Mooi gewordenquote:Op zondag 9 december 2012 11:37 schreef Natalie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kerstster heb ik gisteren gemaakt tijdens een kerstworkshop.
Ow wauwquote:Op zondag 9 december 2012 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
Nog maar een keertje mijn knalboom hiervorige topic was zo snel dicht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toelichting: er zit trouwens wel een verhaal achterDeze boom bevat o.a. oude kerstballen uit de jaren 80 (nog van mijn ouders geweest), kerstballen die ik zelf rond mijn zestiende gekocht heb, cadeautjes van vrienden en mijn schoonmoeder (dat grote zilveren hart bijv.) en heel veel o.a. bij Bijenkorf gekochte ballen (waarbij ik altijd shopte met het idee ze zoveel mogelijk níet bij elkaar te laten passen).
kerstsfeer kan wat mij betreft nooit té (Behalve misschien die Eneco stralend Nederland gekken met 30 lichtslangen, rendieren en andere zut in hun tuin)quote:Op zondag 9 december 2012 13:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, maar het is niet té ofzo... ook al lijkt dat wel zo op de foto's misschien
quote:Op zondag 9 december 2012 13:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
kerstsfeer kan wat mij betreft nooit té (Behalve misschien die Eneco stralend Nederland gekken met 30 lichtslangen, rendieren en andere zut in hun tuin)
Dankquote:Op zondag 9 december 2012 13:22 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Patrique, je kersttrapDat zie je niet vaak, leuk!
Natalie jij hebt de zelfde hondje als ikquote:Op zondag 9 december 2012 14:06 schreef Natalie het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kerstboom. Stond ook al even in het vorige topic.
[ afbeelding ]
Kersthond! (Met muziek)
Prachtige kerststerquote:Op zondag 9 december 2012 11:37 schreef Natalie het volgende:
De titel zegt het al!
[ afbeelding ]
ik heb geen boom gepostquote:Op zondag 9 december 2012 14:16 schreef Mirjam het volgende:
Waarom zou je meerdere keren je boom posten
Das niet echt hequote:Op zondag 9 december 2012 14:11 schreef Haaibaaike het volgende:
PatriQue89 wat leuk de tuin versierd
Oh nee, niet hier ook al zo'n zinloze discussiequote:Op zondag 9 december 2012 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
Kan er niet gewoon in de OP een spoiler komen met de bomen die al gepost zijn voordat iedereen 300 keer z'n foto's post?
dit.quote:Op zondag 9 december 2012 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
Lange tenen? Het lijkt me alleen wel handig. Die van jou waren net gepost toen het topic dichtging, dus dat snap ik nog wel omdat er nog amper een reactie op geweest was, maar verder is 't gewoon handig om van iedereen een foto in de OP te plaatsten die 'm al heeft gepost zodat niet elk topic begint met een herhaling van de vorige topics!
Nou ja, m.i. maakt dat niet zoveel uitquote:Op zondag 9 december 2012 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
Lange tenen? Het lijkt me alleen wel handig. Die van jou waren net gepost toen het topic dichtging, dus dat snap ik nog wel omdat er nog amper een reactie op geweest was, maar verder is 't gewoon handig om van iedereen een foto in de OP te plaatsten die 'm al heeft gepost zodat niet elk topic begint met een herhaling van de vorige topics!
Nouja, het is wel echt, maar niet van mijquote:Op zondag 9 december 2012 14:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja de bovenste is een link zag ikMaar de onderste toch wel
!
Nice!quote:Op zondag 9 december 2012 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
Fotoreeksje, tevens:
[ afbeelding ]
Onderdelen..
[ afbeelding ]
Right... Ok?
[ afbeelding ]
"Neem een kunstkerstboom! Dat geeft minder rommel!" zeiden ze...
[ afbeelding ]
Het begin is er..
[ afbeelding ]
Tree Modelling for pros
[ afbeelding ]
Resultaat dus
[ afbeelding ]
Details
[ afbeelding ]
Trapleuning
Dankquote:
Wat een serene boomquote:Op zondag 9 december 2012 15:25 schreef Sylver_ het volgende:
Ik ben ook net klaar met de kerstboom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2012 15:47 schreef MarMar het volgende:
Ewelina heb je nog paarse slingers gevonden? Heb gekeken en hier in het tuincentrum zijn ze echt wel! Op de hysterische afdeling..
Dank jequote:Op zondag 9 december 2012 15:44 schreef MarMar het volgende:
Gave foto Fredomaar dat zeg ik volgens mij elk jaar
Sylver, dat hoekje met die sterren op tafel vinnik MOOI!!! Ik heb ze gister gezien in het tuincentrum die houten sterren en toen dacht ik waar moet ik dat in godsnaam ophangen, maar zo kan natuurlijk ook
Dit jaar wat minder ballen in de hoop dat ik 's ochtends minder hoef te rapen omdat de kat ze weer uit de boom heeft getiktquote:Op zondag 9 december 2012 15:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat een serene boom
En wat een leuke avaIs dat van barbapappa?
Jeeej!quote:Op zondag 9 december 2012 14:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Natalie jij hebt de zelfde hondje als ik
Dan komen we de OP niet doorquote:Op zondag 9 december 2012 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
Kan er niet gewoon in de OP een spoiler komen met de bomen die al gepost zijn voordat iedereen 300 keer z'n foto's post?
Zier er leuk uit!quote:Op zondag 9 december 2012 11:37 schreef Natalie het volgende:
De titel zegt het al!
[ afbeelding ]
Dankje, haha ja, dit doen we al jaren eigenlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 15:44 schreef MarMar het volgende:
Gave foto Fredomaar dat zeg ik volgens mij elk jaar
Ziet eruit zoals je in een kerstfilm verwachtquote:Op zondag 9 december 2012 18:26 schreef Fredo55 het volgende:
Beetje vage foto, maar we zijn klaar.
[ afbeelding ]
Ik vind hem helemaal geslaagd zoquote:Op zondag 9 december 2012 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
Alleen slingers, dat ga ik nooit voor elkaar krijgen. Maar daar kan ik wel mee leven
WOWquote:Op zondag 9 december 2012 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
het topje van de boom schat ik op 2.50 m. Piek zit 20 cm onder het plafond en plafond zit op 2.80.
quote:Op zondag 9 december 2012 18:33 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ziet eruit zoals je in een kerstfilm verwacht
quote:Op zondag 9 december 2012 19:42 schreef Fredo55 het volgende:
[..]![]()
Kerstdorp:
[ afbeelding ]
Die lantaarns (zijn er 3) heb ik dit jaar gekocht.
[ afbeelding ]
Gebouw rechts bestaat echt en staat in Hindeloopen.
[ afbeelding ]
Totaalbeeld.
Excuus voor de slechte kwaliteit foto's.
quote:Op zondag 9 december 2012 21:42 schreef MarMar het volgende:
Die ster van jou vind ik ook tof Natalie!
Tnx! en ja, zo´n lamp hebben wij ook. Mooi licht geeft datquote:Op maandag 10 december 2012 09:13 schreef SEMTEX het volgende:
Mooie bomen, DarkElf en SjeenEn Philips Living Colors ftw
Mooi!quote:Op maandag 10 december 2012 12:52 schreef Skaai het volgende:
Mijn boom:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het boompje in het portiek. Gisteren gratis opgehaald dankzij de opening van ons station, dus dat kon ik niet aan me voorbij laten gaan. Stiekem vind ik deze bijna leuker dan mijn eigen boom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie boom DarkElfquote:Op maandag 10 december 2012 07:33 schreef DarkElf het volgende:
Leuke bomen zie ik langskomen![]()
Dit is die van ons:
[ afbeelding ]
wow wat een mooie bomen heb jijquote:Op maandag 10 december 2012 12:52 schreef Skaai het volgende:
Mijn boom. Overigens het meeste is plastic omdat Otis mijn kat geen manieren heeft![]()
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het boompje in het portiek. Gisteren gratis opgehaald dankzij de opening van ons station, dus dat kon ik niet aan me voorbij laten gaan. Stiekem vind ik deze bijna leuker dan mijn eigen boom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Wat een leuke zachte grote dingen hangen in je boom!quote:Op maandag 10 december 2012 21:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]Je kan uren naar die boom kijken en nog steeds iets nieuws tegenkomen.
Mijn bescheiden boompje:
[ afbeelding ]
TV-meubel:
[ afbeelding ]
Witquote:Op maandag 10 december 2012 12:52 schreef Skaai het volgende:
Mijn boom. Overigens het meeste is plastic omdat Otis mijn kat geen manieren heeft![]()
:
[ afbeelding ]
boom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy shit, wat een boom, wow!quote:Op maandag 10 december 2012 19:42 schreef Danny het volgende:
Boom before:
[ afbeelding ]
Boom after:
[ afbeelding ]
Kerstdorp:
[ afbeelding ]
Boom + Kerstdorp:
[ afbeelding ]
Eettafel + Kersttafereeltjes
[ afbeelding ]
TV Kast
[ afbeelding ]
Ik dus ookquote:Op maandag 10 december 2012 21:40 schreef MarMar het volgende:
Wauw die boom Dannyen vivi ik vind die sterrebakjes leuk!!!
Ik had voorheen altijd glazen kerstballen, maar dat leek me ongunstig nu ik 2 katten heb.quote:Op maandag 10 december 2012 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een leuke zachte grote dingen hangen in je boom!En die sterren vind ik erg geslaagd
Rijdt er nou een treintje halvewege rond om/in de boom????quote:Op maandag 10 december 2012 19:42 schreef Danny het volgende:
Boom before:
[ afbeelding ]
Boom after:
[ afbeelding ]
Kerstdorp:
[ afbeelding ]
Boom + Kerstdorp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TV Kast
[ afbeelding ]
verliefd op je boomquote:Op maandag 10 december 2012 19:42 schreef Danny het volgende:
Boom before:
[ afbeelding ]
Boom after:
[ afbeelding ]
Kerstdorp:
[ afbeelding ]
Boom + Kerstdorp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TV Kast
[ afbeelding ]
Ik heb er zelf weinig mee gedaan, maar knorretje is met de boom iets meer dan een volle dag bezig geweest. In totaal heeft het versieren van het huis zo'n 4 dagen in beslag genomen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
verliefd op je boom
Hoe lang heb je erover gedaan?
ik vind het prachtig hoor!quote:Op dinsdag 11 december 2012 07:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb er zelf weinig mee gedaan, maar knorretje is met de boom iets meer dan een volle dag bezig geweest. In totaal heeft het versieren van het huis zo'n 4 dagen in beslag genomen.
Leuk en wat een leuk behang heb je achter je boomquote:Op maandag 10 december 2012 12:52 schreef Skaai het volgende:
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard, dat moet ook welquote:
Tof in huize Danny en Knorretjequote:Op dinsdag 11 december 2012 07:31 schreef Danny het volgende:
Ik heb er zelf weinig mee gedaan, maar knorretje is met de boom iets meer dan een volle dag bezig geweest. In totaal heeft het versieren van het huis zo'n 4 dagen in beslag genomen.
Wat een groot huis heb jij. Ik ben blij dat ik mijn boom neer kan zetten! Jij kan wel meerdere bomen kwijt bijwijzen van sprekenquote:
Dat! Als ik zoveel huis had, verzoop mijn kleine boompje. Die is denk ik niet groter dan die plant achter bij de deur bij Dannyquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat een groot huis heb jij. Ik ben blij dat ik mijn boom neer kan zetten! Jij kan wel meerdere bomen kwijt bijwijzen van spreken
Die poezenfoto!!!quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:17 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Opvangkitten Elektra loopt de hele tijd rondjes onder de boom en probeert met een tweepotige techniek te ballen eruit te meppen dus maar eens kijken hoe lang het zootje überhaupt blijft staan.
[ afbeelding ]
Ik vind ze vooral kitsch die gekleurde lampjes, maar kerst hoort kitschquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:11 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Die poezenfoto!!!![]()
![]()
![]()
Wel een toepasselijke naam hierbij trouwens, Elektra....![]()
Dit is mijn boom dit jaar (een nepperd van de Hema, 1.80 m hoog), met een verlicht kerkje eronder, dat voortdurend van kleur wisselt:
[ afbeelding ]
Sommigen schijnen die gekleurde lampjes nogal ordinair te vinden, maar daar heb ik mooi maling aan...![]()
Dank je!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Nou ik vind gekleurde lampjes leuk.. Helaas heb ik witte lampjes voor mijn boom. Leuk Scootmobiel de gekleurde lampjes en je boom ook. Trouwens ik vind al de bomen leuk die ik gezien hebt.
ik heb er ook zo in de boom, wat is er niet goed aan?quote:Op zondag 9 december 2012 18:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
MOrgen misschien de slingers toch eromheen, kweet niet
Leuk hoor en dat vindt de kat ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:17 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mijn boompje;
[ afbeelding ]
De boom en de kaarslampjes () heb ik gekregen van mijn moeders neef die al aardig op leeftijd is en de boel opzetten teveel werk vond worden. Decoratiemateriaal heb ik voor een prikkie bij elkaar proberen te rapen, de kerstballen en boekjes zijn uit de uitverkoop van vorig jaar, ik had geen slingers maar heb decoratielint gebruikt wat ik al jaren geleden eens gekocht had, het egeltje met klok in z'n buik is een ketting, sleuteltje vond ik in een laatje van mijn tweedehands kaptafel, de katjes heb ik gekregen van mijn schoonzus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opvangkitten Elektra loopt de hele tijd rondjes onder de boom en probeert met een tweepotige techniek te ballen eruit te meppen dus maar eens kijken hoe lang het zootje überhaupt blijft staan.
[ afbeelding ]
Briljantie!quote:Op woensdag 12 december 2012 22:47 schreef lady-wrb het volgende:
oké hier wat indrukken van ons kerstgedoe:
en weer een boom buiten
[ afbeelding ]
geweldig!quote:Op zondag 16 december 2012 10:29 schreef hydrah het volgende:
Een slechte foto. Ik dacht van, dit jaar pak ik het eens anders aan.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn suikerspin galore
Sodeju! Da's lef hebben.quote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn suikerspin galore
Van een bloemenwinkel, maar m'n moeder heeft hem een jaar of 10 geleden gekocht dus ik weet niet of je hem nog kan vindenquote:Op maandag 17 december 2012 16:19 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat houten huisje is gaaf zeg, weet je toevallig nog waar die vandaan komt???
Hij is echt heel leuk!!quote:Op maandag 17 december 2012 16:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Van een bloemenwinkel, maar m'n moeder heeft hem een jaar of 10 geleden gekocht dus ik weet niet of je hem nog kan vinden
Schattig hè! Hij staat echt al sinds ik me kan herinneren elk jaar onder de kerstboom. Misschien even bij tuincentra/bloemenwinkels kijken voor iets soortgelijks?quote:
Ga ik zeker doen, thanks!!quote:Op maandag 17 december 2012 17:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Schattig hè! Hij staat echt al sinds ik me kan herinneren elk jaar onder de kerstboom. Misschien even bij tuincentra/bloemenwinkels kijken voor iets soortgelijks?
haha, ja jouw boom is niet echt rustgevendquote:
BRIL FUCKING JANT!quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:28 schreef bleiblei het volgende:
Na onze boom die SQ gepost heeft, ook het kerstdorpje.
Eerst wat sfeer pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo ziet het geheel eruit.
[ afbeelding ]
Het zijn een drietal dozen die je gewoon kan kopen, gecombineerd met zelfbouwmeuk (zoals dat kerkje). Het interieur van het kerkje moet nog, maar daarna laat ik het hierbij dit jaar, ga volgend jaar wel weer nieuwe dingen bouwen.
Wat een schatje!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:25 schreef WeirdlyWired het volgende:
Kerst in mijn kamer!![]()
[ afbeelding ]
godsamme, jouw konijn is een baasquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:25 schreef WeirdlyWired het volgende:
Kerst in mijn kamer!![]()
[ afbeelding ]
Wat onwijs leukquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:28 schreef bleiblei het volgende:
Na onze boom die SQ gepost heeft, ook het kerstdorpje.
Eerst wat sfeer pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo ziet het geheel eruit.
[ afbeelding ]
Het zijn een drietal dozen die je gewoon kan kopen, gecombineerd met zelfbouwmeuk (zoals dat kerkje). Het interieur van het kerkje moet nog, maar daarna laat ik het hierbij dit jaar, ga volgend jaar wel weer nieuwe dingen bouwen.
Rendier en poppenquote:
Het is je vergeven. Meneer heeft pas geleden een pluk en knip beurt gehad. Hierdoor zijn zijn haartjes voor ook geknipt. Mijn vriend en ik vonden het in eerste instantie ook een cavia/hamsterquote:Op zondag 23 december 2012 10:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik dacht dat het een hamster was
zit er een boom onder die snoepfabriek?quote:Op zondag 23 december 2012 13:21 schreef Janena het volgende:
Idee voor onze boom volgend jaar:
[ afbeelding ]
Thanxquote:Op zondag 23 december 2012 12:46 schreef WeirdlyWired het volgende:
Het is je vergeven. Meneer heeft pas geleden een pluk en knip beurt gehad. Hierdoor zijn zijn haartjes voor ook geknipt. Mijn vriend en ik vonden het in eerste instantie ook een cavia/hamster
Wat een mooie boom heb jij. Leuk die vliegtuigjes erin.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:43 schreef Ireth het volgende:
Heb net een nieuwe camera dus de kerstboom was ff een leuk object om hem op uit te testen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was er alquote:Op zondag 15 december 2013 00:17 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
FEE / Show hier je kerstbomen en -versiering! De 2013-editie!
quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:11 schreef douche-eendje het volgende:
2 weken geleden gewonnen met de kerstbingo van werk.
gaaf zeg!quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:23 schreef Scootmobiel het volgende:
Haha, geinig, die Enterprise in de boom!![]()
Deze heb ik een keer gekocht (was door de fabrikant óók als kerstboomversiering bedoeld, maar staat nu op m'n bureau):
[ afbeelding ]
quote:
Wij zitten al een tijdje weer te twijfelen. Nu wonen we niet in NL en is alles hier (VK) al kerststemming én hebben we de eerste kerstbomen in huizen al gezien, toch voelt 't zo... vroeg.... Misschien binnenkort in elk geval de raamverlichting maar 's ophangenquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:06 schreef Seven. het volgende:
Kick. Ongetwijfeld zijn er mensen die 'm dit jaar al hebben staan?
Ik kwam mijn boom ook tegen. M'n handen jeuken om hem neer te zettenquote:Op zaterdag 22 november 2014 16:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb de boom uit de berging gehaaldhij zit nog in z'n doos, dat wel
Ik ga het morgen gewoon doen! Omdat het kan! En ach, we wonen op vier hoog, niemand die het zietquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kwam mijn boom ook tegen. M'n handen jeuken om hem neer te zetten
Hmm.. ik woon op 5 hoog .. nog even een nachtje over slapenquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ga het morgen gewoon doen! Omdat het kan! En ach, we wonen op vier hoog, niemand die het ziet
Dat doe ik ookquote:Op zondag 23 november 2014 16:06 schreef Anne het volgende:
Ik wacht gewoon braaf tot 6 december. Dat vind ik wel een mooie datum.
En dat valt nog op een zaterdag ook.
Ik ga hem volgende week optuigen.quote:
Ha! goeie tip. Zat ook een beetje te dubben wanneer ik dat ding zal optuigen.quote:Op zondag 23 november 2014 16:06 schreef Anne het volgende:
Ik zeg ook net zoiets tegen m'n manquote:Op zondag 23 november 2014 16:06 schreef Anne het volgende:
Hoe kom ik op jullie adressenlijst?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:17 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag de eerste lading uitdeelzakjes voor december gemaakt. (Ipv kerstkaarten)
Zakjes met walnoten uit eigen tuin.
Laat december maar komen
En de kerstbomen van dit jaar:quote:Op maandag 2 december 2013 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi!
Show hier je kerstversiering! Kerstbomen, kerstdorpen, lichtjes, kaarsjes, kitch, klassiek, neon, flikkerend en wat dies meer zij.
TS begint:
1 december! Aangestoken door vrienden die ook al op 1 december begonnen (ze/we doen hier niet aan Sinterklaas) hebben wij ook maar de boom en versieringen uit 't stof gehaald! Had ook nog een kleiner kerstboompje voor in de eetkamer besteld, en wat lampjes gekocht voor voor 't raam. We zijn nog lang niet klaar met versieren, máár het begin is er!
Kerstboom en cotton ball lights in de woonkamer:
Kerstboompje en cotton ball lights + slinger in de dining room:
Guirlande met wat blauwe lichtjes en een slinger op de kast in de dining room:
IK BEN GEEN FEE-MOD MAAR IK HEB DAT STIEKEM TOCH GEDAAN HIHIHIHIHIquote:Op maandag 8 december 2014 14:41 schreef Renesite het volgende:
MAAK HEM IN EEN KOPPELINGGG
[ afbeelding ]
Jeeeejquote:Op maandag 8 december 2014 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
IK BEN GEEN FEE-MOD MAAR IK HEB DAT STIEKEM TOCH GEDAAN HIHIHIHIHI
En de jouwe had ik al in de OP gezetNet als alle bomen van het vorige topic van 2014
ja hallo... die boom is ook van mijquote:Op maandag 8 december 2014 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
IK BEN GEEN FEE-MOD MAAR IK HEB DAT STIEKEM TOCH GEDAAN HIHIHIHIHI
En de jouwe had ik al in de OP gezetNet als alle bomen van het vorige topic van 2014
quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Bij mij staat de boom alK'heb der zin an
Edit: Nu mét feauteauws
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okquote:Op maandag 8 december 2014 17:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja hallo... die boom is ook van mijen mijn naam eerst.. ik heb ALLES gedaan
hihihiquote:Op maandag 8 december 2014 17:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja hallo... die boom is ook van mijen mijn naam eerst.. ik heb ALLES gedaan
Is dat ding serieus blauw?quote:Op maandag 8 december 2014 18:12 schreef Geralt het volgende:
Het was afgelopen weekend kiezen tussen stofzuigen en dweilen of de kerstboom opzetten.
Ik heb voor het laatste gekozen:
[ afbeelding ]
Nee de boom is gewoon groen. Ik kan nooit echt goede foto's van een kerstboom maken. Dat ziet er altijd anders uit dan in werkelijkheid.quote:Op maandag 8 december 2014 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat ding serieus blauw?
Waar haal je een blauwe kerstboom?
Erotischquote:Op maandag 8 december 2014 20:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vanmiddag op station.. hij stond te bellen en roken.
Mooiquote:Op maandag 8 december 2014 23:42 schreef SEMTEX het volgende:
Avondshot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Later zal ik meer detailshots nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn enige levende plantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
nee... bij uhhh.. weet ik veel.. hun kantine denk ikquote:Op maandag 8 december 2014 20:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
ErotischJe krijgt de groetjes. (op 1b vraagtie, en waarom je niks tegen 'm hebt gezegd, hij is nu aan het huilen)
Nicequote:
Foto van binnen naar buiten?quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:52 schreef Gewas het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik heb gisteravond nog kerstlichtjes voor mij raam gehangen. Geen foto anders weten jullie meteen hoe mijn woonkamer eruitziet.
Haha ja da's aan de kant van 1bquote:Op dinsdag 9 december 2014 07:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee... bij uhhh.. weet ik veel.. hun kantine denk ikachter de smullers enzo zeg maar. En hallo zeggen is eng. En hij was aan het bellen.. haha.
Zoiets?quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:26 schreef _Joy_ het volgende:
Even een off-topic vraagje aan de liefhebbers van kerstversiering:
Mijn oma had vroeger een koperkleurige versiering, onderop zette je theelichtjes, bovenin hingen engeltjes (of zoiets) en die gingen bewegen door de warmere lucht van de kaarsjes.
Als kind vond ik het fascinerend!
Weet iemand hoe zo'n ding heet? Ik kijk wel s in kringloopwinkels maar heb er nog nooit 1 gevonden.
Jaaa die zijn leuk!!!!quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:26 schreef _Joy_ het volgende:
Even een off-topic vraagje aan de liefhebbers van kerstversiering:
Mijn oma had vroeger een koperkleurige versiering, onderop zette je theelichtjes, bovenin hingen engeltjes (of zoiets) en die gingen bewegen door de warmere lucht van de kaarsjes.
Als kind vond ik het fascinerend!
Weet iemand hoe zo'n ding heet? Ik kijk wel s in kringloopwinkels maar heb er nog nooit 1 gevonden.
Inderdaad, dat idee jaquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.huyss.nl/kerst-windmill-engel-waxinelichthouder.html
Graag gedaan. Dit is ook wel een leuke trouwens:quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:43 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Inderdaad, dat idee jaBedankt!
Kerstmolen dus, eens kijken of ik een leuke kan vinden.
Super! Wat een mooie boom!quote:Op maandag 8 december 2014 23:42 schreef SEMTEX het volgende:
Avondshot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Graag gedaan. Dit is ook wel een leuke trouwens:
[ afbeelding ]
http://www.allesinwonderl(...)tmolen-spinning-tree
Heeft geen toeters, wel bellen
Ah, ik zie gelukkig niet dubbel dus.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk twee kerstboom showtopics in FEE? Kunnen die niet gemerged worden?
Heel mooi.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Super! Wat een mooie boom!
Mijn eigen glitterorgie:
[ link | afbeelding ]
Details:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Guirlande:
[ link | afbeelding ]
Thanksquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
di van Semtex staat er al!
Wil even eendoen voor de jaws-lamp ook, ook al is dat offtopic
Wauwquote:Op maandag 8 december 2014 23:42 schreef SEMTEX het volgende:
Avondshot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:
Och wat lelijk, ieder zijn smaak natuurlijkquote:Op maandag 8 december 2014 23:42 schreef SEMTEX het volgende:
Avondshot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een bazendingenquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Graag gedaan. Dit is ook wel een leuke trouwens:
[ afbeelding ]
http://www.allesinwonderl(...)tmolen-spinning-tree
Heeft geen toeters, wel bellen
Zeker.quote:
Wat heerlijk hysterischquote:Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef Janena het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het wordt elk jaar érnstiger' maar ik denk dat ik nu wel zo ongeveer het kitch-hoogtepunt bereikt heb?
De treinbaan onder de boom zou eerst IN de boom gaan rijden maar toen kwam ik hartje zomer de Mickey-baan tegen voor een heel zacht prijsje dus dat kon ik niet laten schieten...
Nu moet het treintje maar onder de boom rijden.
Ik heb nog wat roze lampjes gehaald in de uitverkoop bij Hema en er liggen er nog een hoop witte ballen op zolder.
Nu eens kijken of ik volgend jaar aan een grotere (kwaliteits) boom kan komen zodat alles in 1 boom gaat passen.
Edit: Filmpje van de Mickey skibaan (niet onze boom trouwens):
Rood met goud is een mooie combi, dat heb ik ook in mijn boomquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Renesite en Patrique zijn een stelletje.
Heerlijk, die hysterische bomen. Mijn kitsch rood/goude boom staat weer, hélemaal volgestouwd
.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ik heb ook nog geen foto's gespot.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:26 schreef valentijn101 het volgende:
Heb ik de boom van Danny dit jaar gemist of staat ie nog niet op?
Waarschijnlijk hebben Knorretje en Danny momenteel een dagtaak aan het optuigen van die boom.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:26 schreef valentijn101 het volgende:
Heb ik de boom van Danny dit jaar gemist of staat ie nog niet op?
Je hoer ligt. Obvious.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:17 schreef nikky het volgende:
Ik kom mijn hoerenboom ook showen.
[ afbeelding ]
Ik heb geen horizontale boom. Zou je misschien wel verwachten in deze context.
Tinypic is niet lief.
Met wie heeft jouw boom het dan allemaal gedaan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:17 schreef nikky het volgende:
[ afbeelding ]
Tinypic is niet lief.
2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007,2008,2009,2010,2011,2012,2013 en nu 2014.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Met wie heeft jouw boom het dan allemaal gedaan?
kunststof?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:27 schreef nikky het volgende:
[..]
2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007,2008,2009,2010,2011,2012,2013 en nu 2014.
Ja. Heerlijk!quote:
doe dan gewoon geen boomquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:33 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja. Heerlijk!
Even testen of dit wel werkt.
[ afbeelding ]
Jij hebt er oog voorquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er staan sowieso pas drie echte bomen tussen dit jaar
Ik vroeg me af of die kadootjes wel echt zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:33 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja. Heerlijk!
Even testen of dit wel werkt.
[ afbeelding ]
Ja die zijn echt. Zijn geen grote cadeaus. Maar kleine leuke dingen voor dochterlief.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of die kadootjes wel echt zijn.
Geweldig! Haar nog minstens 11 dagen in spanning laten zittenquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja die zijn echt. Zijn geen grote cadeaus. Maar kleine leuke dingen voor dochterlief.
ik ben liefhebber van echtquote:
Mijn nepperd staat er alweer voor het 19e jaar en na deze ronde gaat hij naar de kringloopwinkel. Volgend jaar een echte!quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben liefhebber van echtal zijn de nepperds ook allemaal weer prachtig versierd!
Hoi nikky, ik heb je boom even rechtgezet; die was omgevallen namelijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:17 schreef nikky het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |