0 salsa tent in dat zijstraatje uit met zijn vieren en een random zwerver die we steeds bier bleven geven vanwege de kerstgedachte
daar tegenover denk ikquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het feest van Sinterklaas?
Verder mee eens, we moeten zeker eens bieren.
Das toch die mini coffeeshop genaamd de hut?quote:
En gezellig dat het was!quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef Disana het volgende:
Wat een ongekende drukte vannacht. Zo'n kerstgedachte doet wonderen.
Hahaha ja, ik zag het. Maar ach, het is een begin. Er willen er zelfs al twee met elkaar gaan drinken.quote:
kan wel!quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Das toch die mini coffeeshop genaamd de hut?
Bek houden of kom mee zuipen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahaha ja, ik zag het. Maar ach, het is een begin. Er willen er zelfs al twee met elkaar gaan drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |